Τον εφιάλτη που βίωσε όταν ήρθε αντιμέτωπη με 5 διαρρήκτες που ετοιμάζονταν να εισβάλλουν στο σπίτι της, περιγράφει στο MEGA η ιδιοκτήτρια κατοικίας στους Θρακομακεδόνες


 


 

ΔΥΝΑΜΙΚΟ «ΠΑΡΩΝ» ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΥ ΦΥΛΟΥ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΑΝΙΑ





Η μεγάλη προσέλευση ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της θεματικής εκδήλωσης «Γυναίκες Μπροστά. Τι αλλάζει, τι μένει», που οργάνωσε, το βράδυ της Δευτέρας, 22 Ιουνίου 2026, το Πολιτικό Γραφείο του Βουλευτή Βασίλη Οικονόμου στο Κτήμα ΛΑΤΑΝΙΑ της Παιανίας.
Μέσα σε έναν υπέροχο χώρο ψυχαγωγίας, οι γυναίκες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τα ζητήματα που αφορούν στην ισότιμη συμμετοχή τους στην κοινωνία, υπό το πρίσμα της μητρότητας και του άμεσα συνδεδεμένου με αυτήν δημογραφικού προβλήματος.
«Δεν πρόκειται για επετειακή εκδήλωση, αλλά για μια πολιτική συγκέντρωση που θα αναλύσει τι έχει αλλάξει και τι πρέπει να γίνει. Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο Kyriakos Mitsotakis έχουν αναδείξει έμπρακτα τη σημασία της ισότιμης συμμετοχής των γυναικών σε κάθε πτυχή της κοινωνικής και οικονομικής ζωής, μέσα από πολιτικές που στηρίζουν την οικογένεια, την εργασία και τις ίσες ευκαιρίες», τόνισε ο Βασίλης Οικονόμου.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ήταν οι παρεμβάσεις της Ματίνα Παγώνη, Συντονίστριας – Διευθύντριας της Γ’ Παθολογικής Κλινικής του Γ.Ν.Α. «Γ. Γεννηματάς», της Pisti Kristallidou, Προέδρου της ΑΜΚΕ Win Cancer και Γραμματέως Εθελοντισμού της Νέας Δημοκρατίας, της Φωτεινής Κουλούρη, Γενικής Διευθύντριας Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής του Υπουργείου Υγείας, καθώς και της Δήμητρας Ινές Αγγελή Λυκούδη, Γενικής Γραμματέως της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος. Τον συντονισμό της συζήτησης είχε η δημοσιογράφος Alexia Koulouri.
Η βραδιά ανέδειξε τη δύναμη, την προσφορά και τον καθοριστικό ρόλο της γυναίκας στη σύγχρονη κοινωνία. Επεσήμανε ότι οι γυναίκες δεν ακολουθούν τις εξελίξεις, αλλά τις διαμορφώνουν. Για το λόγο αυτό και απέσπασε τα εύσημα των παρευρεθέντων, ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο Δήμαρχος Παλλήνης Χρήστος Αηδόνης και ο πρώην Δήμαρχος Σαρωνικού Γιώργος Σωφρόνης.
«Θερμά συγχαρητήρια στον Βασίλη Οικονόμου για την πρωτοβουλία και την άρτια διοργάνωση μιας εκδήλωσης με ουσιαστικό περιεχόμενο και ισχυρά μηνύματα», τόνισε, χαρακτηριστικά, με ανάρτησή της στο facebook η Vanita Sofroni - Βανίτα Σωφρόνη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Ελληνικού Τμήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γυναικών.


 


 

 



 Απέμειναν λιγότερα από 30 κόκκινα ελάφια στην «καρδιά» του βουνού - Τι λένε στο protothema.gr τοπικοί φορείς - Σχεδιάζονται δύο νέα καταφύγια



 




Με αφορμή τον εορτασμό της Olympic Day 2026, το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας, σε συνεργασία με τους πρεσβευτές Ολυμπιονίκες, την Ένωση Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες (Ε.Σ.Ο.Α.) και τον Σύλλογο Ελλήνων Ολυμπιονικών (Σ.Ε.Ο.), υποδέχεται στο Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ολυμπιακού Χωριού τα παιδιά του θερινού Camp του Δήμου Αχαρνών για μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στον αθλητισμό και τις Ολυμπιακές αξίες.
Μέσα από αθλητικές δραστηριότητες, παιχνίδι και βιωματικές δράσεις, τα παιδιά θα γνωρίσουν σπουδαίους Ολυμπιονίκες, θα ακούσουν τις ιστορίες τους και θα ανακαλύψουν τη δύναμη της προσπάθειας, της φιλίας, του σεβασμού και της συμμετοχής.
Ας κινηθούμε μαζί! Γιατί όλοι μπορούμε!


Στη μεγαλύτερη περιβαλλοντική έκθεση της χώρας, την Attica Green Expo 2026, συμμετείχαν δεκατρία σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, τα οποία είχαν λάβει μέρος στις Ημερίδες για το Νερό και την Κλιματική Αλλαγή που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής στο Μουσείο Γουλανδρή.

Συγκεκριμένα συμμετείχαν τα σχολεία: ΓΕΛ Διονύσου, 6ο ΓΕΛ Αχαρνών, 3ο Γυμνάσιο Παλλήνης, 1ο Γυμνάσιο Λαυρίου, 1ο Γυμνάσιο Βάρης, Γυμνάσιο Πικερμίου, 2ο ΕΠΑΛ Αχαρνών, 2ο ΓΕΛ Γλυκών Νερών, 1ο ΕΠΑΛ Διονύσου «Ζήνων», Αρσάκειο–Τοσίτσειο Εκάλης, 2ο Γυμνάσιο Καλυβίων, Γυμνάσιο Χαλκουτσίου και 1ο Γυμνάσιο Μαρκοπούλου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσίασαν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που εκτείνονταν από την κλιματική κρίση, το νερό και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, έως τη θαλάσσια ρύπανση, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την υγιεινή διατροφή, αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα, την επιστημονική προσέγγιση και την περιβαλλοντική τους ευαισθησία.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές, τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς και τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων για την ενεργό συμμετοχή τους στην Attica Green Expo 2026, καθώς και για τις εξαιρετικές δράσεις που παρουσίασαν, προβάλλοντας το σημαντικό έργο που υλοποιείται στα σχολεία της Ανατολικής Αττικής, στους τομείς της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, του νερού και της κλιματικής αλλαγής.

Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, κ. Μαρίνος Ανδρέας, εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και ιδιαίτερα προς τον κ. Νίκο Χριστοδούλου για τη διαρκή στήριξη των δράσεων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Παράλληλα, ευχαρίστησε την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, για την έμπρακτη υποστήριξη του ρόλου του ΥΠΑΙΘΑ στην Attica Green Expo 2026 και για την ανάδειξη της καθοριστικής συμβολής της εκπαίδευσης στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε, επίσης, στη συνεργάτιδά του, Κορίννα Περτσινίδου, την οποία ευχαρίστησε θερμά για τον άψογο συντονισμό και την πολύτιμη συμβολή της στην υλοποίηση της δράσης.

Η συμμετοχή των σχολείων της Ανατολικής Αττικής στην Attica Green Expo 2026 επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τον ουσιαστικό ρόλο της εκπαιδευτικής κοινότητας στην προώθηση της περιβαλλοντικής συνείδησης, της βιωσιμότητας και της ενεργού συμμετοχής των νέων στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος.
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο

Καταγγέλεται αδιανόητη τηλεφωνική αναμονή στην Άμεση Δράση