Οικονομική την έφτιαξε την πινακίδα για το αρχαίο θέατρο, το Υπουργείο Πολιτισμού. Θες για λόγους αισθητικής, θες λόγω λιτότητας, το αποτέλεσμα είναι ίδιο: Η ταμπέλα δίνει κάποιες χρηστικές πληροφορίες για το αρχαίο θέατρο, αλλά λόγω του μικρού της μεγέθους, αλλά και της θέσης στην οποία τοποθετήθηκε, είναι εντελώς αθέατη. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι δεν βελτιώνει τη συνολική εικόνα του χώρου, που εξακολουθεί να βρίσκεται σε οικτρή κατάσταση. Επιπλέον δεν συνεισφέρει στην προπαγάνδιση της ανάδειξης του αρχαίου θεάτρου, ώστε να εμπεδώσει ο Λαός της πόλης και κυρίως οι νέοι ότι είναι επιτακτική υποχρέωση απέναντι στην ιστορία, αλλά και το μέλλον του τόπου να έρθει στην επιφάνεια το μνημείο. Τώρα πλέον οι ελπίδες όλων ακουμπούν στο Δήμο Αχαρνών, ο οποίος μπορεί να πάρει την υπόθεση στα χέρια του, για να αλλάξει την εικόνα του χώρου που προσβάλει την πόλη και την ιστορική της κληρονομιά...
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη






1 σχόλια:
Ειναι προφανές ότι την πινακίδα την τοποθέτησαν αρχαιολόγοι. Δεν είναι ζήτημα μνημονίου.. Η ηλιθιότητα και η ακαμψία στον εγκέφαλό τους, σε όλο της το μεγαλείο! Απορώ πάντως που σκέφτηκαν να τη βάλουν λίγο ψηλότερα από τις λευκές πινακίδες που ειναι μπροστά!
Δημοσίευση σχολίου