Με αφορμή το γεγονός ότι οι ληστές που δολοφόνησαν τους αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ ξεκίνησαν από τις Αχαρνές, ο γνωστός δημοσιογράφος και συντοπίτης μας Γιάννης Σωτηρόπουλος έκανε ρεπορτάζ για την εκπομπή "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA", σχετικά με την παραβατικότητα στην πόλη μας.Δείτε το, είναι συγκλονιστικό:http://www.megatv.com/koinoniaoramega/default.asp?catid=20695&subid=20495&pubid=24210756
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου