Οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου Αχαρνών ζωγραφίζουν στον Τοίχο και ζητούν στήριξη...

Χάρη στην ευαισθησία του Ομίλου Φίλων της Δημοτικής Πινακοθήκης "Χρήστος Τσεβάς" με αφορμή ένα άρθρο του ΜΕΝΙΔΙΑΤΗ ΚΛΙΚ ΕΔΩ η Πρόεδρος του Ρένα Κουμπούρη ανέλαβε την πρωτοβουλία ΚΛΙΚ ΚΙ ΕΔΩ να στηρίξει το ζητούμενο που είναι η συγκέντρωση υλικών (ακρυλικά χρώματα) για να συνεχίσουν οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου Αχαρνών ότι ξεκίνησαν...
Η Ρένα πέτυχε ήδη τη συνεργασία των κορυφαίων Τοπικών Φορέων και πιο συγκεκριμένα της Αντικαρκινικής Αχαρνών, της ΕΓΕ Αχαρνών, του Φορέα για την ανάδειξη του Αρχαίου Θεάτρου Αχαρνών ΕΠΙΣΚΗΝΙΟΝ και του Καλλιτεχνείου των Αχαρνών, που το Σάββατο 17 Ιανουαρίου θα βρεθούν κοντά στα παιδιά και τους καθηγητές τους, προκειμένου να στηρίξουν έμπρακτα την προσπάθειά τους.  
Αξίζει σε όλους τους ένα μεγάλο ΕΥΓΕ! 
Κι αν βρεθούν κι άλλοι πολιτιστικά ευαίσθητοι μιμητές, ακόμη καλύτερα! 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου