Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Συνδημότισσες και συνδημότες,

θεωρώντας τις επικείμενες εκλογές του Μαΐου ζωτικής σημασίας για τον τόπο μας, αποφάσισα να στηρίξω τον Παναγιώτη Γρηγοριάδη, ως αυριανό δήμαρχο των Αχαρνών.
Οι λόγοι είναι απλοί. Είναι ο μοναδικός υποψήφιος δήμαρχος που ανά πάσα στιγμή βρίσκεται στο πλευρό των δημοτών, διεκδικεί την ανάπτυξη και δεσμεύεται γι αυτήν. Τίθεται έμπρακτα υπέρ των ευπαθών κοινωνικών ομάδων και πολεμάει τα καρτέλ των ναρκωτικών που έχουν δημιουργηθεί στην πόλη μας.
Κάθε παρουσία του στο Δημοτικό Συμβούλιο, συνοδεύεται από προτάσεις βελτίωσης του δήμου. Είναι άνθρωπος που διαθέτει την γνώση αλλά και την εμπειρία και σαν αυριανός δήμαρχος μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο κάθε ευκαιρία για να πάει μπροστά το δήμο Αχαρνών.
Όντας πεπεισμένη ότι η νίκη επάξια του ανήκει, συμπαρατάσσομαι στο πλευρό του διατεθιμένη να παλέψω κι εγώ μαζί με την «Νέα Δύναμη» για να μπορέσουμε να κάνουμε τις σκέψεις και τις ιδέες όλων μας πράξη.
Για το λόγο αυτό, ζητώ να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου και την δημοτική παράταξη «Νέα Δύναμη», για όλα όσα δεν έγιναν μέχρι τώρα αλλά αξίζει να γίνουν.
Ο Παναγιώτης Γρηγοριάδης μπορεί να τα κάνει πράξη. Για να είμαστε όλοι υπερήφανοι ως δημότες των Αχαρνών, για το δήμο μας και το έργο του.

Άννα Λουτζάκη- Γιαννακάκη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
«Νέα Δύναμη» Αχαρνών
Τομεάρχης Προώθησης 
Εθελοντισμού & Εθελοντικών Δράσεων
Χρήστος Σπίρτζης: «Η πρόταση της ΝΔ τεχνοκρατικά δεν στέκει»

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης παρουσίασε από το Ηράκλειο, την τελική χάραξη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, η οποία συνοδεύτηκε από αναλυτική παρουσίαση οικονομοτεχνικών στοιχείων, τεκμηριώνοντας με νούμερα και κοινωνικοοικονομικούς δείκτες γιατί προκρίθηκε η επιλογή της χάραξης Κίσσαμος – Νεάπολη, ως βέλτιστη λύση, αλλά και γιατί οι τρεις διαγωνιστικές διαδικασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, θα οδηγήσουν στην υλοποίηση, ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας.

Με την παράθεση των στοιχείων ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ταυτόχρονα κατέδειξε ότι το μοντέλο ενός ενιαίου διαγωνισμού, που προκρίνεται από τη ΝΔ για λόγους μικροπολιτικής σκοπιμότητας και φθηνού εντυπωσιασμού, είναι ανεδαφικό και μη πραγματοποιήσιμο, καθώς ουδέποτε θα μπορούσε να πάρει τις σχετικές εγκρίσεις από τα αρμόδια όργανα της Ε.Ε.

«Επιδιώκουμε, κάθε πολίτης, να έχει εικόνα για το γίνεται στην Κρήτη. Για το πώς επιλέγουμε, με ποια εργαλεία, με ποιους τρόπους να κάνουμε έργα. Για να μην υπάρχει μία λαϊκίστικη προσέγγιση στην ιεράρχηση των Υποδομών που υπήρχε τόσο χρόνια», τόνισε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Και υπογράμμισε, ότι «έχει γίνει μία αξιόπιστη δουλειά και μπορούμε με πολύ μεγάλη ασφάλεια και εμείς και όσοι χρηματοδοτήσουν αυτό το έργο, είτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είτε η Ευρωπαϊκή Τράπεζα, είτε οι ιδιώτες, να έχουμε μια σοβαρή πραγματική, ρεαλιστική προσέγγιση». Υπογράμμισε, επίσης, ότι «είναι καλό να γίνεται μια παρουσίαση όλων των στοιχείων. Να έχουμε όλοι το ίδιο επίπεδο ενημέρωσης. Τι ισχύει, ποια είναι η δική μας δέσμευση», η οποία, στην περίπτωση των διοδίων, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός, αφορά «τα αυτοκίνητα των μόνιμων κατοίκων που δεν θα πληρώνουν διόδια. Είναι ένα σημαντικό θέμα που αφορά την τοπική κοινωνία. Θα πληρώνουν τα τουριστικά, τα ενοικιαζόμενα, οι επισκέπτες, τα επαγγελματικά οχήματα αλλά όχι οι Κρητικοί, οι μόνιμοι κάτοικοι με τα επιβατικά οχήματα».


Ο κ. Σπίρτζης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για την εξέλιξη των διαγωνιστικών διαδικασιών, οι οποίες τρέχουν, όπως είπε, με ρυθμούς ρεκόρ, με συμμετοχές κοινοπρακτικών σχημάτων υψηλών προδιαγραφών.

Όπως τόνισε, η διενέργεια του Διεθνούς Διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης Παραχώρησης του έργου Χανιά - Χερσόνησος ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2018, ενώ στις 10 Μαρτίου, υπεβλήθησαν οι πέντε φάκελοι εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οπότε ο διαγωνισμός εισήλθε ήδη στο Β’ και τελικό στάδιο του διαγωνισμού. Μάλιστα από την Κρήτη ανακοίνωσε, ότι στο διαγωνισμό της Παραχώρησης, εντάσσεται και το τμήμα Καστέλι Κισσάμου – Χανιά, για την ένταξη του οποίου, υπήρχε πάγιο αίτημα στην τοπική κοινωνία. Στις ίδιες ημερομηνίες, όπως εξήγησε ο κ. Σπίρτζης, προχώρησαν και οι διαδικασίες που αφορούν το δεύτερο Διεθνή Διαγωνισμό και για το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη, που θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. Στην Β΄φάση του Διαγωνισμού, πέρασαν πέντε κοινοπρακτικά σχήματα. Με δεδομένη πια, την τελική επιλογή της χάραξης του ΒΟΑΚ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ανακοίνωσε την άμεση δημοπράτηση της μελέτης Στρατηγικού Σχεδιασμού για όλο το οδικό δίκτυο της Κρήτης, από τη Διεύθυνση Οδικών Υποδομών.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παρουσίασε στους πολίτες της Κρήτης, πολυσέλιδη τεκμηρίωση, στην οποία περιλήφθηκαν δύο εξεταζόμενες εναλλακτικές χαράξεις οδικού δικτύου και τρία σενάρια κοινωνικοοικονομικών προβλέψεων, τα οποία καταδεικνύουν τα πώς και τα γιατί της τελικής επιλογής.

 PDF με την αναλυτική παρουσίαση του έργου.
PDF με την αναλυτική παρουσίαση του έργου.
Όσον αφορά τα δύο σενάρια χάραξης που παρουσίασε, το πρώτο που τελικά επιλέχθηκε (Εναλλακτική Χάραξη 1), ο ΒΟΑΚ εκτείνεται από την Κίσσαμο έως τη Νεάπολη και με συνολικό μήκος 192 χιλιομέτρων, στο οποίο μάλιστα μπορεί να πραγματοποιηθεί η μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση της υπάρχουσας απαλλοτρίωσης, κατά το πρότυπο του βραβευμένου αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Πάτρα. Το δεύτερο σενάριο, (Εναλλακτική Χάραξη 2), το οποίο απορρίφθηκε και από την Περιφέρεια Κρήτης, προέβλεπε μια νέα (μεσογειακή) χάραξη στα τμήματα Σούδα-Βρύσες και Πάνορμος- Λινοπεράσματα, συνολικού μήκους 181 χιλιομέτρων, με τη διαφορά στο κόστος μεταξύ των δύο επιλογών, να ανέρχεται στο 1 δισεκατομμύριο ευρώ, με τη δεύτερη επιλογή (μεσογειακή χάραξη), να αναδεικνύεται ως η πλέον κοστοβόρα, λόγω των περισσότερων σηράγγων αλλά και της αναγκαιότητας κάθετων αξόνων ως την υπάρχουσα χάραξη. Στην έρευνα που παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, καταγράφονται οι κυκλοφοριακοί φόρτοι με αυτογραφικά μηχανήματα σε 11 διατομές κατά μήκος του ΒΟΑΚ και σε 10 κάθετους άξονες του, οι οποίοι πραγματοποιήθηκαν μάλιστα, σε τέσσερις διαφορετικές χρονικές περιόδους, (Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος και Νοέμβριος του 2018), προκειμένου να υπάρχει ολοκληρωμένη εικόνα.

Στην μελέτη που παρουσίασε ο Υπουργός, καταγράφονται οι μελλοντικοί φόρτοι για κάθε εναλλακτικό σενάριο χάραξης, για τα έτη 2025, 2035, 2045 και 2055. Το γεγονός, ότι «ακόμη και στις προβλέψεις για το 2055 τα περισσότερα τμήματα δεν ξεπερνούν τις 20 χιλιάδες οχήματα την ημέρα στο καλό σενάριο», όπως είπε χαρακτηριστικά, αναδεικνύει ότι η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για ενιαίο αυτοκινητόδρομο από το Καστέλι Χανίων μέχρι τη Σητεία, «τεχνοκρατικά δεν στέκει». Και πρόσθεσε: «Δηλαδή και διόδια να βάλει η ΝΔ πάλι δεν στέκει. Δεν βγαίνει από τη νεοφιλελεύθερη άποψη, όχι από τη δική μας». Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, «οι δυνάμεις που κυριάρχησαν τόσα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή προώθησαν συγκεκριμένες πολιτικές για τη χρηματοδότηση τέτοιου είδους υποδομών που δεν κοιτούν την ασφάλεια του πολίτη, δεν κοιτούν την αναπτυξιακή πλευρά μιας περιοχής. Δεν κοιτούν άλλα αναπτυξιακά και κοινωνικά θέματα και το μόνο που κοιτούν είναι αν βγαίνει τεχνοοικονομικά το έργο».

Βάσει των όρων και των προδιαγραφών που θέτει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δηλαδή τα 20.000 οχήματα την ημέρα, οι συγκεκριμένοι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν θα επέτρεπαν τη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου: «Ή θα πηγαίναμε σε μια λογική μικρού δρόμου χωρίς διαχωριστικές νησίδες, χωρίς δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση, χωρίς να έχει η Κρήτη μια σύγχρονη υποδομή με τους όρους που υπάρχουν σήμερα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στην αγορά, ή θα πηγαίναμε σε αυτή τη λύση, που πιστεύω ότι είναι η βέλτιστη που μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε».


Ο Υπουργός υπογράμμισε, ότι βάσει των μετρήσεων που παρουσίασε, το Υπουργείο «έτρεξε» τα καταλληλότερα διαγωνιστικά μοντέλα, για να αποκτήσει η Κρήτη ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο υψηλών προδιαγραφών: «Βλέπετε ότι οι μετρήσεις αυτές είναι πολύ χρήσιμες και για να υλοποιηθεί το έργο της παραχώρησης. Γιατί εμείς είπαμε ότι για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε διατομή αυτοκινητόδρομου, χρησιμοποιούμε όλα τα διαγωνιστικά εργαλεία, όλους τους τρόπους διαγωνισμού για να μπορεί να γίνει ένα έργο. Εκεί που βγαίνει η παραχώρηση χρησιμοποιήσαμε τη μέθοδο της παραχώρησης. Εκεί που δεν μπορεί να προχωρήσει τεχνοοικονομικά η παραχώρηση με τους κανόνες που έχουμε, χρησιμοποιούμε τη Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα. Και μετά στο οδικό τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, χρησιμοποιούμε τη μέθοδο της δημοπρασίας σαν δημόσιο έργο».

Ο Υπουργός, υπογράμμισε, ότι για την υλοποίηση το έργου, θα «συνεχίσουμε τον αγώνα ταχύτητας. Γιατί πρέπει να υποβληθεί και να εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, να έχουμε δηλαδή την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων. Πρέπει να βγουν τα τεύχη δημοπράτησης για να έχουμε δεσμευτικές προσφορές των σχημάτων στους δυο διαγωνισμούς και να καταλήξουμε στο ανάδοχο σχήμα που θα δώσει την καλύτερη προσφορά». Στόχος μας είναι αυτές οι διαδικασίες να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι ή το φθινόπωρο του 2019». Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι, «θα ακολουθήσει η κύρωση στο ελληνικό Κοινοβούλιο. Όπως βλέπετε, παρ’ ότι δε συνηθίζεται, εμείς δεν κατεβάζουμε τα μολύβια επειδή τον Οκτώβρη θα έχει εκλογές. Είμαστε βέβαιοι ότι θα κερδίσουμε και θα συνεχίσουμε την υλοποίηση του ΒΟΑΚ. Φαντάζομαι ότι σήμερα που έχει μια συνέντευξη ο κ. Μητσοτάκης με τον κ. Χατζηδάκη και δεν ξέρω ποιον άλλον για τις υποδομές, θα εξαγγείλουν την κατασκευή του ΒΟΑΚ από το Καστέλι Χανίων μέχρι την Κάρπαθο» δήλωσε χθες από την Κρήτη ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κατά την διάρκεια της παρουσίασης.


Έχοντας μεγαλώσει στο δήμο Αχαρνών, μία πόλη με μεγάλη ιστορική αξία, φυσική ομορφιά αλλά και μεγάλες ανεκμετάλλευτες εκτάσεις που επιτρέπουν τη δημιουργία κατάλληλων υποδομών αναψυχής όπως πάρκων, πλατειών, παιδικών χαρών και αθλητικών εγκαταστάσεων σχεδόν σε κάθε γειτονιά της πόλης μας, θεωρώ υποχρέωσή μου να ασχοληθώ με τα κοινά και να προσφέρω με κάθε τρόπο για το συμφέρον της πόλης και των συμπολιτών μου. 
Η γενιά της πόλης μας την οποία και εκπροσωπώ, στερήθηκε βασικών υποδομών που θα μπορούσαν να της δώσουν τα κίνητρα για να θέσει υψηλότερους στόχους και να κρατήσει τους νέους στον τόπο μας. 
Ο λόγος που συστρατεύομαι με τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Νέα Δύναμη» Αχαρνών, Παναγιώτη Γρηγοριάδη, δεν είναι άλλος από τον προσωπικό του αγώνα και την ανιδιοτελή προσφορά του που για εμένα αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι ως αυριανός δήμαρχος θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσει όλα εκείνα για τα οποία έχει δεσμευτεί μέσω του προγράμματος της παράταξης. 
Ως Τομεάρχης Δημοτικής Ενότητας Αχαρνών και σε συνεργασία με τους υπόλοιπους Τομεάρχες της παράταξής, έχω καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποίες είναι άμεσα υλοποιήσιμες από το πρώτο κιόλας βράδυ της εκλογής μας, ώστε να εξασφαλίσουμε στη νέα γενιά που τώρα μεγαλώνει μέσα στην κοινωνία μας, αυτά τα οποία εμείς ως νέοι στερηθήκαμε. 
Ως νέος άνθρωπος αυτής της πόλης, καλώ τη νέα γενιά να δώσει το παρόν σε αυτές τις κρίσιμες δημοτικές εκλογές και να διεκδικήσουμε όλοι μαζί, ένα λαμπρό μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας. 
Χαράλαμπος Πέκος
Τομεάρχης Δημοτικής Ενότητας Αχαρνών
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 
«Νέα Δύναμη» Αχαρνών 

Ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης για το Πρόγραμμα της ΝΔ για τις υποδομές: "Ακούσαμε το πρόγραμμα της ΝΔ για τις Υποδομές και πραγματικά μείναμε έκπληκτοι.
Πρώτον, εξήγγειλαν έργα που είτε υλοποιούνται, είτε έχουν δημοπρατηθεί.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα: ο Ε65, η υποθαλάσσια της Σαλαμίνας, η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο οδικός άξονας Πάτρα - Πύργος, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.
Δεύτερον, μείωσαν τα έργα που είτε έχουν υλοποιηθεί, είτε δημοπρατηθεί, είτε είναι προς δημοπράτηση και έχουν εξασφάλιση πόρων όπως το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, το Καλαμάτα – Ριζόμυλος- Πύλος – Μεθώνη, η παράκαμψη της Χαλκίδας και οδικά έργα σε Λέσβο και Ρόδο, ο κάθετος άξονας της Εγνατίας στη Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης, ο κάθετος άξονας Δράμα – Αμφιπόλη, που δεν τόλμησαν να τα πουν.
Τρίτον, το πρόγραμμα παρουσίασαν οι κύριοι υπεύθυνοι της απαξίωσης των Υποδομών, των Μεταφορών, των Αστικών Συγκοινωνιών και του Σιδηρόδρομου, δηλαδή οι κ.κ. Χατζηδάκης, Σταθόπουλος, Μητσοτάκης.
Ο πρώτος, ο κ. Χατζηδάκης, που ως Υπουργός Μεταφορών και Υπουργός Ανάπτυξης και Οικονομίας επαναδιαπραγματεύτηκε τις συμβάσεις παραχώρησης μειώνοντας το φυσικό αντικείμενο κρατώντας ψηλά το τίμημα και τα διόδια, διέλυσε τον ελληνικό Σιδηρόδρομο (και όχι μόνο) και σε αγαστή συνεργασία με τον κ. Σταθόπουλο, ως ΓΓ Μεταφορών, άφησαν εκατοντάδες εκατομμύρια απλήρωτα για τις Αστικές Συγκοινωνίες, κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων και πάνω από 16 δισεκατομμύρια σε ανοιχτές υποθέσεις κρατικών ενισχύσεων για τον ελληνικό Σιδηρόδρομο. Επέκτειναν τη σύμβαση του ΟΑΣΘ συνεχίζοντας τη σπατάλη εκατοντάδων εκατομμυρίων στη γνωστή κρατικοδίαιτη ιδιωτική πρωτοβουλία της ΝΔ.
Ο τρίτος, ο κ. Μητσοτάκης, ως Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με μετατάξεις και απολύσεις από κρίσιμες ειδικότητες του Σιδηροδρόμου, των Αστικών Συγκοινωνιών, των εποπτευόμενων φορέων και των Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Τέταρτον, ανακοίνωσαν ότι δεν θα καταργήσουν τον νόμο 4412/16 για τον οποίο μέχρι χθες μας κατήγγειλαν.
Η «αποτελεσματικότητα» της ΝΔ στα Δημόσια έργα και τις Υποδομές είναι συστατικό της στοιχείο.
Κανείς δεν θα ξεχάσει τις λαμαρίνες του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Κανείς δεν θα ξεχάσει τα «κολωνάκια» στην Κορίνθου – Πατρών.
Κανείς δεν θα ξεχάσει τα κωλύματα της Ιόνιας, των Τεμπών, του ενός τρίτου του Ε65 και του Μορέα.
Κανείς δεν θα ξεχάσει τις δεκαετίες του σιδηροδρομικού δικτύου, της σήραγγας του Καλλιδρόμου, του τμήματος Τιθορέα - Δομοκός, της σύνδεσης της Πάτρας.
Ευτυχώς για τις Δημόσιες Υποδομές, τις Μεταφορές, τις Αστικές Συγκοινωνίες, τα αεροδρόμια και τα λιμάνια της χώρας, δεν θα τους δοθεί η ευκαιρία
".

... μέσα από τον φωτογραφικό φακό του Διευθυντή της Αχαρναϊκής Γεωργίου Νιώρα
... μέσα από τον φωτογραφικό φακό του Διευθυντή της ΑΧΑΡΝΑΪΚΗΣ Γεωργίου Νίώρα
... μέσα από τον φωτογραφικό φακό του διευθυντή της ΑΧΑΡΝΑΪΚΗΣ Γεωργίου Νιώρα

Η φωνή του έχει ταυτιστεί με την παράδοση μας. Στο άκουσμα και μόνο μίας εισαγωγής νησιώτικου τραγουδιού αντιλαμβανόμαστε αμέσως ποιος είναι ο ερμηνευτής, αλλά και δημιουργός του! Όμως, εκτός από ένας τραγουδιστής που έχει ως συνώνυμό του την λέξη επιτυχία, είναι και ένας εξαιρετικός συνδημότης που σέβεται, αγαπά και επιθυμεί να βοηθήσει ενεργά τις Αχαρνές. Ο λόγος για τον Βαγγέλη Κονιτόπουλο που αποδέχτηκε την πρόσκληση του Γιάννη Κασσαβού και ανήκει πλέον στην οικογένεια της παράταξης ΑχαρΝΑΙ Ενεργοί Πολίτες! 
«Αποδέχτηκα την πρόσκληση του φίλου Γιάννη Κασσαβού γιατί είναι από τους ανθρώπους που στήριξαν και στηρίζουν τον πολιτισμό με έργα και όχι μόνο λόγια. Παρά τις δυσκολίες που κλήθηκε να αντιμετωπίσει εκείνος έθεσε γερά θεμέλια στον πολιτισμό και κυρίως στην ανάδειξη της ιστορίας των Αχαρνών με πρόσφατο παράδειγμα την έκδοση του ιστορικού λευκώματος που αναφέρει όλη την σύγχρονη ιστορία της πόλης μας. Ζω στις Αχαρνές με την οικογένειά μου από επιλογή, όπως από επιλογή επιθυμώ να βοηθήσω ώστε το έργο του Γιάννη Κασσαβού να έρθει εις πέρας και να αναδείξουμε όχι μόνο την πλούσια ιστορία των Αχαρνών, αλλά και την τέχνη μέσα από τους δεκάδες καλλιτέχνες που γεννά αυτός ο τόπος. Είμαι υπερήφανος για την πόλη που ζω και θα παλέψω για το καλύτερο» δήλωσε ο κ. Βαγγέλης Κονιτόπουλος. 
Ό Βαγγέλης Κονιτόπουλος είναι το τελευταίο παιδί του Μιχάλη Κονιτόπουλου και της Μαρίας Φυρογένη,αδελφός της Ειρήνης Κονιτοπούλου-Λεγάκη,του Γιώργου,του Κώστα,και της Αγγελικής Κονιτοπούλου.

Δύο νέα περιστατικά σημειώθηκαν το βράδυ του Σαββάτου.
Λαχτάρισαν ο οδηγός και οι επιβάτες λεωφορείου του ΟΑΣΑ το βράδυ του Σαββάτου στην Ηλιούπολη. Ενώ το όχημα βρισκόταν εν κινήσει άγνωστος εκτόξευσε πέτρα με αποτέλεσμα να προκληθεί αναστάτωση. 
Άμεσα ο οδηγός ακινητοποίησε το όχημα και διαπίστωσε πως κανείς από τους επιβάτες δεν τραυματίστηκε. Ακολούθως ενημέρωσε την Αστυνομία. Το περιστατικό έγινε στο λεωφορείο 237 (Στ. Δάφνης – Ηλιούπολη) στις 20:00 στη συμβολή των οδών Θράκης – Θεσσαλίας. 
Λίγη ώρα αργότερα, στις 20:30, ένα ακόμα περιστατικό σημειωνόταν στο Μενίδι. Ειδικότερα, ενώ το λεωφορείο Α10 (Αθήνα – Αχαρναί) βρισκόταν εν κινήσει άγνωστος εκτόξευσε πέτρα με αποτέλεσμα να σπάσει ένα τζάμι. Το δεύτερο αυτό περιστατικό σημειώθηκε στην οδό Μποσκιζα .