«Σκηνικό πολέμου» στις Αχαρνές: 130 πυροβολισμοί στην Αυλίζα λίγα 24ωρα μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο

130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο

Καταγγέλεται αδιανόητη τηλεφωνική αναμονή στην Άμεση Δράση


Πηγή - αναδημοσίευση Thriassio.gr,

Σκηνικό πολέμου καταγγέλλουν ότι βιώνουν οι κάτοικοι στις Αχαρνές, με την κατάσταση να μοιάζει ανεξέλεγκτη και την αίσθηση της απουσίας του κράτους να εντείνεται δραματικά.

Σκηνικό πολέμου καταγγέλλουν ότι βιώνουν οι κάτοικοι στις Αχαρνές, με την κατάσταση να μοιάζει ανεξέλεγκτη και την αίσθηση της απουσίας του κράτους να εντείνεται δραματικά.

Μόλις δύο ημέρες μετά την απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου που επέβαλε ισόβια κάθειρξη για τον τραγικό θάνατο του μικρού Μάριου από αδέσποτη σφαίρα, μια νέα, ανατριχιαστική καταγγελία έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Σύμφωνα με μαρτυρία που έφτασε στο Thriassio.gr, τα ξημερώματα στήθηκε ένα νέο «πάρτι» τρόμου στον οικισμό των Ρομά στην Αυλίζα, με τους πυροβολισμούς να πέφτουν βροχή.

Το πιο εξοργιστικό, ωστόσο, σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, δεν είναι μόνο το θράσος όσων οπλοφορούν και πυροβολούν ασύστολα, αλλά η απουσία και καθυστέρηση του κρατικού μηχανισμού.

Ακολουθεί αυτούσια η οργισμένη καταγγελία, η οποία συνοδεύεται από οπτικοακουστικό υλικό που βρίσκεται στη διάθεση του μέσου μας, όπου καταγράφεται ξεκάθαρα ο ήχος από το μπαράζ των πυροβολισμών:


Στις 01:40 το πρωί στον οικισμό ΡΟΜΑ στην Αυλίζα Αχαρνών, έπεσαν μετρημένοι πάνω από ΕΚΑΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑ (130) πυροβολισμοί! Μόνο και μόνο επειδή κάποιοι αποφάσισαν να στήσουν γλέντι, μάλιστα δύο μέρες μετά την απόφαση του μεικτού ορκωτού δικαστηρίου για την υπόθεση του μικρού Μάριου που έχασε την ζωή του από αδέσποτη σφαίρα.

Στο Μενίδι επικρατεί κατάσταση πολέμου, η οποία είναι ανεξέλεγκτη με την πολιτεία να μην κάνει τίποτα και την Άμεση Δράση να μας βάζει σε αναμονή δέκα λεπτά τις νυχτερινές ώρες πριν απαντήσει ο εκφωνητής.

Πού είναι η Ο.Π.ΔΙ. (Ομάδες Πρόληψης και Διαμεσολάβησης) που εξήγγειλε ο κ. Υπουργός Προστασίας του Πολίτη; Την ημέρα κόβουν κλήσεις (και καλά κάνουν) σε Ι.Χ. έξω από τους καταυλισμούς, αλλά τη νύχτα τη διατάραξη κοινής ησυχίας και τους πυροβολισμούς δεν τους ακούνε;

Πότε θα στεγαστούν οι Αστυνομικές Υπηρεσίες στα κτήρια πλησίον του καταυλισμού που εδώ και τόσα χρόνια έχει εξαγγελθεί; Με εξαγγελίες και ευχολόγια δυστυχώς δεν γίνεται δουλειά. Είναι θέμα χρόνου να θρηνήσουμε το επόμενο θύμα.

Οι απαντήσεις από τους αρμόδιους φορείς και την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. οφείλουν να δοθούν άμεσα, πριν η περιοχή μετρήσει ακόμα μια ανείπωτη τραγωδία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου