Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Χορηγοί με το σταγονόμετρο στον Αχαρναϊκό και στις άλλες ομάδες της Β' ΕΘΝΙΚΗΣ


ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΑΣΜΠΑΡΕΛΑ
Μπορεί αγωνιστικά το ενδιαφέρον να είναι τεράστιο και να υπάρχει μεγάλη αγωνία για την εξέλιξη σε κορυφή και ουρά, ωστόσο η Football League υστερεί σημαντικά σε εμπορικότητα, διαφημιστικά έσοδα, αλλά και ανταγωνιστικά τμήματα μάρκετινγκ, όπως ισχύει σε αντίστοιχες περιπτώσεις ευρωπαϊκών Πρωταθλημάτων.

Η «Μ» παρουσιάζει την οικονομική διάσταση των ΠΑΕ, έτσι όπως αποτυπώνεται τουλάχιστον στη φανέλα τους. Εξ αρχής πρέπει να διευκρινιστεί ότι οι ΠΑΕ υποχρεούνται να δίνουν το 10% των χορηγών στη Λίγκα, όσον αφορά τουλάχιστον το μπροστινό μέρος της φανέλας τους. Οι δυσκολίες, που προέκυψαν με την καθυστέρηση στην έναρξη του Πρωταθλήματος, λόγω της έλλειψης τηλεοπτικής στέγης και συνάμα της οικονομικής δυσπραγίας, οδήγησε τη διοργανώτρια στην απόφαση να μη ζητήσει το παραπάνω ποσοστό.

Τι να δώσουν, άλλωστε οι ομάδες, έτσι όπως έχει η κατάσταση; Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι ο Πανθρακικός, που αποχώρησε ήδη από το Πρωτάθλημα, είχε βασικό χορηγό στη φανέλα του και για την ακρίβεια, στοιχηματική εταιρία, διαφορετική από τη βασική χορηγία της διοργανώτριας αρχής.

Η «Μetrosport» παρουσιάζει το πλαίσιο της συμφωνίας στη φετινή επίσημη εμφάνιση, που ισχύει για κάθε ομάδα της Football League:

ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ
Δεν έχει βασικό χορηγό στο μπροστινό μέρος της φανέλας. Συνολικά η επίσημη εμφάνιση; Υπάρχει ένας στο πίσω μέρος, αλλά είναι ιδιοκτησίας του προέδρου της ΠΑΕ, Ηλία Θεοδωρίδη. Επίσης, προβάλλεται και το όνομα συνεργαζόμενου καταστήματος όσον αφορά το θέμα σίτισης των παικτών.

Είναι, πάντως, από τις ομάδες, που δεν αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα. «Υπάρχει μεγάλος χορηγός, πρατηρίου καυσίμων, που δεν ήθελε να τυπωθεί στη φανέλα, αλλά αποφασίσαμε από κοινού να είναι στο πίσω μέρος των εισιτηρίων.

Συν τοις άλλοις, η μεγάλη καθυστέρηση της έναρξης του Πρωταθλήματος έπαιξε σημαντικό ρόλο. Χάσαμε άλλωστε και χορηγία, εξαιτίας του συγκεκριμένου γεγονότος με εταιρία εμφιάλωσης νερού», ήταν η άποψη του αντιπροέδρου της ΠΑΕ, Δημήτρη Θεοδωρίδη.

ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ
Χαλεποί οι καιροί… Ούτε οι Πιερείς έχουν εξασφαλίσει χορηγία για τη φανέλα τους. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι δεν υπάρχει ούτε μία εταιρία στη φετινή επίσημη εμφάνιση!

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
«Ποιες ομάδες έχουν βασικό χορηγό στο μπροστινό μέρος της φανέλας;», αναρωτήθηκε ο Βασίλης Μπούρμπος, πρόεδρος της ΠΑΕ. «Εχουν ελάχιστοι», πρόσθεσε. Οι Θεσσαλοί διαθέτουν τρεις χορηγούς στο πίσω μέρος και στο σορτσάκι, ωστόσο «είναι μικρά τα ποσά», όπως τονίζει ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ. «Δυστυχώς, οι εποχές είναι δύσκολες», συμπληρώνει.

ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ
Στη φανέλα της ομάδας υπάρχει μόνο η χορηγός εταιρία και χρηματοδότης του Απόλλωνα. Καμία άλλη. Μάλιστα, υπάρχει σε τρία διαφορετικά μέρη, καθώς είναι τόσο στο μπροστινό μέρος, όσο και στην πλάτη, αλλά ταυτόχρονα και στο αριστερό μανίκι της φανέλας! Η «Ελαφρά Ταξιαρχία» έκανε κινήσεις για να δοθούν λύσεις με τη διοργανώτρια και γενικά η κατάσταση είναι καλή απ’ όλες τις απόψεις. Τόσο οικονομικά, όσο και αγωνιστικά.

ΑΡΗΣ
Από τις ελάχιστες ομάδες, μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού, που έχουν βασικό χορηγό στο μπροστινό μέρος της φανέλας τους. Από πέρσι ακόμη οι «κίτρινοι» είχαν συμφωνήσει με τη Stoiximan. Υπολογίζεται ότι εισρέουν αρκετά χρήματα στα ταμεία δεδομένων των συνθηκών και τηρουμένων των αναλογιών. Στο πίσω μέρος της φανέλας, υπάρχει και η εταιρία του προέδρου της ΠΑΕ, η οποία παράγει παλέτες.

ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ
Ο μοναδικός χορηγός, που υπάρχει στη φανέλα του Αχαρναϊκού είναι εταιρία που ασχολείται με βιομηχανικά εργαλεία. Τόσο στο μπροστινό μέρος, όσο και στο πίσω μέρος της φανέλας. Σύμφωνα με τους ανθρώπους του Αχαρναϊκού η συγκεκριμένη συμφωνία αποφέρει μέρος εσόδων στα ταμεία της ΠΑΕ.

ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ούτε μία εταιρία, ούτε ένας χορηγός! «Δυστυχώς παίζουμε χωρίς έσοδα. Είναι χειρότερα και από ερασιτεχνικό», υποστηρίζουν μεταξύ των άλλων οι άνθρωποι της Καλλιθέας. «Προσπαθούμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να κρατήσουμε την ομάδα όρθια», συμπληρώνουν στην ομάδα του «Ελ Πάσο» για το θέμα της εμπορικής εκμετάλλευσης, που αφορά αποκλειστικά τη φανέλα.

ΚΑΛΛΟΝΗ
Η ομάδα της Μυτιλήνης παρουσιάζει κι αυτή σημάδια δυσπραγίας όσον αφορά τις χορηγίες στη φανέλα και ειδικά στο εμπρός μέρος. Υπάρχει μόλις ένα ταξιδιωτικό γραφείο, με τη σχετική συμφωνία να αποφέρει ελάχιστα χρήματα στην ΠΑΕ. «Βρισκόμαστε στη χειρότερη κατάσταση απ’ όλους. Είμαστε σε φάση, που δεν έχουμε καμία πηγή εσόδων. Δεν βρίσκουμε ‘κεφάλαια’ από πουθενά. Συν τοις άλλοις, έχουμε τα τριπλάσια έξοδα απ’ όλους», λέει ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ, Προκόπης Καρτάλης.

ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ
Οι Κρητικοί έχουν την ίδια ακτοπλοϊκή εταιρία στο πίσω μέρος της φανέλας, που έχει και ο ΑΟΧ. Ουσιαστικά είναι χορηγός μετακινήσεων. Επίσης, υπάρχει στο σορτσάκι χορηγία κατασκευαστικής εταιρίας, που διαφημίζεται και βοηθά οικονομικά. «Η κρίση στην αγορά, η μεγάλη καθυστέρηση της έναρξης στο Πρωτάθλημα διαδραμάτισαν τον ρόλο τους, προκειμένου να μη βρούμε τους χορηγούς που θέλαμε», σχολίασε σχετικά ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Αντώνης Ροκάκης.

ΛΑΜΙΑ
Αν και είναι από τις ομάδες που πρωταγωνιστούν στο Πρωτάθλημα, δεν υπάρχει βασικός χορηγός στη φανέλα. Βέβαια, η ομάδα της Φθιώτιδας έχει οικονομική σταθερότητα. Προβάλλονται τρεις χορηγοί στο σορτσάκι, οι οποίοι έχουν περισσότερο υποστηρικτικό χαρακτήρα. «Υπάρχει φτώχεια», λέει με έμφαση ο Πανουργιάς Παπαϊωάννου. «Ηταν όμως εν μέρει και επιλογή μας να κινηθούμε με αυτόν τον τρόπο, χωρίς να πληρωθούμε τα ποσά που έπρεπε. Αν δεν πάρεις χρήματα, τί να βάλεις;», αναρωτήθηκε με νόημα. Υπάρχει πάντως και χορηγία στο μανίκι, αλλά είναι η εταιρία του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ.

ΟΦΗ
Οπως ο Αρης, έτσι και οι Κρητικοί είναι από τις λίγες ομάδες, που έχουν βασικό χορηγό στη φανέλα τους. Μάλιστα, είναι ο ίδιος.
Γενικά, ο ΟΦΗ είναι ομάδα, που δεν έχει προβλήματα οικονομικής φύσεως, όπως τουλάχιστον υποστήριξε πρόσφατα και ο παραιτηθείς πρόεδρος της ΠΑΕ, Γιάννης Πολεμαρχάκης, σε προηγούμενο θέμα της «Μ» για την οικονομική κατάσταση. Οι Κρητικοί έχουν ακόμη μία συμφωνία στο πίσω μέρος της φανέλας τους.

ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ
Στο σορτσάκι υπάρχει χορηγία με μία από τις μεγαλύτερες συνεταιριστικές επιχειρήσεις στην περιοχή της Πελοποννήσου, η οποία αποφέρει κάποια έσοδα. Πέρσι, η ομάδα του Αιγίου είχε συμφωνία με εταιρία κινητής τηλεφωνίας στο πίσω μέρος της φανέλας, ωστόσο διαφοροποίησε τη συνεργασία για να βρει κάτι άλλο, ωστόσο δεν προέκυψε θετική εξέλιξη.

Με την ίδια εταιρία μάλιστα υπάρχει και φέτος συνεργασία, όχι όμως στη φανέλα. «Η κατάσταση είναι δύσκολη. Ψάχνουμε μέχρι και σήμερα, αλλά δεν έχουμε αποτέλεσμα», επισημαίνει ο πρόεδρος τη ΠΑΕ, Αντώνης Ρέλλας, όσον αφορά τη βασική χορηγία για τη φανέλα.

ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ
Η ομάδα της Ελευσίνας συγκαταλέγεται στις ομάδες, που δεν έχουν χορηγό εταιρία στο μπροστινό μέρος της φανέλας. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν δυο εταιρίες στο σορτσάκι, που αποφέρουν και ορισμένα έσοδα για τα ταμεία της ΠΑΕ. «Η οικονομική κατάσταση μας αποτρέπει να βρούμε κάτι καλό για το μπροστινό μέρος», υπογράμμισε ο Σπύρος Δημόπουλος.

ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ
Από τις τέσσερις χορηγίες, που τυπώθηκαν στη φανέλα. Οι δυο εξ αυτών προέρχονται από ανθρώπους του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ, ενώ οι άλλες δυο είναι από Σερραίους επιχειρηματίες, οι οποίοι βοηθούν οικονομικά τα τελευταία χρόνια. «Δεν πρόκειται για ‘τρελά’ λεφτά, είναι ωστόσο σημαντική ‘χείρα βοηθείας'». Οι προσπάθειες της διοίκησης δεν έχουν τελεσφορήσει επί του παρόντος για το μπροστινό μέρος.

ΣΠΑΡΤΗ
Χορηγίες υπάρχουν στη φανέλα, όχι όμως στο μπροστινό μέρος. «Υπάρχει ένα θέμα δυσπραγίας. Περιμέναμε να υπάρξει κάτι συγκεντρωτικό από την πλευρά της Λίγκας. Υπήρξε επίσης μεγάλη καθυστέρηση έναρξης του Πρωταθλήματος. Είμαστε σε μία δύσκολη κατάσταση», υποστηρίζουν στην ομάδα της Λακωνίας. Βέβαια, υπάρχουν τέσσερις εταιρίες. Μία στο μανίκι, δυο στο πίσω μέρος της φανέλας και μία ακόμη στο σορτσάκι, που όπως υποστηρίζουν στην ΠΑΕ φέρνουν έσοδα και δεν έχουν μόνο υποστηρικτικό χαρακτήρα.

ΤΡΙΚΑΛΑ
Από τις λίγες ομάδες στη Λίγκα, που έχουν βασικό χορηγό στη φανέλα τους, αν και η εταιρία ανήκει στον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ, Χρήστο Γιαλιά. Πάντως, οι Θεσσαλοί έχουν κι άλλες τρεις χορηγίες στη φανέλα, ενώ στο σορτσάκι υπάρχουν ακόμη δυο. Γενικά, ο ΑΟΤ είναι από τις ομάδες που δεν έχουν οικονομικά ζητήματα.

ΧΑΝΙΑ
Το μπροστινό μέρος της φανέλας είναι κενό. Υπάρχει, όμως, χορηγία στο πίσω μέρος της φανέλας με ακτοπλοϊκή εταιρία, η οποία δεν αποφέρει έσοδα, απλώς υπάρχει συνεργασία στο θέμα των μετακινήσεων και των εισιτηρίων. «Κάτι είναι κι αυτό», λένε στην ομάδα των Χανίων.

ΠΗΓΗ: ΚΛΙΚ ΕΔΩ 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου