Τηρήθηκε και φέτος η παράδοση του πανηγυριού της Χαραυγής

Η πομπή κατά τη λιτάνευση της εικόνας των Αγίων Ταξιαρχών 
Ο παπα Νικόλας είχε, ως είθισται, το γενικό πρόσταγμα, ενώ ο Μανόλης Χαραλαμπάκης εκτός από το ψαλτήρι, βοηθάει και στο Σύλλογο ανέγερσης
Ο Παναγιώτης Πολυμενέας δεν μπορούσε να λείψει, λόγω εντοπιότητας και οι Γιάννης Κασσαβός, Στέλιος Ελευθεριάδης και Νίκος Γκασούκας λόγω αβρότητας
Το χορευτικό του 7ου Δημοτικού έδωσε δροσιά στις εκδηλώσεις
Στην αυτοδιοικητική ιστορία των Αχαρνών οι γειτονιές, δηλαδή αυτό που οι πολεοδόμοι αποκαλούν πολεοδομικές ενότητες, αναπτύχθηκαν οικιστικά και πολεοδομικά με επίκεντρο έναν ιερό ναό. Στις περισσότερες περιπτώσεις η ανέγερση του ναού πραγματοποιήθηκε παράλληλα, με τις διαδικασίες ένταξης της γειτονιάς στο σχέδιο πόλης. Σχεδόν ταυτόχρονα, άρχισαν να μπαίνουν οι βάσεις της πολιτιστικής ζωής της συνοικίας, με την διοργάνωση θρησκευτικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων, επ' ευκαιρία της πανήγυρης του ναού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Χαραυγή, όπου ο ναός των Ταξιαρχών δεν έχει ολοκληρωθεί για έναν πολύ απλό λόγο: Δεν έχει τακτοποιηθεί οικιστικά, στο σύνολό της, η συνοικία. Ειδικότερα εκκρεμεί η ένταξη του τρίτου τμήματος (Χαραυγή Γ) και ο καθορισμός χρήσεων γης στο κατ' ευφημισμόν Βιοτεχνικό Πάρκο του Χαμόμηλου. Αν σε αυτά προστεθούν και οι ελλείψεις στα έργα υποδομής, όπως η αποχέτευση ακαθάρτων και η οδοποιΐα, αντιλαμβάνεται κανείς γιατί δεν πρέπει να είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι οι Άγιοι Ταξιάρχες για την καθυστέρηση ανέγερσης του Ιερού Ναού. Απλά οι κάτοικοι της συνοικίας έχουν, επί του παρόντος, άλλα πράγματα στο νου τους. Αν σε αυτά προστεθεί και η οικονομική κρίση, καθώς οι περισσότεροι είναι μισθοσυντήρητοι, προκύπτει ότι οι Άγιοι πρέπει να κάνουν ιώβεια υπομονή, μέχρι να τελειώσει ο ναός. Αυτό δε σημαίνει ότι η συνοικία δεν τους αποδίδει τις δέουσες τιμές, στην καθιερωμένη πανήγυρη. Κάθε άλλο, αφού τόσο το θρησκευτικό, όσο και το πολιτιστικό πρόγραμμα είναι πλήρες. Η πολύχρονη αυτή παράδοση τηρήθηκε και φέτος, με τη λιτάνευση της εικόνας, συνοδεία της Φιλαρμονικής του Δήμου, την εμφάνιση ου χορευτικού του 7ου Δημοτικού και τη συναυλία της Λαΐκής Ορχήστρας του Δήμου Αχαρνών. Κι έχει ο Θεός...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου