Ο Δήμος Αχαρνών μετά την εξέταση των σχετικών αιτημάτων των διευθύνσεων των σχολείων, με τη με αριθμό 40/30-1-2020 απόφαση της Αντιδημάρχου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς κ. Λουίζας Κοσμίδου αποφασίζει «τη διακοπή μαθημάτων των 18ου Νηπιαγωγείου, 17ου, 26ου & 29ου Δημοτικών Σχολείων, 3ου Γυμνασίου και 9ου Γυμνασίου Αχαρνών για δύο (2) ημέρες, 31-1-2020 (ημέρα Παρασκευή) και 3-2-2020 (ημέρα Δευτέρα), λόγω των κρουσμάτων της εποχικής γρίπης».
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου