| ΕΠΑΝΩ η κεφάτη, αλλά σοβαρή και κόσμια παρέα παιδιών και ΚΑΤΩ η ορχήστρα που αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της στη διάρκεια της βραδιάς |
Τα νιάτα είναι κάτι υπέροχο και μοναδικό. Ιδίως αν τα ζει κανείς όπως μια παρέα παιδιών που βρέθηκε, το βράδυ της Τετάρτης, 14 Ιανουαρίου στην ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΑ, για να γιορτάσει τα γενέθλια ενός από αυτά.
Έφαγαν, ήπιαν, κουβέντιασαν και με τη συνοδεία αυτοσχέδιας ορχήστρας, τραγούδησαν ποντιακά και λαϊκά τραγούδια, αλλά και το happy birthday στην κοπή της τούρτας.
Με αυθορμητισμό, αλλά πολιτισμένα και με σεβασμό στους κανόνες της σωστής συμπεριφοράς.
Έτσι όχι μόνο διασκέδασαν οι ίδιοι, αλλά έγιναν οι πρωταγωνιστές της βραδιάς, μεταδίδοντας και στις υπόλοιπες παρέες το κέφι και τη ζωντάνια τους.
Να τους έχει ο Θεός γερούς, πάντα να ανταμώνουν και να ξεφαντώνουν, που λέει κι ο Σαββόπουλος…






0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου