Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Χρήστος Αγγελόπουλος: Ένας νέος Ghost Hunter-YouTuber



Είναι ένα νέο παιδί της πόλης μας που ασχολείται επαγγελματικά με τη δημοσιογραφία, ταυτόχρονα γυμνάζεται στο Jimy’ s Club και... λατρεύει το ψάρεμα! 
 Ανήσυχο πνεύμα ο συντοπίτης μας Χρήστος Αγγελόπουλος ωστόσο, δεν κάθεται φρόνιμα! 

Είναι μέλος μιας ξεχωριστής "Ομάδας"  στο You tube, που με τον τίτλο "The Unexpected" κάνει θραύση! 

Ο Χρήστος Αγγελόπουλος έδωσε μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην ενημερωτική Ιστοσελίδα “Plan B” και την Ιωάννα Μπελίτσου την οποία κι αναδημοσιεύουμε. 
Διαβάστε  την. Έχει ενδιαφέρον! 


Επιμέλεια Συνέντευξης: Ιωάννα Μπελίτσου


Πριν από λίγες μέρες είχα την τύχη να συνομιλήσω με έναν νέο και πολύ ταλαντούχο άνθρωπο που κέντρισε το ενδιαφέρον μας εξ αιτίας του ασυνήθιστου hobby που έχει. Ο Χρήστος Αγγελόπουλος είναι ένα παιδί που έχει σπουδάσει δημοσιογραφία και αποφάσισε να ασχοληθεί με το Ghost Hunting. Ναι ναι, πολύ καλά διαβάσατε! Ghost Hunting!!! Βρεθήκαμε λοιπόν μαζί του και συζητήσαμε εφ όλης της ύλης! Για να δούμε τι μας είπε... 

Λοιπόν αρχικά να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να μιλήσουμε. Πώς θα ήθελες να αρχίσουμε; Να μιλήσουμε πρώτα για τη δουλεία ή για σένα;

Εγώ σε ευχαριστώ για την πρόταση. Μιας που μιλάμε ήδη off the record για τη δουλειά ας αρχίσουμε με αυτό.

Ωραια, ότι προτιμάς. Λοιπόν αν σε ρώταγε κάποιος τι είναι αυτό που κάνεις ή σου ζήταγε να περιγράψεις αυτή σου την ασχολία τι θα έλεγες;

Τροφή για σκέψη η ερώτηση σου. Στην ελεύθερη μετάφραση αυτό που κάνουμε λέγεται «κυνήγι φαντασμάτων» (ghost hunting). Αυτό που βλέπει ο κόσμος στο YouTube είναι εμάς να μπαίνουμε σε κτίρια που περιτριγύριζονται από ιστορίες ή μύθους. Να βάλω μια παρένθεση εδώ για να μη παρεξηγηθούμε, δεν μπαίνουμε σε χώρους με μία σκούπα στην πλάτη και αρχίζουμε να ρουφάμε φαντάσματα... (γέλια). Τα κτίρια που ασχολούμαστε είναι κυρίως χώροι που έχουν συμβεί διάφορα τραγικά γεγονότα. (π.χ. κτίρια βασανισμών και εκτελέσεων από τις κατοχικές δυνάμεις). Υπάρχουν θεωρίες, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, τουghost hunting που βασιζόμαστε σε αυτές και με αυτές μπαίνουμε στα κτίρια. Έχουμε και κάποια ειδικά μηχανήματα που βοηθούν της δουλειά μας. Γενικά να πω ότι η τεχνολογία βοηθάει πολύ. Στην ουσία απλά μπαίνουμε σε χώρους και προσπαθούμε με κάποιους τρόπους, άλλες φορές με επιτυχία, άλλες όχι, να επικαλεστούμε το οτιδήποτε υπάρχει εκεί μέσα και να το καταγράψουμε. Αυτός είναι και ο κορμός της δουλειάς των video μας.

Για πες μας λίγο για τα μηχανήματα. Τι είδους μηχανήματα είναι δηλαδή;

Πρόκειται για απλά μηχανήματα που είναι ειδικά για αυτό που κάνουμε. Είναι το emf, το evp κ.α. Ωστόσσο αυτό που βοηθάει πιο πολύ είναι οι κάμερες. Οι κάμερες βοηθάνε υπερβολικά και μέρα και νύχτα.

Συγνώμη που σε διακόπτω, εκτός αν σβήνουν τα φώτα τους ή τελειώνουν οι μπαταρίες τους...

Χαχαχα ναι ναι, αυτό είναι κακό όταν συμβαίνει. Αυτό όταν γίνεται δε μ' αρέσει καθόλου και κάπου εκεί λέω δεν περνάω καλά.

Με την περιγραφή της δουλειάς σου κάλυψες και την ερώτησή μου σχετικά με τα κριτήρια που επιλέγετε το κάθε κτίριο. Αλλά καλοί οι μύθοι, τα μέρη όμως πώς προκύπτουν; Εννοώ τι κάνετε γκουγκλάρετε στοιχειωμένα μέρη στην Ελλάδα και ξεκινάτε;

Όχι εντάξει. Βοηθάει πολύ το διαδίκτυο εννοείται και αποτελεί και σημαντικό παράγοντα. Εγώ όμως επειδή είμαι της παλιάς σχολής κρίνω ότι είναι πιο ωραίο να πλησιάσεις έναν άνθρωπο σε ένα χωριό, σε ένα νησί, οπουδήποτε και να του πεις ‘έχεις ακούσει κάτι περιέργο’. Να ξέρεις ότι οι παλιότεροι θα σου πουν μία ιστορία που έχει μία βάση. Π.χ. κάποιος ζούσε ή κάποιος πέθανε εκεί για κάποιο λόγο που ενδεχομένως και να είναι ανεξήγητος. Εγώ προτιμώ να μιλάω με τον κόσμο. Να μου πει: Ξέρεις κάτι Χρήστο, μένω εδώ σε ένα σπίτι χρόνια και το απέναντι είναι εγκαταλελείμενο εδώ και πολλά χρόνια και πήγα να το επισκεφθώ άκουσα διάφορα, το ‘ψαξα και λίγο, ρώτησα και τον ιδιοκτήτη που το νοικιάζει και δεν πάει κανείς. Βλέπεις ότι από στόμα σε στόμα αρχίζει να διαρρέει κάτι. Αυτή λοιπόν την ιστορία που θα μου πεις εσύ, εγώ την προτιμώ από το διαδίκτυο. Το διαδίκτυο είναι διαδίκτυο, φουλ στην καθημερινότητα μας αλλά εγώ το έχω απλά για το κάτι παραπάνω.

Ασχέτως του τι έχω δει εγω που σας παρακολουθώ, για τον κόσμο. Θέλω να μου πεις ποια ήταν η πιο περίεργη στιγμή από θέμα φόβου και αντίστοιχα η πιο αστεία στα γυρίσματα;

Την περίμενα αυτή την ερώτηση, τουλάχιστον το πρώτο μέρος της. Αρχικά θα σου πω για την στιγμή που με τρόμαξε πιο πολύ. Το χω αναφέρει αρκετά, γενικά όταν με ρωτάνε το πιο τρομακτικό πράγμα που έχω ζήσει απαντάω πως το κάθε κτήριο σου λέει κάτι διαφορετικό, έχει τη δικιά του ιστορία, έχει το δικό του μοτίβο, τη δική του αύρα. Αυτό σου περιγράφει από μόνο του, είτε η όψη του είτε η ιστορία του, ότι αυτό που ζω σε κάθε κτήριο είναι πολύ διαφορετικό. Δε μπορώ να τα βάλω σε μία κλίμακα γιατί σκέψου πήγα εκεί έζησα αυτό που ήταν τρομακτικό αλλά μετά μπορεί να πάω κάπου αλλού και να ζήσω κάτι ακόμα πιο τρομακτικό. Άρα δεν μπαίνει σε μία σειρά. Για να σε διευκολύνω όμως ένα από τα πιο τρομακτικά πράγματα που έχω ζήσει ήταν στην Σπηλιά του Νταβέλη, όπου βρέθηκα σε μία στοά που ανέβηκα με σκοινί (κάτι που να μη το κάνει κανείς), πήγα να πέσω, πέρασε η ζωή από μπροστά μου. Οπότε στη Σπηλιά του Νταβέλη ήταν κάτι που με συγκλόνισε πάρα πολύ. Ακομα και τώρα λίγες φορές συζητάω γι αυτό γιατί όσο θυμάμαι τι έγινε... άσε ήταν κάτι που με τρόμαξε πάρα πολύ.

Εντάξει εγώ που έχω δει το βίντεο θα μου επιτρέψεις να πω χαριτολογώντας ότι τα ΄θελες και τα ΄παθες, έτσι;

Η αλήθεια να λέγεται. Ξέρω ότι ήταν κακό αυτό που έκανα, αλλά αυτό είναι το concept. Είπα πως δεν θα προκαλέσω ότι ήταν εκεί αλλά έπρεπε για το σκοπό της της εκπομπής. Να πω εδώ ότι είναι πολλές οι φορές που έχω θέσει σε κίνδυνο τη σωματική μου ακεραιότητα για χάρη του concept.

Για τον κόσμο που δεν έχει δει το βίντεο να πούμε εν συντομία τι έγινε στη Σπηλιά. Στη προσπάθεια σου να επικοινωνήσεις με ότι ήταν εκεί έγιναν κάποια άσχημα πράγματα με ένα βιβλίο που βρήκες μέσα στη στοά. Καλύτερα βέβαια να μη προχωρήσουμε σε λεπτομέρειες.

Καλύτερα ναι, να μη τα πούμε, άλλωστε υπάρχει το βίντεο και μπορεί να μπει να το δει κάποιος. Όπως και να χει όμως αυτό ήταν ένα πράγμα που τρόμαξα πολύ χωρίς όμως ξαναλέω να υπάρχει κλίμακα. Τώρα όσον αφορά το αστείο που ρώτησες. Με τον Αντώνη έχουμε ένα κακό. Τα πρωινά, κάνουμε τα γυρίσματα της εισαγώγης, γιατί το βράδυ απλά μπαίνουμε στο κτήριο και ξεκινάμε την έρευνα.
Στη διάρκεια της έρευνας δεν υπάρχει το κοιταζόμαστε και γελάμε, αυτό γίνεται μόνο όταν κάτι μας έχει τρομάξει και αυτό για να σπάσει η αμηχανία. Ο Αντώνης λοιπον, που τον θερμοπαρακαλώ πολυ να μη γίνεται αυτό, όταν παρουσιάζω το ρεπορτάζ και μου κάνει ερωτήσεις, ή έχουμε κάποιους εξωτερικούς θορύβους και με κοιτάει για να μου το πει, μου προκαλεί νευρικό γέλιο. Για τουλάχιστον ένα μισάωρο δε μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του. Κοιταζόμαστε και αυτό ήταν πάει, με έπιασε νευρικό και με αυτό πάει και το γύρισμα. Έτσι έχουμε χάσει μέρα ολόκληρη.

Οπότε να πούμε στον Αντώνη να μη σε κοιτάει στα μάτια από δω και πέρα...

Ποτέ, ποτέ... Δηλαδή φαντάσου, κοιταζόμαστε, καθόμαι άκρη και του λέω σε παρακαλώ δώσε μου ένα λεπτό. Μη με κοιτάς, να συγκεντρωθώ, να μου φύγει. Πρώτα καταφέρνω και το διώχνω και μετά ξεκινάμε. Αλλά για ένα πλάνο ενός λεπτού μπορεί να κάναμε γύρισμα μισή ώρα.

Μάλιστα! Τώρα θέλω να μου πεις ποιο ήταν το μέρος ή η στιγμή που σε γέμισε με το συναίσθημα της ικανοποιήσης ή της επιβεβαίωσης αν θες ότι καλώς κάνεις ότι κάνεις;

Ο κόσμος από όταν με γνώρισε μέσα από τα βίντεο. Κάθε μέρα σε όποιο βήμα κάνω με ακολουθεί και τον ευγνωμωνώ γι αυτό. Το καλό μέσα από αυτό, και θα σε πάω πρώτα σε στιγμή γιατί υπάρχει και μέρος, είναι κάθε βήμα που έχω κάνει αρέσει. Δηλαδή, αρέσει η δουλειά μου και μου το αποδεικνύουν κάθε μέρα. Ρίχνουμε πολύ δουλειά με τον Αντώνη γι αυτό που βλέπετε. Αν λοιπόν ρωτάς τι με γεμίζει είναι αυτό. Η στιγμή που θα ανέβει το βίντεο, θα το δει ο κόσμος και θα μου στείλει μήνυμα (και μου στέλνουν συχνά). Συν ότι επειδή είμαι άνθρωπος που απαντάω σε όλους με το που βρω χρόνο, ότι και να διαβάσω, εκεί νιώθω ικανοποιημένος...στην επικοινωνία. Τώρα όσον αφορά το μέρος, εννοείται ότι το «Ξενία», ήταν κομβικό σημείο στην καριέρα μου, μου έκανε πάρα πολύ καλό γιατί μέσα από αυτό με γνώρισε πολύς κόσμος. Εκτός όμως από το «Ξενία» και το «Ξενοδοχείο Δαιμόνων» είναι κάτι που με γέμισε γιατί και κει πήγε καλά το βίντεο. Ωστόσσο μπροστά στα επόμενα τρία επεισόδια που έρχονται όλα αυτά δεν είναι τίποτα...

Εε όχι μη μας σποιλάρεις, αρκεί η κουβέντα σου για να μη τα δούμε βράδυ. Επειδή όμως ανέφερες το «Ξενία» ως ένα μέρος που σε βοήθησε. Αν δεν κάνω λάθος είναι ένας χώρος με τον οποίο έχεις κάποιου είδους ‘βεντέτα’. Θέλω να σε ρωτήσω πως το αντιμετωπίζεις αυτό; Πώς ξυπνάς το πρωί και ξέρεις ότι σε έναν τέτοιο χώρο υπάρχει κάτι που όταν πας θα...

...θα γίνει μακελειό, μη ντρέπεσαι να το πεις,,, Πώς το αντιμετωπίζω; Αρχικά δε το αφήνω να με επηρεάσει γιατί όπως είπα και off the record είμαι ένας άνθρωπος που κάνει πολλά πράγματα και σα δημοσιογράφος. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν δεν μπορώ να το αφήνω να με επηρεάζει γιατί θα χάσω τη μπάλα. Άρα προσπαθώ να το αφήνω όσο το δυνατόν απέξω από την καθημερινότητα μου γιατί ούτως ή άλλως είναι άλλο κομμάτι. Για μένα είναι ένα μεγάλο παιχνίδι που κέρδισα με τον εαυτό μου, το παιχνίδι του μυάλου. Το κέρδισα και δε το αφήνω να με επηρεάσει. Είναι νύχτες όμως που γυρνάω από την έρευνα και λέω βγάλτε με από τη μπρίζα λόγω υπερέντασης.

Αυτή ήταν και η επόμενη ερώτησή μου. Αρχικά μένεις μόνος σου;

Όχι μένω με τους δικούς μου.

Για να μη φανώ αδιάκριτη ρωτάω γιατί έχω απορία τι θα κάνεις όταν θα ακούσεις κάποιο ήχο μέσα στο σπίτι; Θα βγάλεις τα μηχανήματα και θα αρχίσεις τις ερωτήσεις;

Όχι, όχι! Κάνω όμως κάτι πολύ χειρότερο. Όταν βλέπω θρίλερ, κλείνω φώτα, βάζω ακουστικά και τέρμα την ένταση για να μπορώ να το απολαύσω. Περιττό να σου πω ότι τις περισσότερες φορές απλά γελάω με τα θρίλερ.

Οπότε μένεις ανεπηρέαστος και συνεχίζεις την καθημερινότητα σου κανονικά. Αλλά όταν είσαι σε έρευνα, είσαι εκεί 100% συγκεντρωμένος;

Πάντα! Σκέψου κλείνω μέχρι και το κινητό μου. Είμαστε ο Αντώνης, το κτήριο και γω!

Κάπου εδώ να πούμε ότι είσαι στην ομάδα “The Unexpected” που διατηρεί και το ομόνυμο κανάλι στοYouTube. Κάθε πότε ανεβαίνει περίπου βίντεο για να μάθει και ο κόσμος;

Ανεβαίνει 1 κάθε μήνα. Ενδιάμεσα βέβαια ανεβαίνουν μικρά βιντεάκια 2-3 λεπτών με αληθινές ιστορίες. Ουσιαστικά είναι μικρά ρεπορτάζ που παίρνω έγω με τον Αντώνη και φτιάχνουμε. Ο Αντώνης π.χ ασχολείται με ένα θέμα που του αρέσει πολύ και θα βγάλει και δεύτερο μέρος και αφορά τους Βρυκόλακες. Εγώ από την άλλη έχω έτοιμάσει ένα ρεπορτάζ με πολλά μέρη και δεν έχει τελειωμό... αλλά δε θα πω πολλά για να σας αφήσω να το δείτε. Παράλληλα έχουμε και το “dark tales” που είναι μικρού μήκους ταινίες, τις οποίες σκηνοθετούμε εναλλάξ με τον Αντώνη. Πρόκειται για ιστορίες που είναι είτε αληθινές είτε φτιαχτές και με τη βοήθεια ηθοποιών τις περνάμε στο γυαλί. Μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία είναι το τελευταίο βίντεο με τίτλο “Dead Beauty” και σας προτείνω να μπείτε οπωσδηποτέ να το δείτε. Πρόκειται για έναν γιατρό στη Βρετανία που γνώρισε τη γυναίκα της ζωής του στο νεκροτομείο και αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή του μπαίνοντας μαζί της στο ψυγείο.
Για να δείτε που μπορεί να φτάσει ένας άντρας θα πω εγώ...που το παίζετε σκληροί... (γελια)

Εγώ θα σου πω σε αυτό πως μπορούμε να φτάσουμε παντού... Άλλωστε χωρίς εσάς δεν μπορούμε

Έτσι ακριβώς! Να λέγονται επιτέλους και κάποιες αλήθειες.

Εκτός από το You Tube, που αλλού μπορούμε να σε βρούμε;

Τώρα εκτός από το “the unexpected” είμαι συντάκτης στην ‘ΑΠΟΨΗ’ του Σ/Κ κάνοντας ελεύθερο ρεπορτάζ. Η αλήθεια είναι πως επειδή είμαι πλήρως αφοσοιωμένος σε αυτή τη δουλειά που κάνω (δημοσιογραφία) αυτή τη περιόδο ασχολούμαι μόνο με αυτά τα δύο. Έκανα κι άλλα πράγματα παλιότερα αλλά δεν άντεξα και σταμάτησα. Όταν φτάσουμε στην φάση των προσωπικών, θα καταλάβεις.

Θα μου επιτρέψεις να επισημάνω πως κάπου υπάρχει και ο παράγοντας κούραση οπότε θεωρώ πως χρειαζόταν ένας περιορισμός. Τώρα όσον αφορά τις ερωτήσεις μου για τη δουλειά σου. Είναι ένα θέμα που θα μπορούσαμε να συζητάμε για ώρες και προτιμώ να παραπέμψω τον κόσμο στα βίντεο σου παρά να σε ρωτήσω κάτι παραπάνω. Εκτός αυτού μια εικόνα, χίλιες λέξεις.

Ακριβώς αυτό, άλλωστε μέσα στα βίντεο μου εξηγώ τα πάντα ή τουλάχιστον όσα μπορούν να εξηγηθούν. Πάντα θα υπάρχουν θέματα που δε θα τα εξηγώ τόσο όσο χρειάζεται αλλά επειδή είναι χαρά μου να τα κουβεντιάζω, προτιμώ να κάτσουμε κάπου και από μία ερώτηση να ξεκινήσουμε την συζήτηση που θέλει ώρες ή να μου στείλει κάποιος ένα μήνυμα με μία απορία και να του το εξηγήσω έτσι. Ξαναλέω πώς εκτός από το πόσο μαρέσει αυτή η συζήτηση υπάρχει και η λατρεία μου στην επικοινωνία όπως είπαμε και νωρίτερα.

Χαχα μα έχουμε καταλάβει πόσο λατρεύεις αυτή σου την ασχολία...

Το αγαπώ όντως. Εντάξει ο καθένας με τα χούγια του.

Άρα τώρα μία ερώτηση γενικού τύπου. Να πιστεύουμε στην ύπαρξη πνευμάτων;

Πολύ ωραία ερώτηση την περίμενα. Και τη περίμενα γιατί ένας που θα με δει αυτό θα είναι το πρώτο πράγμα που θα με ρωτήσει. Εγώ μέσα από τα βίντεο μου θέλω να καλύψω όλο το
φάσμα. Στην ουσία τα βίντεο μας δεν σου λένε να τα πιστέψεις αλλά ούτε και να απορρίψεις την ύπαρξή τους. Σίγουρα σου λένε να μη τα προκαλέσεις ή να μην επισκεφθείς για κανένα λόγο αυτά τα κτήρια ποτέ. Αυτό που σας παρουσιάζουμε είναι ψυχαγωγικό καθαρά. Είναι στην κρίση σου για το τι θα πιστέψεις. Έχω άτομα που μου λένε δε πιστεύω αλλά μ’ αρέσει η δουλειά σου. Στην ουσία δεν σε αναγκάζω να τα πιστέψεις, άσχετο το τι πιστεύω γιατί αλλιώς δε θα έκανα τη δουλειά που κάνω. Έχω ένα κομμάτι μέσα μου που τα πιστεύει, έχω ένα άλλο που λέει κράτα μία πισινή. Έχω και ένα κομμάτι μέσα μου που έχει πολλά αναπάντητα ερωτήματα κι ας κάνω αυτό που κάνω σχεδόν 9 χρόνια. Κράτα ότι ο καθένας έχει δικιά του κρίση για το αν θα πιστέψει ή όχι.

Τώρα θα κάνω όμως μια περίεργη ερώτηση που δε θα αρέσει σε πολύ κόσμο. Πιστεύεις ότι θρησκεία και πνεύματα συνδέονται?

Γενικά πιστεύω ότι υπάρχει μία μικρή σύνδεση μεταξύ θρησκείας και πνευμάτων. Υπάρχει όμως στη πλευρά των κακών πνευμάτων. Δηλαδή όπως ένας δαίμονας ή ένα μέρος που έχουν κάνει κάποιες τελετές. Μη ξεχνάμε ότι η μαύρη μαγεία συνδέεται απόλυτα με τη θρησκεία, ξεκάθαρα. Όπως ίσως ξέρεις υπάρχει η πρώτη εκλησσία του Σατάνα (η εκκλησία του Κραούλη). Υπάρχει λοιπόν η σύνδεση αυτή που δεν είναι απόλυτη αλλά υπάρχουν και φορές που δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκεία. Να τονίσω βέβαια πως είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος κανονικά.

Δεν νομίζω να αμφισβητείται η πίστη σου από κάποιον. Τώρα ας αλλάξουμε θέμα για να προλάβουμε να γνωρίσουμε κι εσένα. Τι παιδί είσαι εσύ;

Παιδί κουμπί χαχαχα! Θα έλεγα δραστήριος πολύ, η ψυχή της παρέας πάντα, ασχέτως του πως είμαι στα βίντεο. Είμαι ειλικρινής κι έχω μάθει να κοιτάω τον άλλον στα μάτια όταν του μιλάω. Τελειομανής όσο δε πάει, είμαι λίγο εγωιστής. Επίσης κάποιος θα μπορούσε να με πει εργατικό γιατί είμαι άνθρωπος που δε τα βρήκα έτοιμα και δούλεψα για να μπορέσω να κερδίσω την αυτονομία μου. Ευαισθητούλης κάποιες φορές, βασικά αρκετές φορές.

Να ρωτήσω αν υπάρχει σχέση αυτή τη περίοδο ή θα θίξω προσωπικά δεδομένα;

Να ρωτήσεις! Όχι δεν υπάρχει, είμαι ελεύθερος και ξέρεις αυτό είναι ένα θέμα. Όσο και να θέλω να κάνω κάτι είναι ένα κομματάκι δύσκολο στην καθημερινότητά μου. Είμαι άτομο που θα γίνει χαλί να το πατήσεις, δηλαδή δε θα σου πω όχι. Είμαι γενικά καλόψυχος άνθρωπος! Νομίζω πως τώρα έχω περιγράψει το τέλειο άντρα. Αλλά όχι εντάξει έχω και τα ελαττώματα μου. Είμαι λίγο ζηλιάρης.

Άρα τα θέλεις λίγο και συ. Τέλος πάντων! Εκτός από το μυστήριο, που όλη σου η ζωή είναι ένα μυστήριο. Τι άλλο σε ευχαριστεί να κάνεις;

Όταν έχω ελεύθερο χρόνο, προτιμώ να ξυπνάω πρωί αρχικά. Μαρέσει να κάνω βόλτα με τον αδερφό μου. Να βγάζουμε το σκύλο μου για τρέξιμο και παιχνίδι. Γιατί έχω και έναν σκύλο, πανέμορφο, τον Σίμπα. Το πιτμπουλάκι μου, το παιδί μου! Οπότε ένα είναι αυτό. Μαρέσει επίσης να περνάω χρόνο με φίλους. Έχω κάποια φιλαράκια πολλά χρόνια. Επίσης έχω μια αρρώστια! Το ψάρεμα! Και είναι μεγάλη λατρεία δηλαδή αν μου το στερήσεις αυτό πέθανα. Ψαρεύω από τα οχτώ μου και δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα για μένα. Σκέψου ότι ακόμα και στη δουλειά όταν κάνω διάλειμμα βάζω και βλέπω ψάρεμα. Είναι η ηρεμία μου!

Εντάξει είναι και μια αγάπη που μπορείς να χρησιμοποιήσεις και αν παρατήσεις ποτέ όλα αυτά που κάνεις. Κάτι αλλο όμως! Επειδή ανέφερες φίλους και οικογένεια. Αυτοί οι δικοί σου άνθρωποι πώς αντιμετωπίζουν την ασυνήθιστη ενασχόληση σου με το ghost hunting;

Η μητέρα μου στην αρχή φοβόταν πολύ στην αρχή. Τρόμαζε μη πάθω κάτι γιατί φαντάσου έφευγα το πρωί της μίας μέρας και γύρναγα το πρωί της επόμενης. Πλέον μου κάνει και χαβαλέ. Ο αδερφός μου βοηθάει πάρα πολύ. Είναι λάτρης! Θα μπορούσα να τον πω και εξωτερικό συνεργάτη μιας και όποτε είμαι σε γύρισμα και έχω χρειαστεί κάτι τον παίρνω τηλέφωνο και αμέσως βοηθάει. Έχω και τη γιαγιά μου που τυπικά έχει αλλάξει ρόλο με τη μάνα μου. Είναι συνέχεια σε φάση πάλι εκεί θα πας και τέτοια. Από την άλλη οι φίλοι μου (να τονίσω ότι είναι λίγοι), είναι πάντα δίπλα μου, γουστάρουν αυτό που κάνω, με υποστηρίζουν πολύ. Να ξέρεις ότι είναι άτομα απλά καθημερινά, άτομα της βιοπάλης. Έχω λίγους και καλούς φίλους λοιπόν οι οποίοι πάντα είναι εκεί για μένα. Τώρα για τους λοιπούς συγγενείς, εντάξει έχω λίγη καζούρα αλλά τους αρέσει αυτό που κάνω. Άσε που αν δώσω κάπου μία συνέντευξη περηφανεύονται (με την καλή έννοια). Ακόμα και στο κύκλο της εφημερίδας είναι κομπλέ με αυτό που κάνω. Άρα σε γενικές γραμμές υπάρχει υποστήριξη. Και επίσης μ' αρέσει όταν ακούω και αρνητική κριτική γιατί με βοηθάει και αυτό πολύ. Και να ξέρεις ακούω πάντα και τον κόσμο. Αφουγγράζομαι αυτά που λένε γιατί δεν είμαι αυτό που λένε καβάλησα το καλάμι και παμε.

Αυτό είναι πολυ σημαντικό γενικά! Και η υποστήριξη και η επικοινωνία σου με τον κόσμο. Από κει και πέρα, αναγνωρισημότητα; Υπάρχει αναγνωρισημότητα γενικά;

Ναι εντάξει μη φανταστείς κάτι το φανταστικό. Αλλά γενικά υπάρχει αναγνωρισιμότητα. Δηλαδή με σταματάνε στο δρόμο και με ρωτάνε ‘Είσαι ο Χρήστος που κάνει αυτό στο You Tube;’. Και εκεί είναι που θα ακούσω είτε το καλό είτε το κακό. Αλλά ναι δόξα το Θεό υπάρχει και στο αντρικό και στο...

Και στο γυναικείο εννοείται...

Όχι δεν εννοείται αυτό.

Εε θα μου επιτρέψεις να μη το δεχτώ αυτό. Αρχικά μια γυναίκα την ιντριγκάρει ένας άντρας μυστήριο.

Άμα το πας με αυτό το σκεπτικό ναι!

Τώρα από κει και πέρα το είπες και συ off the record ότι υπάρχουν και περιπτώσεις που θα σε προσεγγίσουν επειδή είσαι γνωστός.

Γνωστός να διευκρινίσω ότι είμαι σε αυτό που κάνω, μη με περάσουν και για κάνα ψώνιο.

Ναι ρε παιδί μου καταλαβαίνεις πως το εννοώ! Υπάρχει ανταπόκριση σε αυτό που κάνεις κι ας είναι ασυνήθιστο. Δεν είστε στις 50 προβολές παραδείγματος χάρη.

Για μένα δεν έχει σήμασια. Είτε 2 ήταν είτε 100.000 οι προβολές δεν ξεφεύγω από αυτό που κάνω. Θα συνεχίσω τη δουλειά μου κανονικά για να ικανοποιήσω αυτούς που θα παρακολουθήσουν αυτό που κάνω. Ναι πάντως αναγνωρισιμότητα υπάρχει! Ίσως να έχει βοήθησει και η τηλεόραση σε αυτό γιατί έχω κάνει και κάποιες εμφανίσεις εκεί. Οπότε θα μπορούσε να με έχει μάθει και από εκεί ο κόσμος. Και όσο πάει και με μαθαίνει ακόμα περισσότερος γιατί ευτυχώς έχει ανοδική πορεία η ανταπόκριση του κόσμου.

Χαίρομαι που το ακούω αυτό. Μια δύσκολη έρωτηση τώρα. Σα Χρήστος θέλεις να λένε ‘ο κυνηγός φαντασμάτων’ ή ‘ένας δυνατός δημοσιογράφος’;

Αρχικά δεν μπορώ να θεωρηθώ δυνατός δημοσιογράφος γιατί είμαι ακόμα στην αρχή. Ασχέτως αυτού είναι κάτι που θα το κρίνει ο κόσμος γιατί το να πετύχεις κάτι τέτοιο έχει πολύ δρόμο και θέλει χρόνια. Αλλά θέλω να γίνω ένας ‘δυνατός δημοσιογράφος’, είναι όνειρο μου. Να γίνω αυτός ο δημοσιογράφος που θα χαίρονται να τον ακούνε γιατί θα ξέρουν ότι από τα 100 πράγματα που θα πει τα 101 είναι αλήθεια.

Ωστόσο δεν μου απαντάς σε αυτό που σε ρώτησα. Τι από τα δύο θα ήθελες να βγαίνει δίπλα στο όνομα σου; Πώς θα ήθελες να μένεις στο μυαλό του κόσμου;

Ήθελα απλά να ξεκαθαρίσω τι θεωρείται ‘δυνατός δημοσιογράφος’. Επίσης μπορεί απλά να προσπάθησα να γλυτώσω την απάντηση γιατί είναι δύσκολη ερώτηση και δεν την περίμενα κιόλας. Είναι μεγάλο δίλλημμα. Δεν ξέρω, νομίζω θέλω και τα δύο. Για μένα πιστεύω ότι συνδυάζω τη δημοσιογραφία με αυτό που κάνω. Κάθε μου έρευνα είναι ρεπορτάζ άρα κατά κάποιο τρόπο συνδέονται. Συν ότι για να σου παραθέσω και ένα παράδειγμα, ο καθηγητής μου ο κ.Χαρδαβέλας ένας πολύ καλός άνθρωπος και δημοσιογράφος έμεινε στον κόσμο για ‘Τις Πύλες του Ανεξήγητου’.

Άρα να υποθέσω αποτελεί και πρότυπο σου, ο κ.Χαρδαβέλας;

Ναι σε αυτό το κομμάτι εννοείται! Αλλά θέλω να σου πω πως δεν μπορώ να βάλω ταμπέλα. Παρ’ολο που στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι δεν μπορώ να με χαρακτηρίσω δημοσιογράφο παραφυσικών. Εγώ απλά κάνω την έρευνα μου και την παρουσιάζω.

Λύσε μου τώρα και μία μεγάλη απορία. Πώς προέκυψε όλο αυτό; Δηλαδή πώς ξεκίνησε το κυνήγι;

Πριν αρκετά χρόνια, χωρίς να ξέρω τότε είχα περάσει ένα φαινόμενο που με τα χρόνια έχει κάπως εξηγηθεί. Αναφέρομαι στη «Μόρα: υπνική παράλυση». Όταν το έζησα αυτό μεταξύ ύπνου και ξύπνιου τη πρώτη φορά (έκτοτε το έχω ζήσει περίπου 4 φορές), επειδή δεν ήξερα τι είναι μπήκα στο διαδίκτυο και το έψαξα. Τότε είπα το ζήσα και αυτό ήταν το κλικ! Υπηρξα πολύ ψαχτήρι, πέτυχα και τον Αντώνη σε κάποια βίντεο και επειδή τον ήξερα τον ρώτησα λεπτομέρειες. Κάπου εκεί του ζήτησα να μπω στην ομάδα, του είπα ότι ξέρω κάποια πράγματα και έτσι κατάφερα να μπω στην ομάδα. Μπήκα στην ομάδα που τότε ήταν ‘W V Searching’, δέσαμε και ξεκινήσαμε.

Υπήρξε κάποιος που όταν ξεκίνησες να σου είπε έλα τώρα ρε πού πας να μπλέξεις;

Πολλοί! Με γιουχάρανε αρκετές φορές, λάσπη ατελείωτη. Τι είναι αυτά που κάνεις και τέτοια! Ακόμα και ότι έλεγα ψέμματα ή βλακείες. Γενικά λάσπη! Και με κοροιδέψανε πάρα πολύ!

Γενικά η αμφισβήτιση πρέπει να υπάρχει έντονα;!

Ναι πολύ, αλλά όταν τους κάνεις την ερώτηση ‘θες να έρθεις μαζί μου;’ Ξέρεις τι μου απαντάνε; «ούτε καν» αλλά δε τα πιστεύεις...

Εγώ κλείνοντας πάντως, αυτή την ερώτηση θα σου κάνω πότε θα με πάρεις μαζί σου;

Κάτσε να σκεφτώ... Α το βρήκα! Δε θα σου αποκαλύψω το μέρος. Θα δεις το επόμενο βίντεο μετά τα Λεχώνια και εκεί θα έρθεις. Αλλά θα σε ξαναρωτήσω μόλις δεις το βίντεο για το πόσο σίγουρη είσαι.

Χαχαχα δε θα αλλάξει η άποψη μου γιατί σας παρακολουθώ και το θέλω. Αλλά επί τη ευκαιρία θέλω να σε ρωτήσω κάτι τελευταίο. Πώς είστε τόσο σίγουροι ότι στο χώρο είστε μόνοι σας;

Δεν ξέρουμε έαν δεν είμαστε! Τρώμε ώρες να χτενίζουμε το μέρος για να δούμε τι γίνεται. Επίσης περιμένουμε και πολλές ώρες μέχρι να φύγουν όποιοι είναι εκεί. Κι αν χαθεί η μέρα φεύγουμε και ξαναπάμε την επόμενη. Είναι σημαντικό να μην υπάρχει κανένας γιατί είναι εύκολο να επηρεάσει τη δουλειά μας. Ας πούμε στο τελευταίο κτίριο που πήγαμε με τον Αντώνη, πιστέψαμε ότι υπήρχε κάποιος μέσα. Καθόμασταν απέξω και του έλεγα ‘Αντώνη θα μπούμε;’ Και μου κάνει πάμε να μπούμε κι αν είναι κανένας μέσα δεν κολώνουμε πάμε...

Έχει τύχει να εμφανιστεί κάποιος;

Όχι έχουμε δει όμως, Σατανιστές! και μας είχανε πει δεν έχετε καμία δουλειά εδώ πέρα και λέω εννοείται. Και κάπως έτσι φύγαμε, χωρίς πολλά πολλά.

Υπάρχουν μέρη που δεν έχετε εξερευνήσει ακόμα;

Πάρα πολλά! Μπορώ να σου πω ότι η Τρίτη σεζόν είναι γεμάτη εκπλήξεις. Είναι φουλ καινούρια επεισόδια, με καινούρια μέρη.

Τώρα όμως ξαναγυρνάμε στο You Tube και μου θυμίσες ότι υπάρχει μια ακόμα απορία που θέλω να μου λύσεις. Είχατε πάει κάποια στιγμή στο σπίτι μίας κυρίας η οποία είχε φωνάξει μια τύπισσα για να την φέρει σε επαφή με τον άντρα της. Τι έγινε εκεί; ( επεισόδιο: Το Σπίτι της Χήρας)

Αρχικά να επισημάνουμε για αυτό το επεισόδιο ότι η κυρία που εμφανίζεται στην αρχή δεν είναι η κυρία που μας κάλεσε. Πρόκειται για ηθοποιό που αντικατέστησε την κυρία που μας φώναξε γιατί εκείνη δεν ήθελε να εμφανιστεί στην κάμερα. Οφείλαμε να το σεβαστούμε και γι αυτό αφού μας ενημέρωσε, μας παραχώρησε το σπίτι και ξεκινήσαμε. Μπορεί λοιπόν να στήσαμε έτσι την εισαγωγή με μία ηθοποιό αλλά όλα τα άλλα ήταν όπως τα είδατε.

Από αυτό το επεισόδιο προκύπτει και η τελευταία μου ερώτηση. Πολλοί, νέοι κυρίως, άνθρωποι αντιμετωπίζουν το Ouija Board σα παιχνίδι, επίσης παιχνίδι θεωρούν και τις τελετές που βλέπουν στο διαδίκτυο. Τι έχεις να πεις εσύ για όλα αυτά;

Μακρυά! Να μη δοκιμάζουν πράγματα που δε ξέρουν τι αποτελέσματα θα χουν. Γενικά να ξεχνάτε να παίζετε. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι πολλά από αυτά που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο μπορεί να είναι και ψέμματα και υπάρχουν απλά για να τρομοκρατούν ή να ιντριγκάρουν τον κόσμο. Μακρυά γενικά! Δεν έχω να πω κάτι άλλο γι αυτό!

Plan B έχεις; Εννοώ όταν θα σταματήσεις να κάνεις αυτά που κάνεις με τι θα ήθελες να ασχοληθείς;

Όταν θα σταματήσω να το κάνω αυτό θέλω να ξαναρχίσω πάλι αυτό! Δε μπορώ να με φανταστώ να μη το κάνω αυτό!

Δηλαδή φαντάζεσαι τον εαυτό σου στα 60 να κυνηγάς φαντάσματα; Όχι ότι δε σε έχω ικανό...

Μπορεί! Ναι εύκολα! Αλλά αν σταμτήσω να κυνηγάω φαντάσματα το plan b ή μάλλον και a και b και ότι θες είναι η δημοσιογραφία. Τώρα για πολύ πολύ μετά έχω και το ψάρεμα...

Βρείτε το κανάλι της ομάδας "The Unexpected" στο link που ακολουθεί: 

Επιμέλεια Συνέντευξης: Ιωάννα Μπελίτσου
Facebook Page: Ιωάννα Μπελίτσου/ PlanB.gr
Instagram Profile: @planB.gr / @iwnampelitsou 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου