Μπορεί να μην έχουμε κολυμβητήριο, αλλά έχουμε τον Άρη Μακρή


Μάλιστα! Στο mail του ΜΕΝΙΔΙΑΤΗ έφτασε το εξής σχόλιο, το οποίο και παραθέτουμε: "Μόλις διάβασα το άρθρο (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)σας για την Κολύμβηση. 
Έτσι αισθάνθηκα πως πρέπει να ενημερώσω και εσάς πως στην πόλη μας, έχουμε και πρωταθλητή , 2αθλητή και 3αθλητή της κολύμβησης στα ΑΜΕΑ που φυσικά προπονείται και αγωνίζεται με τα χρώματα του ΤΥΡΤΑΙΟΥ αθλητικής ομάδας του δήμου ΙΛΙΟΥ"




Τι να πει κανείς και τι να σχολιάσει. Ένα μεγάλο εύγε στον δικό μας Άρη Μακρή, που κάνει την πόλη μας περήφανη. Και φυσικά το αυτονόητο. Ότι θα ήταν ευχής έργον ο Άρης να προπονείτε στις Αχαρνές που με τις επιτυχίες τιμά και όχι σε γειτονικούς Δήμους. 
Σε ευχαριστούμε Άρη κι ευχόμαστε η πόλη μας, να σου ανταποδώσει αυτά που σου αξίζουν... 

2 σχόλια:

Μάσσιμος Τσαλούχος είπε...

Συγχαρητήρια στον Άρη και στην οικογένεια του που κάνει θυσίες για να συνεχίσει να προπονείται . Να σημειώσω πως το κολυμβητήριο του Ιλίου έκλεισε μετά τις εκλογές με αποτέλεσμα 4 σύλλογοι να μείνουν στον δρόμο στην κυριολεξία .

Ανώνυμος είπε...

Ένας από τους 4 συλλόγους είναι ο ΤΥΡΤΑΙΟΣ , αθλητικά ομάδα για ΑΜΕΑ όπου αγωνίζεται ο Άρης.

Δημοσίευση σχολίου