Το Σάββατο 09 Απριλίου 2022, o Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Giorgos Petakos και το Παράρτημα Ρομά του Διευρυμένου Κέντρου Κοινότητας Δήμου Αχαρνών σε συνεργασία με το εθελοντικό κίνημα ¨Υγεία για όλους¨, πραγματοποίησε
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη










0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου