Με αφορμή την αδελφοποίηση με το Καζακστάν, που έγινε επί δημαρχίας Φωτιάδη πραγματοποιήθηκε, στις αρχές Δεκεμβρίου, στις Αχαρνές κοντσέρτο για την ημέρα της ανεξαρτησίας της πρώην Σοβιετικής Δημοκρατίας. Στην εκδήλωση εμφανίστηκαν γνωστοί καλλιτέχνες από το Καζκστάν, ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνονταν και τα τραγούδια «Ο Λαός του Καζακστάν» και «ο Λαός μου». Το Δήμο Αχαρνών εκπροσώπησε το χορευτικό συγκρότημα του Λυκείου των Ελληνίδων, το οποίο παρουσίασε πρόγραμμα Θρακιώτικων χορών.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου