Τελευταια Νεα
Φόρτωση...


Οι Εκδόσεις Ζαχαράκη και ο Παναγιώτης – Πάρις Μπουρλέτος 
(Paris Actoss) σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου:
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Αποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσουν οι ηθοποιοί:
Λυδία Λένωση και ο Βαγγέλης Μουρίκης

Για τον συγγραφέα και το έργο του θα μιλήσουν οι:
Τούλα Καρώνη, Φιλόλογος - συγγραφέας
Αναστασία Μεταλλίδου, Ζωγράφος – συγγραφέας

Την εκδήλωση συντονίζει: ο Βασίλης Χατζηιακώβου


Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου και ώρα 8:00 μ.μ.
Polis art cafe, οδός Πεσματζόγλου 5 - Αθήνα
(Αίθριο Στοάς του βιβλίου, τηλ. 210 3249588)

ΤΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΔΙΟΝ. ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Μετά από επτά χρόνια ποιμαντορίας στη νεοσύστατη Μητρόπολη Ιλίου, ο Αθηναγόρας δικαιώνει τον Αρχιεπίσκοπο και την Ιεραρχία που του εμπιστεύθηκαν, το 2010, το Μητροπολιτικό θρόνο. Αποδεικνύει, καθημερινά, ότι η αναφώνηση «Άξιος», κατά την ενθρόνισή του,  δεν ήταν απλή φιλοφρόνηση.
Ήταν ο οφειλόμενος σεβασμός σε έναν κληρικό, ο οποίος χαρακτηρίζεται από την απόλυτη αίσθηση του μέτρου, που του επιτρέπει να διακρίνει, ανά πάσα στιγμή, τα όρια ανάμεσα στην προκατάληψη και στην ύψιστη Αποστολή της Εκκλησίας ως Εθνικής και Κοινωνικής συνιστώσας. Αίσθηση του μέτρου που είτε αποκόμισε από τις σπουδές του στη φιλολογία, είτε πηγάζει από την ιδιοσυγκρασία του.
Το πιθανότερο, ωστόσο, είναι ότι ο Αθηναγόρας αντιλήφθηκε τη σημασία του αρχαιοελληνικού μέτρου ως μέλος μιας ομάδας πεφωτισμένων κληρικών, που ορμώμενη από τη Μονή Σαγματά της Βοιωτίας έμελλε να αλλάξει το ρου των Εκκλησιαστικών πραγμάτων.
Με μέντορα τον, αρχικά, καθηγούμενο της Μονής κι εν συνεχεία Μητροπολίτη Θήβας και σημερινό Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Β', η ομάδα αυτών των κληρικών έθεσε σε άλλη βάση τη σχέση της Εκκλησίας με την Κοινωνία. Κι αυτό γιατί στο διάστημα 1971-1977 αντιλήφθηκε ότι η αμφισβήτηση των πάντων, που ξέσπασε μετά την κατάρρευση της Δικτατορίας, περιέλαβε και την Εκκλησία.
Στο πλαίσιο της οικοδόμησης νέας σχέσης με την Κοινωνία, η ομάδα αυτή εγκατέλειψε την παραδοσιακή εκκλησιαστική εσωστρέφεια και δημιούργησε επιστημονικά προγεφυρώματα ανάμεσα στη Θεολογία και στις άλλες ανθρωπιστικές επιστήμες.  Άλλωστε, τόσο ο Ιερώνυμος, όσο και ο Αθηναγόρας απέκτησαν κλασική παιδεία πριν σπουδάσουν Θεολογία.
Ο Αθηναγόρας ανέλαβε να «γεφυρώσει» τη Θεολογία με την Ψυχολογία. Με αφορμή τη διδακτορική του διατριβή ανέδειξε, χρησιμοποιώντας τα επιστημονικά εργαλεία της ψυχολογίας, ένα θέμα ταμπού για την εκκλησία, δηλαδή την ψυχική κόπωση που προκαλεί στον κληρικό η διαποίμανση.
Αυτή ήταν η μεγάλη επιστημονική συνεισφορά του βιβλίου «Θεέ μου Θεέ μου, η ψυχική εξάντληση και «αποξένωση» του κληρικού», που παρουσίασε ο Αθηναγόρας, το βράδυ της Παρασκευής, 9 Δεκεμβρίου 2016. 
Όμως πιο σημαντικό από το βιβλίο ήταν το μήνυμα της εκδήλωσης, που, σε συνδυασμό με την παρουσία του Αρχιεπισκόπου και μια αναφορά του Αθηναγόρα συνοψίζεται σε μια αράδα: 
Η «ομάδα Σαγματά» αποτελεί, πλέον, πλειοψηφικό ρεύμα στην Εκκλησία κι ο Αθηναγόρας είναι ο δεύτερος τη τάξει εκφραστής της.
Αυτό απλά σημαίνει ότι έχει δρομολογηθεί η υποψηφιότητά του για τον Αρχιεπισκοπικό θρόνο, σε μια Εκκλησία που, χάρη σε αυτή την ομάδα ιερωμένων, ανταποκρίθηκε στο αίτημα της αλλαγής πολύ πριν από την Κοινωνία…
Θυμηθείτε το…

Ο Αργύρης Αργυρόπουλος είναι Γενικός Γραμματέας του Δήμου Φυλής.
ΥΜΝΟΙ ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ


 
Από το Δήμο Αχαρνών παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Γιάννης Κασσαβός και ο Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μιχάλης Βρεττός κι από το Δήμο Φυλής ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς, ο Αντιδήμαρχος Σπύρος Μπρέμπος και ο Γενικός Γραμματέας Αργύρης Αργυρόπουλος
Με μεγάλη επιτυχία, με τη συμμετοχή πλήθους κόσμου και εκλεκτών επισήμων, που πλημμύρισαν την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016 το Πολιτιστικό Κέντρο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, παρουσιάσθηκε, παρουσία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, η εκδοθείσα Διδακτορική Διατριβή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρου, με τίτλο «Θεέ μου, Θεέ μου… ψυχική εξάντληση και ‘‘αποξένωση’’ του κληρικού». 
Το πόνημα του Σεβασμιωτάτου παρουσίασαν ο Αρχιμανδρίτης π. Συμεών Αυγουστάκης, ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Χριστοδούλου και ο Ψυχίατρος-Ψυχοθεραπευτής κ. Δημήτριος Κυριαζής, ενώ απόσπασμα της εισηγήσεως του Καθηγητή του Α.Π.Θ. Πρωτοπρεσβύτερου π. Βασιλείου Καλλιακμάνη ανέγνωσε ο Αρχιμανδρίτης π. Ιωαννίκιος Γιαννόπουλος, Ιεροκήρυκας και Διευθυντής του Γραφείου Νεότητας της Ιεράς Μητροπόλεως Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως. Την παρουσίαση συντόνισε ο Επιστημονικός Συνεργάτης της Μητροπόλεως Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Δημήτριος Ανυφαντάκης. 
Με την ολοκλήρωση των εμπεριστατωμένων εισηγήσεων των εξαίρετων ομιλητών, το λόγο πήρε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας και ως ο συγγραφέας του παρουσιαζόμενου βιβλίου ευχαρίστησε τους ομιλητές, ενώ αφιέρωσε την εκδήλωση - παρουσίαση στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, αναπολώντας τα 33 χρόνια που διακόνησε δίπλα σε αυτόν, ως Διάκονος και Πρεσβύτερος, στην Ιερά Μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας και στην συνέχεια στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, απευθύνοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μακαριώτατο Γέροντα του, για την εκκλησιαστική παιδεία και ποιμαντική εμπειρία που έλαβε από αυτόν. 
Στη συνέχεια το λόγο έλαβε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, ευχαριστώντας κι αυτός από την πλευρά του τους ομιλητές, ενώ συνεχάρη συγκινημένος τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ιλίου Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρα για την προσφορά του στην Εκκλησία, στην Θεολογία και στην Ψυχιατρική, με το βιβλίο «Θεέ μου, Θεέ μου… ψυχική εξάντληση και ‘‘αποξένωση’’ του κληρικού», ενθυμούμενος παράλληλα τα χρόνια που πέρασαν διακονώντας την Εκκλησία του Χριστού, ενώ στο τέλος του λόγου του, εξέφρασε την ανησυχία του για την έλλειψη αγάπης και αυτοθυσίας του ανθρώπου προς τον συνάνθρωπο επισημαίνοντας το καινοδιαθηκικό ρητό:  «Ἀγάπα τόν πλησίον σου ὡς σεαυτόν» (Ματθ. 22,39). 
Η εκδήλωση έκλεισε με άσματα από καλλιτέχνες της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, οι οποίοι υπό τη διεύθυνση του Πανοσιολ. Αρχιμ. π. Χρύσανθου Αλισάφη, πιανίστα και Αρχιμουσικού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, λάμπρυναν με την παρουσία τους την εκδήλωση, εντυπωσιάζοντας το ακροατήριο με τους ήχους και τις μαγευτικές φωνές τους. 
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους: Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ, οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Βρεσθένης κ. Θεόκλητος, Κορωνείας κ. Παντελεήμων, Ηλιουπόλεως κ. Θεόδωρος, Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κύριλλος, Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ και Αργολίδος κ. Νεκτάριος, καθώς και οι Θεοφιλέστατοι Επίσκοποι Αβύδου κ. Κύριλλος, Σαλώνων κ. Αντώνιος και Μοζαμβίκης κ. Χρυσόστομος. Τον Μακαριώτατο συνόδευε ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών Αρχιμανδρίτης π. Συμεών Βολιώτης και ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Πρωτοπρεσβύτερος π. Αδαμάντιος Αυγουστίδης. 
Το Ελληνικό Κοινοβούλιο εκπροσώπησαν: Η Βουλευτής Β’ Αθηνών της ΝΔ και Αναπλ. Τομεάρχης Μεταναστευτικής Πολιτικής κα Σοφία Βούλτεψη και οι Βουλευτές Περιφέρειας Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παναγιώτης Σκουρολιάκος και κ. Ιωάννης Δέδες. 
Την τοπική αυτοδιοίκηση εκπροσώπησαν: ο Δήμαρχος Αχαρνών κ. Ιωάννης Κασσαβός, ο Δήμαρχος Φυλής κ. Χρήστος Παππούς, ο Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας και Νέας Γενιάς Δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού κ. Θεόδωρος Μαξούρας, ο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Φυλής κ. Σπυρίδων Μπρέμπος και ο Γενικός Γραμματέας Δήμου Φυλής κ. Αργύριος Αργυρόπουλος. 
Την εκδήλωση τέλος τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος Ιερέων και πολλοί εκπρόσωποι της Πανεπιστημιακής Κοινότητας καθώς και Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
... της Αντικαρκινικής Αχαρνών και Φυλής 
…και την Ελληνική Αποστολή στις Βρυξέλλες 

Τον Δημοτικό Σύμβουλο Θρακομακεδόνων, κ. Ηλία Ζητούνη όρισε Αντιδήμαρχο Οικονομικών του Δήμου Αχαρνών, ο Δήμαρχος Αχαρνών κ. Γιάννης Κασσαβός.

Ο κ. Ζητούνης είναι Πτυχιούχος του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά είναι κάτοικος Θρακομακεδόνων και διατηρεί δική του επιχείρηση.
Ο Δήμαρχος Αχαρνών κ. Γιάννης Κασσαβός ευχήθηκε στον νέο Αντιδήμαρχο Οικονομικών Αχαρνών καλή επιτυχία στο έργο του, αναφέροντας ότι οι σπουδές του και οι γνώσεις του σε οικονομικά ζητήματα και κυρίως η διάθεση και ο ζήλος του να προσφέρει στα κοινά, θα βοηθήσουν σημαντικά τον Δήμο Αχαρνών σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο.
… για την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού 
και το όνομα αυτού Γιάννης Ξανθόπουλος 

Της Ελευθερίας Τριανταφύλλου
Αν δεν είδατε τον Γιάννη Ξανθόπουλο, το βράδυ της Κυριακής 11 Δεκεμβρίου 2016, στο 1ο Live του νέου μουσικού show του AΝΤΕΝΝΑ Rising Star, σίγουρα θα μάθατε ή θα ακούσατε για εκείνον από όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια ή τα social media.
Κάτι που ίσως δεν γνωρίζατε ως τώρα είναι πως ο Γιάννης δεν απασχολεί για πρώτη φορά τον “Μενιδιάτη”, αφού είναι παιδί από τον τόπο μας με ιδιαίτερη αγάπη και πάθος για τη μουσική. Ο Γιάννης είναι ποντιακής καταγωγής, μόνο 16 χρόνων και μαθητής του 7ου ΓΕΛ Αχαρνών. Εμφανίζεται λοιπόν σε όλες τις εκδηλώσεις της Μουσικής Ομάδας του 7ου ΓΕΛ εντός και εκτός της πόλης μας αλλά και σε μεγάλες δημοτικές εκδηλώσεις όπως τα Ζωοδόζεια, κερδίζοντας πάντα το πιο θερμό χειροκρότημα και βάζοντας φωτιά στις καρδιές του κοινού. \
Μπορεί να είναι μόνο 16 ετών αλλά έχει ήδη τη στόφα μεγάλου καλλιτέχνη. Πάνω από όλα έχει μεγάλη αγάπη για τη μουσική και αν τον γνωρίζετε σε προσωπικό επίπεδο είναι κάτι που πολύ εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε. Ακόμη και στο σχολείο, στις αίθουσες, στους διαδρόμους ή στο προαύλιο θα παίζει με την κιθάρα του και θα τραγουδάει ασταμάτητα μα πάνω από όλα με πάθος.
Κάπως έτσι λοιπόν το βράδυ της Κυριακής σήκωσε τον τοίχο του Rising Star σπάζοντας κάθε ρεκόρ και συγκεντρώνοντας το αστρονομικό ποσοστό των 98% Ξεσήκωσε και σήκωσε όρθιους κριτές και κοινό, κερδίζοντας το πιο δυνατό χειροκρότημα της βραδιάς μα πάνω από όλα τις καρδιές χιλιάδων τηλεθεατών ανά την Ελλάδα που του έδωσαν τη θετική τους ψήφο.
Μάλιστα ο Αντώνης Ρέμος, τον όποιο όπως δήλωσε ο Γιάννης θαυμάζει ιδιαίτερα, τον συνεχάρη προσωπικά, τον αγκάλιασε αλλά και του έκανε δώρο το καινούριο του album. Aυτή είναι μια στιγμή που σίγουρα ο Γιάννης δε θα την ξεχάσει ποτέ!
Φίλοι και συμμαθητές του λίγο μετά την εμφάνιση του κατέκλεισαν το Facebook με μηνύματα συμπαράστασης, θαυμασμού και ευχές.
Ο Γιάννης δεν κατάφερε μόνο να περάσει στην επόμενη φάση του σόου ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, δεν κατάφερε μόνο να βγάλει ασπροπρόσωπους φίλους, συμμαθητές και συμπολίτες του αλλά και σύσσωμο τον Ποντιακό ελληνισμό, ενώ... το δίχως άλλο, έκαψε πολλές γυναικείες καρδιές.
Ο Γιάννης κατάφερε να κάνει περήφανους του γονείς του και την οικογένεια του και αυτό ήταν για εκείνον ένα προσωπικό στοίχημα που κέρδισε και με το παραπάνω. Εμείς να του ευχηθούμε από την πλευρά μας καλή συνέχεια και ότι καλύτερο. Προγνωστικά δεν κάνουμε για να μην μας πούνε ότι δεν είμαστε αμερόληπτοι και αντικειμενικοί... Πάντως ο Γιάννης είναι αστέρι!

Πηγή: www.lifo.gr 

 Το κόκκινο ελάφι (Cervus elaphus), διαβάζουμε στην έρευνα της WWF, είναι το μεγαλύτερο φυτοφάγο ζώο της Ελλάδας και ένα από τα πιο αγαπητά μας είδη στα ελληνικά δάση. Ως αναπόσπαστο στοιχείο της ελληνικής φύσης μπορεί να παίξει ουσιαστικό ρόλο στη διαμόρφωση και την εξέλιξη των οικοσυστημάτων, ειδικά στις μέρες µας όπου η ελεύθερη κτηνοτροφία σταδιακά εγκαταλείπεται.

  Η ζωή του Κόκκινου Ελαφιού

 Ήδη από τα προϊστορικά χρόνια, το κόκκινο ελάφι αφήνει ανελλιπώς τα ίχνη του στον ελλαδικό χώρο. Ως φυσικός βοσκητής, έπαιζε πάντα σημαντικό ρόλο στη βάση της τροφικής πυραμίδας. Μεγάλα αρπακτικά και γύπες –που σήμερα απειλούνται επίσης µε εξαφάνιση- θα μπορούσαν να στηρίζουν την επιβίωσή τους στην ύπαρξη των ελαφιών.

Η ζωή που απειλείται

 Το κόκκινο ελάφι ζούσε κάποτε σε ολόκληρη σχεδόν την ηπειρωτική Ελλάδα. Μέσα σε λίγες δεκαετίες όμως, οι πληθυσμοί του συρρικνώθηκαν σε τέτοιο βαθμό ώστε το είδος να θεωρείται πλέον «Κρισίμως κινδυνεύον», σύμφωνα με το Κόκκινο Βιβλίο των Απειλούμενων Ζώων της Ελλάδας (Αθήνα, 2009).   Στα τέλη του 20ου αιώνα τα ελάφια είχαν περιοριστεί στη χερσόνησο της Σιθωνίας, στην ορεινή περιοχή της Ροδόπης και στην Πάρνηθα. Σήμερα, ο πληθυσμός της Σιθωνίας έχει εξαφανιστεί. Ο προστατευμένος πληθυσμός της Πάρνηθας με περίπου 590 άτομα (2015) είναι ο πιο ακμαίος της χώρας. Μικρός πληθυσμός βρίσκεται στη Ροδόπη, κοντά στα σύνορα με τη Βουλγαρία, ενώ ίσως επιβιώνουν ακόμη και λίγα ζώα στους Ραφταναίους στα Πράμαντα της Ηπείρου, από προηγούμενο εμπλουτισμό. Τέλος, μικροί αριθμοί φυλάσσονται σε εκτροφεία. 

Το λαθραίο κυνήγι είναι η κυριότερη απειλή για το ελάφι στην Ελλάδα. Οι πληθυσμοί που έχουν απομείνει αποτελούν απομονωμένα «νησιά». Η δυνατότητα φυσικής επέκτασής του σε νέες περιοχές εμποδίζεται από την απώλεια κατάλληλων βιοτόπων εξαιτίας της εντατικοποίησης της γεωργίας, της επέκτασης των οικιστικών εκτάσεων. Η πρόσφατη επανεμφάνιση του λύκου σε περιοχές της Πάρνηθας δεν μας ανησυχεί, αλλά αντίθετα αναμένεται να έχει θετικά αποτελέσματα στον πληθυσμό των κόκκινων ελαφιών, καθώς οι θηρευτές στοχεύουν κυρίως ασθενικά ή γέρικα άτομα. Ωστόσο χρειάζεται συστηματική παρακολούθηση του πληθυσμού πριν εξαχθούν συμπεράσματα.  

  Η ζωή που προστατεύουμε

Σε ειδική μελέτη µε τίτλο «Έρευνα Οικολογίας του Κόκκινου Ελαφιού στο Όρος Πάρνηθα», το WWF Ελλάς κατέγραψε τα σημαντικότερα στοιχεία που αφορούν στον πληθυσμό της Πάρνηθας, τον ακμαιότερο πληθυσμό κόκκινου ελαφιού της χώρας. Η μελέτη διήρκησε τρία χρόνια (2007-2009) και κατέληξε, εκτός των άλλων, σε ένα ειδικό σχέδιο συστηµατικής παρακολούθησης των ελαφιών της Πάρνηθας, καθώς και σε ένα σχέδιο δράσης για τα ελάφια της Ελλάδας γενικότερα. Για τη διατήρηση του υφιστάμενου πληθυσμού αλλά και την εξάπλωσή του είδους σε νέους βιότοπους πέρα από την Πάρνηθα, το WWF Ελλάς υποστηρίζει ότι είναι απαραίτητη, μεταξύ άλλων, η βελτίωση και εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας που αφορά κυρίως στη θήρα αλλά και στην εμπορία, τη διακίνηση, τη διατήρηση σε αιχμαλωσία και την απελευθέρωση των ζώων. Εξαιρετικά σημαντική κρίνεται και η δημιουργία ενός κέντρου περίθαλψης των ζώων. Επίσης, η οργανωμένη δημιουργία τεχνητών υποπληθυσμών στη βάση κατάλληλης προετοιμασίας θα μπορούσε να αποτελέσει ένα επιπλέον μέτρο. Τέλος, απαιτείται η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης και ιδιαίτερα των κατοίκων, των κυνηγών και επισκεπτών περιοχών όπου θα μπορούσαν να δημιουργηθούν νέοι υποπληθυσμοί.
Ο βουλευτής της Περιφέρειας Αττικής Κώστας Κατσίκης στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του ΝΑΤΟ
Την άμεση παρέμβαση του βουλευτή των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Κωνσταντίνου Κατσίκη στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση των μελών του ΝΑΤΟ που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το Σάββατο 19 Νοεμβρίου, προκάλεσε αναφορά της Επιτροπής Οικονομικών και Ασφάλειας της Συμμαχίας η οποία έκανε λόγο για «Ελληνο-Μακεδονικά σύνορα». 
Λαμβάνοντας τον λόγο ο κ. Κατσίκης ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν «Ελληνο-Μακεδονικά σύνορα» ζητώντας ταυτόχρονα και πετυχαίνοντας τη διόρθωση του όρου τονίζοντας ότι αποτελεί σαφή παρέκκλιση από τα συμπεφωνημένα εντός της Συμμαχίας, περί του τρόπου καταγραφής της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας (FYROM). 
Ειδικότερα, ο κ. Κατσίκης με την παρέμβαση του κατάφερε να αντικατασταθεί το επίμαχο σημείο με τη φράση «Οn the Greece – FYROM Border» . Μάλιστα όπως επεσήμανε σε παρόμοια διόρθωση είχε προβεί τον Μάρτιο του 2016 και η Κομισιόν αλλάζοντας σε κείμενο της τον τίτλο από «Idomeni refugee Camp at the Greek-Macedonia Border» σε «Idomeni refugee Camp at the border between Greece and the Former Yugoslav Repulic of Macedonia».
Παράλληλα ο βουλευτής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ αναφέρθηκε και στο μεταναστευτικό ζήτημα υπογραμμίζοντας τη δραματική αύξηση των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια και ο εγκλωβισμός χιλιάδων προσφύγων στα σύνορα μας με άλλες χώρες.
...από 13 έως 30 Δεκεμβρίου 
ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΤΟΥΡΟΣ
Το καλοκαίρι βγήκε μια «βρώμα» που προκάλεσε αίσθηση στο Μενίδι. Σύμφωνα με αυτά που διαδίδονταν ο Κασσαβός είχε τεθεί σε αργία και ήταν θέμα χρόνου η αντικατάστασή του στη Δημαρχεία.
Ο πρώτος που άκουσε τη «βρώμα» ήταν ο ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ κι απ’ αυτόν που τη διέδιδε κατάλαβε ποιος βρισκόταν από πίσω. Άλλωστε έχει, προ πολλού, απονείμει τα εύσημα στον επαγγελματία της διαβολής. Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, που λέει ο επίτιμος. Το Μενίδι διδάχθηκε πολλά από το τζιμάνι που έμαθε τα κόλπα της πέμπτης φάλαγγας εκ των ένδον, εισπράττοντας μάλιστα και μεροκάματο…
Η «βρώμα» γρήγορα διαδόθηκε παντού. Στα μέσα του Σεπτέμβρη είχε περάσει τα σύνορα του Μενιδίου κι ο ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ την άκουσε σε εκδήλωση μνήμης γειτονικού Δήμου από «άκυρο» άτομο που παρίστανε τον επαΐοντα. Ούτε λίγο ούτε πολύ ο Κασσαβός μάζευε τα μπογαλάκια του από το Δημαρχείο. 
Κι ω του θαύματος, για ακόμα μια φορά, αποδείχθηκε ότι το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Σε μια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Κασσαβός τα πήρε στο κρανίο κι έσουρε τα εξ αμάξης στους συκοφάντες, χωρίς όμως να αναφέρει πρόσωπα και πράγματα. 
Κι αφού μάταια περιμέναμε να μας διαφωτίσουν οι διαπρύσιοι κήρυκες της αλήθειας αποφασίσαμε να μάθουμε μόνοι μας τι τελικά συμβαίνει και κυρίως ποιος αναλαμβάνει Δήμαρχος, αφού ο Κασσαβός τέθηκε σε αργία... 
Και τι διαπιστώσαμε έκπληκτοι; Ότι αυτός που τέθηκε σε αργία, με Απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης δεν ήταν ο Κασσαβός, αλλά ο …Ντούρος. Τι έκανε; Σύμφωνα με την Απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης δεν διαχειρίστηκε όπως έπρεπε τα έσοδα του παγκαριού του Αγίου Παντελεήμονα στο νέο νεκροταφείο. Να τι λέει η Δικαστική Απόφαση:


Για να μην αφήσουμε κι εμείς «βρώμες» οφείλουμε να πούμε ότι η Απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης δεν είναι τελεσίδικη, γιατί ο Ντούρος την πρόσβαλε στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Η υπόθεση εκδικάστηκε αλλά η Απόφαση δεν έχει εκδοθεί ακόμα. Άποψή μας είναι ότι η ποινή δεν θα αρθεί, αλλά ας μην προκαταλάβουμε την ετυμηγορία της Δικαιοσύνης. 
Οφείλουμε επίσης να πούμε ότι στην ιστορία του παγκαριού ο Ντούρος δεν φαίνεται να έχει ποινικές ευθύνες, δηλαδή δεν προκύπτει ότι έβαλε μέσα το χέρι του ο ίδιος ή κάποιος από την παράταξή του. Απλά δεν φρόντισαν να περιέλθουν τα έσοδα στο Δήμο Αχαρνών, αλλά αρχικά στην Επενδυτική και στη συνέχεια στην Κοσμητεία του Ιερού Ναού. 
Όμως αυτό που έχει σημασία είναι ο τρόπος με τον οποίο κυκλοφορούν τα «νέα» στο Μενίδι και κυρίως από ποια κέντρα προέρχονται. Μην ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη «βρώμα» δεν ήταν η μοναδική. Στις εκλογές είχαμε διαβάσει ότι ο Κασσαβός που τρέχει ολημερίς κι ολονυχτίς στις λιτανεύσεις και στα προσκυνήματα είναι Ιεχωβάς… Κι άλλα πολλά βέβαια... 
Εδώ δεν μπορεί να βάλει κανείς το χέρι του στη φωτιά. Αλλά αν προσπαθήσει να βγάλει συμπέρασμα εκ του αποτελέσματος, δηλαδή να δει ποιον ή ποιους ωφελούν οι «βρώμες» που βγαίνουν, κατά καιρούς, σε βάρος του Κασσαβού, μπορεί να φτάσει στην αλήθεια. Μπορεί επίσης να αντιληφθεί τι συμβαίνει αναλύοντας τα κουτοπόνηρα ψεύτικα προφίλ του facebook ή απλά βλέποντας τις φάτσες των επαγγελματιών της ρουφιανιάς και των παρατρεχάμενων. 
Τότε ίσως συμπεράνει ότι το παιγνίδι παίζεται από αυτούς που επιδιώκουν απ’ το Δήμο νοίκια, μεροκάματα, αντιμισθίες και προμήθειες… Τόσο απλά… 


Σχετικά με δημοσιεύματα για την θήρευση ελαφιών από λύκους στην Πάρνηθα στην επίσημη ιστοσελίδα του δασαρχείου αναφέρονται τα εξής: 

ΚΑΛΛΙΣΤΩ

Η Περιβαλλοντική Οργάνωση ΚΑΛΛΙΣΤΩ, που δραστηριοποιείται από το 2004 στη μελέτη και διατήρηση των μεγάλων σαρκοφάγων (αρκούδα, λύκος) στην Ελλάδα, επιθυμεί να ενημερώσει την κοινή γνώμη σχετικά με πρόσφατα δημοσιεύματα που αφορούν τη θήρευση ελαφιών από λύκους στον Εθνικό Δρυμό Πάρνηθας. Η επανάκαμψη του λύκου στη Πάρνηθα, επιβεβαιώθηκε για πρώτη φορά από την ΚΑΛΛΙΣΤΩ το 2014 με εργασίες πεδίου (i). Ο βιολόγος της ΚΑΛΛΙΣΤΩΣ, δρ. Γιώργος Ηλιόπουλος, σημειώνει σχετικά με όσα γράφονται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης προς επίλυση παρερμηνειών σχετικά με το θέμα:

1.Το ελάφι μπορεί να θηρεύτηκε είτε από λαθροκυνηγούς είτε από κάποιο/α ζώο/α.

2. Τα ελάφια μπορεί να θηρεύτηκαν είτε από σκυλιά ή όντως από λύκους.

3. Οι λύκοι επανήλθαν μετά από 60 χρόνια απουσίας με φυσικό τρόπο στη Πάρνηθα (σταδιακή διασπορά), όπως και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας και της Ευρώπης και φυσικά όλα αυτά περί απελευθερώσεων και υβριδίων δεν ευσταθούν σε καμία απολύτως περίπτωση (ii).

4. Η θήρευση άγριων οπληφόρων φυτοφάγων ζώων από θηρευτές είναι μια απόλυτα φυσική διαδικασία που λαμβάνει χώρα εδώ και εκατομμύρια χρόνια. Μπορεί η εικόνα ενός κατασπαραγμένου ελαφιού να είναι σκληρή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ένα άγριο ζώο είναι «αιμοσταγές ή σκληρό». Αυτοί είναι χαρακτηρισμοί που προσδίδουν οι άνθρωποι.

5. Η θήρευση ελαφιών από λύκους μπορεί να ευνοήσει το πληθυσμό του ελαφιού αλλά και το οικοσύστημα της Πάρνηθας συνολικά, καθώς ο ρόλος των μεγάλων σαρκοφάγων είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την διατήρηση των οικολογικών διεργασιών παγκοσμίως (iii).

6. Τα ελάφια της Πάρνηθας κατακρεουργούνται συχνά από λαθροθήρες (πρόσφατα καταγράφηκε περιστατικό στην Οινόη της Βοιωτίας, δυτικά της Πάρνηθας ) με κίνητρο το κέρδος. Στις περιπτώσεις αυτές όντως αρμόζουν οι σκληροί χαρακτηρισμοί και όχι στα άγρια ζώα που θηρεύουν με μοναδικό κίνητρο την επιβίωση τους.

7. Η παρουσία του λύκου κοντά στην Αθήνα είναι πράγματι κάτι καινούργιο, και χρειάζεται ενημέρωση για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις και παρερμηνείες.