Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Θέματα Παιδείας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Θέματα Παιδείας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

 



Στη μεγαλύτερη περιβαλλοντική έκθεση της χώρας, την Attica Green Expo 2026, συμμετείχαν δεκατρία σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, τα οποία είχαν λάβει μέρος στις Ημερίδες για το Νερό και την Κλιματική Αλλαγή που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής στο Μουσείο Γουλανδρή.

Συγκεκριμένα συμμετείχαν τα σχολεία: ΓΕΛ Διονύσου, 6ο ΓΕΛ Αχαρνών, 3ο Γυμνάσιο Παλλήνης, 1ο Γυμνάσιο Λαυρίου, 1ο Γυμνάσιο Βάρης, Γυμνάσιο Πικερμίου, 2ο ΕΠΑΛ Αχαρνών, 2ο ΓΕΛ Γλυκών Νερών, 1ο ΕΠΑΛ Διονύσου «Ζήνων», Αρσάκειο–Τοσίτσειο Εκάλης, 2ο Γυμνάσιο Καλυβίων, Γυμνάσιο Χαλκουτσίου και 1ο Γυμνάσιο Μαρκοπούλου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσίασαν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που εκτείνονταν από την κλιματική κρίση, το νερό και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, έως τη θαλάσσια ρύπανση, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την υγιεινή διατροφή, αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα, την επιστημονική προσέγγιση και την περιβαλλοντική τους ευαισθησία.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές, τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς και τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων για την ενεργό συμμετοχή τους στην Attica Green Expo 2026, καθώς και για τις εξαιρετικές δράσεις που παρουσίασαν, προβάλλοντας το σημαντικό έργο που υλοποιείται στα σχολεία της Ανατολικής Αττικής, στους τομείς της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, του νερού και της κλιματικής αλλαγής.

Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, κ. Μαρίνος Ανδρέας, εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και ιδιαίτερα προς τον κ. Νίκο Χριστοδούλου για τη διαρκή στήριξη των δράσεων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Παράλληλα, ευχαρίστησε την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, για την έμπρακτη υποστήριξη του ρόλου του ΥΠΑΙΘΑ στην Attica Green Expo 2026 και για την ανάδειξη της καθοριστικής συμβολής της εκπαίδευσης στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε, επίσης, στη συνεργάτιδά του, Κορίννα Περτσινίδου, την οποία ευχαρίστησε θερμά για τον άψογο συντονισμό και την πολύτιμη συμβολή της στην υλοποίηση της δράσης.

Η συμμετοχή των σχολείων της Ανατολικής Αττικής στην Attica Green Expo 2026 επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τον ουσιαστικό ρόλο της εκπαιδευτικής κοινότητας στην προώθηση της περιβαλλοντικής συνείδησης, της βιωσιμότητας και της ενεργού συμμετοχής των νέων στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος.


 


 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ Η ΣΑΕΚ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ


Από την επίσκεψη του Βασίλη Οικονόμου και στελεχών της Σχολής στον Υφυπουργό Παιδείας Κώστα Βλάσση

Έχουμε επισημάνει, πολλές φορές, τα αρνητικά του Μενιδίου. Πολύ περισσότερες έχουμε αναφερθεί στα θετικά και η θεματική Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ) Αχαρνών ανήκει σε αυτά.

Λίγοι γνωρίζουν ότι η Σχολή είναι η μοναδική στην Ελλάδα, με ένα πολύ ελκυστικό αντικείμενο, δηλαδή τον Αθλητισμό, το Φυσικό Περιβάλλον και την Αναψυχή.

Πρόκειται για ένα πρώην Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) που μετατράπηκε σε μονάδα ανώτερης μεταλυκειακής εκπαίδευσης και προσφέρει επαγγελματική κατάρτιση σε σημαντικές ειδικότητες, προετοιμάζοντας τους σπουδαστές για την απαιτητική αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα σπουδών είναι δομημένο με βάση τον τριπλό άξονα Αθλητισμός- Φυσικό Περιβάλλον- Αναψυχή, προσφέροντας επαγγελματικά δικαιώματα σε ειδικότητες όπως:

1.    Αθλητισμός: Προπονητής Στίβου, Ποδοσφαίρου, Καλαθοσφαίρισης, Εκπαιδευτής Γυμναστικής με Βάρη (Personal Trainer), καθώς και Αθλητική Δημοσιογραφία ή Βοηθός Φυσικοθεραπευτή.

2.    Περιβάλλον και Αναψυχή: Συνοδός Βουνού και Τουριστικός Συνοδός (που συνδυάζουν την υπαίθρια αναψυχή και τον εναλλακτικό τουρισμό στη φύση).

Τη σημασία αυτής της, μοναδικής στην Ελλάδα, εκπαιδευτικής δομής που προσφέρει ελκυστικές επαγγελματικές ειδικότητες οι οποίες συνδέονται, σε μεγάλο βαθμό, με την τουριστική βιομηχανία της Χώρας έχει επισημάνει, από τη στιγμή της ίδρυσής της, ο Βουλευτής Βασίλης Οικονόμου. Ιδιαίτερα επειδή λειτουργεί στις Αχαρνές, που λόγω της Πάρνηθας, μπορούν να λειτουργήσουν ως πόλος άθλησης και εναλλακτικού τουρισμού.

Μάλιστα, στο πλαίσιο του διαχρονικού ενδιαφέροντός του για τη Σχολή, ο Βασίλης Οικονόμου, επισκέφτηκε, την περασμένη εβδομάδα, τον Υφυπουργό Παιδείας Κώστα Βλάσση, με αντικείμενο την αναβάθμισή της.

«Η ενίσχυση της σχολής με προσωπικό και η αντιμετώπιση θεμάτων εκπαίδευσης θα της δώσουν νέα ώθηση», επεσήμανε, με ανάρτησή του στο facebook ο Βουλευτής, ο οποίος χαρακτήρισε τη συνάντησή του με τον Υφυπουργό θετική.

Με δεδομένο ότι η Πολιτεία φαίνεται έτοιμη να κάνει τις αναγκαίες κινήσεις, αυτό που χρειάζεται είναι να αγκαλιάσει τη Σχολή και η τοπική κοινωνία, στρέφοντας την προσοχή των νέων σε επαγγελματικές ειδικότητες που μπορούν να αποβούν χρήσιμες για τον τόπο και αποδοτικές για τους ίδιους.  

Για πληροφορίες και εγγραφές στη ΣΑΕΚ, οι νέοι μας μπορούν να απευθύνονται:

-Διεύθυνση: Παπαναστασίου και Μετσόβου, Κόκκινος Μύλος, Κάτω Αχαρνές -Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 2384333 και 210 2384423

-Emailgrammateia@saek-acharn.att.sch.gr

-Ωράριο επικοινωνίας: Καθημερινά (εκτός Σαββατοκύριακου και αργιών) από 14:00 έως 20:00

-Επίσημη Ιστοσελίδαsaek-acharn.att.sch.gr

-Εναλλακτικό URL: www.diekacharnon.org

-Εκπαίδευση: Η σχολή χρησιμοποιεί την πλατφόρμα G-suite for Education για την εξ αποστάσεως υποστήριξη της κατάρτισης.

-Πρόσβαση, με Προαστιακό (από τη στάση Κάτω Αχαρνές και με Λεωφορείο (Γραμμή 755, από τον σταθμό ΗΣΑΠ «Κάτω Πατήσια» και αποβίβαση στη στάση «2η Κοκκίνου Μύλου).

 

Αρχίζει αύριο η πρώτη περίοδος του καλοκαιρινού camp του Δήμου Αχαρνών. Η Διεύθυνση Πολιτισμού και Αθλητισμού ευχαριστεί όλους τους γονείς για τη συμμετοχή και την εμπιστοσύνη τους. Παράλληλα ενημερώνει τους δημότες πως έχουν συμπληρωθεί όλες οι διαθέσιμες θέσεις για τις δύο πρώτες περιόδους τόσο στα τμήματα Αχαρνών, όσο και στων Θρακομακεδόνων. Για διαθέσιμες θέσεις στην τρίτη περίοδο και μόνο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τη Διεύθυνση (210-2400850).

#ΔήμοςΑχαρνών #DimosAcharnon
Διεύθυνση Πολιτισμού & Αθλητισμού Δήμου Αχαρνών 
Δείτε όμορφες εικόνες



 Έναν χρόνο επιτυχημένης και ουσιαστικής συνεργασίας συμπληρώνουν η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής και ο Οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού», μετά την υπογραφή του Συμφώνου Συνεργασίας τον Ιούνιο του 2025, μιας πρωτοβουλίας που αποτελεί πρότυπο καλής πρακτικής σε πανελλαδικό επίπεδο.

Κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς, η συνεργασία απέδωσε σημαντικά και μετρήσιμα αποτελέσματα για μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και κηδεμόνες, ενισχύοντας ουσιαστικά το αίσθημα ασφάλειας, πρόληψης και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης στη σχολική κοινότητα της Ανατολικής Αττικής.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, προωθήθηκε σε όλες τις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης ενημερωτικό υλικό για τις δωρεάν υπηρεσίες του Οργανισμού, οι οποίες παρέχονται άμεσα, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, από εξειδικευμένη επιστημονική ομάδα. Ιδιαίτερη σημασία είχε η αξιοποίηση της Εθνικής Γραμμής SOS 1056, η οποία λειτούργησε ως σταθερός και αξιόπιστος δίαυλος στήριξης και επικοινωνίας για όλη τη σχολική κοινότητα.

Παράλληλα, υλοποιήθηκαν διαδικτυακές επιμορφωτικές δράσεις και παρεμβάσεις με τη συμμετοχή εξειδικευμένων ψυχολόγων του Οργανισμού, τόσο για εκπαιδευτικούς όσο και για γονείς, στο πλαίσιο του τοπικού Δικτύου της Διεύθυνσης «ΣΥΝ: Λειτουργώ – Ενεργώ – Δημιουργώ».

Οι θεματικές που αναπτύχθηκαν μέσα από τις επιμορφωτικές και υποστηρικτικές δράσεις εστίασαν στην ψυχική ανθεκτικότητα και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, στη στήριξη παιδιών και γονέων κατά τις σχολικές μεταβάσεις, στη διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα, καθώς και στην πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού. Οι πρωτοβουλίες αυτές συνέβαλαν ουσιαστικά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, στην ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης των μαθητών, στη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας, αλλά και στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς, συμπεριληπτικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος για όλους.

Οι δράσεις αυτές συνέβαλαν ουσιαστικά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, στην ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης των μαθητών, στη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας, αλλά και στη δημιουργία ενός ασφαλούς, συμπεριληπτικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος για όλους. Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής συνεχίζει με συνέπεια να επενδύει σε δράσεις πρόληψης, στήριξης και συνεργασίας με αξιόπιστους κοινωνικούς φορείς, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η εκπαίδευση δεν περιορίζεται μόνο στη μετάδοση γνώσεων, αλλά αγκαλιάζει συνολικά τις ανάγκες των παιδιών, των οικογενειών και των εκπαιδευτικών. Η επιτυχημένη αυτή συνεργασία αποτελεί πλέον ένα ζωντανό παράδειγμα κοινωνικής ευθύνης, αποτελεσματικών συνεργειών και ουσιαστικής φροντίδας για τη νέα γενιά στην Ανατολική Αττική.


 


 

 




Δείτε υπέροχες εικόνες από τη δράση τους




 



Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Αττικής ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με στόχο την καλλιέργεια ψηφιακής κουλτούρας και την προαγωγή της έρευνας και της καινοτομίας στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η πρωτοβουλία αυτή επισφραγίστηκε με την υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ των δύο φορέων.

Το Σύμφωνο υπέγραψαν ο Δρ. Βαγγέλης Καρκαλέτσης, Διευθυντής του ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» και Πρόεδρος του ΔΣ, και ο Δρ. Ανδρέας Μαρίνος, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Αττικής.

Στόχος του Συμφώνου Συνεργασίας είναι η έρευνα και η πειραματική ανάπτυξη σε επιλεγμένες θεματικές περιοχές, με έμφαση στο πεδίο της ηθικής και υπεύθυνης χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση, με γνώμονα τη διασφάλιση της ευημερίας των μαθητών/ριών και των εκπαιδευτικών.

Ο Ανδρέας Μαρίνος ανέφερε ότι «η πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής να συνεργαστεί με το σημαντικό Ερευνητικό Κέντρο “Δημόκριτος” ενισχύει δυναμικά την εξωστρέφεια της σχολικής κοινότητας και αποτελεί συνέχεια δράσεων, όπως το 1ο Μαθητικό Συνέδριο, οι ημερίδες και τα δίκτυα συνεργασίας που έχουν δημιουργηθεί στη Διεύθυνση. Με την υπογραφή του παρόντος Συμφώνου Συνεργασίας ανοίγουμε νέους δρόμους για τους/τις μαθητές/ριες της Ανατολικής Αττικής, συνδέοντας ουσιαστικά την εκπαίδευση με την έρευνα και την καινοτομία και ενδυναμώνοντάς τους να συμμετέχουν ενεργά στις σύγχρονες επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις. Παράλληλα, καλλιεργούμε ένα ανοιχτό και δημιουργικό σχολείο με επίκεντρο την ψηφιακή γνώση, την κριτική σκέψη και τη βέλτιστη αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση».

Ο Βαγγέλης Καρκαλέτσης τόνισε ότι «η συνεργασία με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Αν. Αττικής αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης δέσμευσης του ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος” για την προώθηση δράσεων που ενισχύουν την ηθική και υπεύθυνη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, διασφαλίζοντας ότι η τεχνολογία υπηρετεί τα δικαιώματα και τις αξίες του ανθρώπου. Ο χώρος της εκπαίδευσης αποτελεί για εμάς προτεραιότητα, καθώς αναγνωρίζουμε την άμεση ανάγκη για προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών στην ψηφιακή εποχή και για διασφάλιση της ευημερίας τους»


 
ΔΙΑΓΩΝΣΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΛ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

Το ΓΕΛ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ έλαβε μέρος στον διαγωνισμό για τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη και συμμετείχε με πλήθος εργασιών , γεγονός που μας χαροποίησε ως εκπαιδευτικούς. 
Αισθάνομαι ικανοποιημένη και ως εκπαιδευτικός και ως Διευθύντρια που το σχολείο μας ανταποκρίνεται σε κάθε δράση και πρόσκληση. 
Συγχαρητήρια σε όλους καθώς και στην Σύμβουλο κα Κουτσιβίτη Χρυσάνθη για την υπέροχη ιδέα της και την υλοποίηση της δράσης. 
Από το σχολείο μας την δράση επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί κα Κωνσταντέλλου Αθηνά και κα Γόγαλη Σπυριδούλα.

Δείτε το Πρόγραμμα των συναντήσεων και σπεύσατε για εγγραφές