Από την ογδόη στάση της Λεωφόρου Δημοκρατίας ξεκίνησαν οι ληστές που δολοφόνησαν τους δύο αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ στου Ρέντη. Λήστεψαν το περίπτερο που βρίσκεται στο ύψος της οδού Κωστή Παλαμά. Δείτε το ρεπορτάζ του συντοπίτη μας δημοσιογράφου Γιάννη Σωτηρόπουλου στο MEGAhttp://www.megatv.com/koinoniaoramega/default.asp?catid=20695&subid=20495&pubid=24210756
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου