Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη






1 σχόλια:
δημαρχε μονο για πανηγυρια εισαι καλος και να ξερεις τι σκουπιδια πετανε η δημοτες μαζευουμε μπαζα σαβουρες ξυλα μαζευουμε καθε μερα αληθεια θα ανεβεις καμια φορα στο γκαραζ να πουμε τα προβληματα μας θελουμε καδους θελουνε πλυσιμο βρωμανε χαλασμενες ροδες ηρθε μια φορα ο λαζαρου για 10 λεπτα και ολα οκ να βαλουμε παλι πλατη δεν πατε καλα
Δημοσίευση σχολίου