Τελευταια Νεα
Φόρτωση...


Ακόμα μία κινηματογραφική ληστεία με στόχο χρηματοκιβώτιο εταιρίας σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης στο Μενίδι. 
Αυτή τη φορά στο στόχαστρο μπήκε εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο της Υγείας. Έξι άτομα έφτασαν στις εγκαταστάσεις της στη λεωφόρο Τατοΐου στις 4.10 το πρωί, αποβιβάστηκαν και χτύπησαν τον φύλακα. Στη συνέχεια, εισέβαλαν στο εσωτερικό των γραφείων ψάχνοντας για το χρηματοκιβώτιο. Αφού του βρήκαν, το ξήλωσαν και το φόρτωσαν στο αυτοκίνητο του φύλακα. Στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στο όχημα το δικό τους και σε εκείνο του φύλακα και διέφυγαν. 

Ο τραυματισμένος φύλακας μεταφέρθηκε στο Αττικό νοσοκομείο, ενώ οι δράστες αναζητούνται. Λίγες ώρες πριν τη ληστεία είχε βρεθεί καμένο στον Ασπρόπυργο ένα αυτοκίνητο, το οποίο μάλλον δεν σχετίζεται με την υπόθεση.

«Είναι σαν ένα ξέφρενο διονυσιακό πανηγύρι οι “Αχαρνής”» τόνισε στο ΑΠΕ-Αθηναικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο σκηνοθέτης Κώστας Τσιάνος για την παράσταση αρχαίου δράματος «Αχαρνής», που άνοιξε τα φετινά Επιδαύρια, την Παρασκευή 29 και το Σάββατο 30 Ιουνίου 2018, σε απόδοση και σκηνοθεσία δική του.
Ο βετεράνος σκηνοθέτης Κώστας Τσιάνος που καταπιάνεται για πρώτη φορά με το συγκεκριμένο Αριστοφανικό έργο, φιλοδοξεί η παράστασή του να «βρει τον δρόμο της μέσα από τις λαϊκές μας παραδόσεις, που συγγενεύουν ολοφάνερα με το διάχυτο στους "Αχαρνής" διονυσιακό πνεύμα».
«Με έξοχες κωμικές σκηνές που κρατούν από τα Μεγαρικά σκώμματα (πειράγματα) και τον ορμητικό και ολοζώντανο χορό των καρβουνιάρηδων από το Μενίδι, ο Αριστοφάνης μας χαρίζει μια θαυμάσια κωμωδία. Πρόκειται για ένα σπουδαίο έργο που μέσα από τη σάτιρα και τα κωμικά του ευρήματα δεν ξεχνάει την ποίηση και τη λυρικότητα του» σημειώνει ο σκηνοθέτης.
Στην παράσταση που θα παρουσιαστεί σε περιοδεία σε όλη τη χώρα, πρωταγωνιστούν οι: Πέτρος Φιλιππίδης (Δικαιόπολις), Παύλος Χαϊκάλης (Λάμαχος), Κώστα Κόκλας (Μεγαρίτης), Τάκης Παπαματθαίου (Θηβαίος) Ιωάννης Παπαζήσης (Ευριπίδης) και 14μελής Χορός.
Ακόμα ο Κώστας Τσιάνος ρωτήθηκε για την κατάσταση των ΔΗΠΕΘΕ της χώρας και ανέφερε πως βρίσκονται σε οικονομική δυσπραγία ενώ ευχήθηκε τα ΔΗΠΕΘΕ να διατηρηθούν γιατί είναι εστίες πολιτισμού.
Ακολουθεί η συνέντευξη του Κώστα Τσιάνου στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ερ: Γιατί επιλέξατε τους «Αχαρνής» για τα φετινά Επιδαύρια;
Απ: Είναι από τα ωραιότερα έργα του Αριστοφάνη και δεν το έχω ξανανεβάσει ποτέ. Ένα διαχρονικό αριστούργημα που, όπως όλα τα έργα του, αφορά και στο σήμερα. Στους «Αχαρνής» ο Αριστοφάνης προσπαθεί να γελοιοποιήσει τον πόλεμο και τους πολεμοκάπηλους και να εκφράσει τη λαχτάρα των ανθρώπων για ειρηνική ζωή. Τα βάζει άγρια με τη διεφθαρμένη εξουσία, αλλά και με τον ευκολόπιστο και πάντα προδομένο λαό που ακολουθεί συχνά ανάξιους πολιτικούς. Εξυμνεί τη γη για τα αγαθά που προσφέρει στον άνθρωπο και τον Διόνυσο, θεό του κρασιού και του έρωτα.
Ερ: Τι είναι αυτό που κάνει το έργο επίκαιρο;
Απ: Μα, δεν μας έχουν εγκαταλείψει σήμερα, οι ανόητες αφορμές πολέμου που θέλουν οι πολεμοκάπηλοι για να κερδίζουν. Είναι παντοτινό φαινόμενο. Όσα διαδραματίζονται στην εποχή που έγραψε το έργο ο Αριστοφάνης, δυστυχώς συμβαίνουν αναλογικά και σήμερα. Και αυτό το τονίζουμε κάπως παραπάνω στην παράσταση, προκειμένου να γίνει πιο ζωντανό το κείμενο. Οι «Αχαρνής» είναι ένα από τα κορυφαία έργα του θεάτρου ανά τους αιώνες και αυτά τα έργα πρέπει να τα παίζουμε και να τα ξαναπαίζουμε γιατί κάθε παράσταση έχει και κάτι διαφορετικό να πει.
Ο μέγας δάσκαλος, ο Κάρολος Κουν, έλεγε ότι ο Αριστοφάνης είναι επαναστάτης. Εκείνη την εποχή το να βγει να στηλιτεύσει την εξουσία με τέτοιο τρόπο ήταν ιδιαίτερα τολμηρό και προκλητικό. Δεν το σήκωνε το αστείο η εποχή. Όπως και σήμερα δεν μπορούμε να είμαστε τόσο τολμηροί, γιατί πάντα η εξουσία ενοχλείται, δεν ανέχεται πολύ να την κοροϊδεύεις. Σου κλείνουν οι πόρτες. Αυτός δεν φοβόταν τίποτα. Ήταν μόλις δεκαεννιά χρονών όταν παρουσίασε την κωμωδία στα Λήναια το 425 π.Χ., στον έκτο χρόνο του Πελοποννησιακού πολέμου, αποσπώντας το πρώτο βραβείο.
Ερ: Στους «Αχαρνής» ο Δικαιόπολις αναζητά διακαώς την ειρήνη. Υπάρχουν... «Δικαιόπολεις» στη σημερινή εποχή;
Απ: «Δικαιόπολεις» είμαστε όλοι. Όλοι θέλουμε ειρήνη, αλλά δεν μπορούμε να την αγοράσουμε, όπως ο ήρωας του Αριστοφάνη. Σήμερα κανένας από τους πολιτικούς δεν επιδιώκει την ειρήνη. Οι πόλεμοι συνεχίζονται. Ο κόσμος ταλαιπωρείται, φεύγει, μεταναστεύει και πνίγεται στις θάλασσες μαζί με τα παιδιά του. Είναι τρομακτικά αυτά που ζούμε. Το βλέπουμε με τους μετανάστες και τους πρόσφυγες που έρχονται εδώ για να μπορέσουν να επιζήσουν και τους κυνηγάμε και δεν τους βοηθάμε όσο πρέπει. Ο πόλεμος είναι δίπλα μας, είναι μέσα στα σπίτια μας.
Στο έργο, ο Δικαιόπολις είναι μια πολυδιάστατη προσωπικότητα. Ένας λαϊκός αγρότης με κοφτερό μυαλό, που αγαπάει όπως όλοι την ειρήνη, μόνο που καταφέρνει να την κατακτήσει μόνο για εκείνον, ενώ ο πόλεμος γύρω του συνεχίζεται. Γίνεται μεγαλοπαραγωγός και μπαίνει και ο ίδιος στο σύστημα. Όμως αυτό δεν είναι λύση, να έχεις μόνος σου ειρήνη και να μην δίνεις σε κανέναν άλλον. Προσωπική ειρήνη δεν υπάρχει, είναι μία ουτοπία.
Ερ: Στα έργα του Αριστοφάνη η γιορτή παίζει ρόλο-κλειδί. Ποιο είναι το πραγματικό περιεχόμενό της στους Αχαρνής;
Απ: Το έργο αναφέρεται πολύ στις διονυσιακές γιορτές και στα Κατ' Αγρούς Διονύσια με μια νοσταλγική διάθεση, γιατί δεν πολυγιορταζόντουσαν πια στις μεγάλες πόλεις, αλλά στα αγροτικά μέρη, εκεί όπου την παράδοση την φυλάνε πιο πολύ όπως και σήμερα. Γι αυτό και ο Αριστοφάνης τοποθετεί τη δράση τού έργου στην αγροτική περιοχή της Αττικής, Αχαρνές, το σημερινό Μενίδι. Δεν ξεχνά πως η κωμωδία γεννήθηκε από λαϊκές λατρευτικές τελετές της γονιμότητας.
Στους «Αχαρνής» υπάρχουν αρκετές αναφορές στον Διόνυσο. Σε μια σκηνή του έργου, ο Δικαιόπολις και η οικογένειά του τελούν πομπή του φαλλού και τον υμνούν μ' ένα φαλλικό άσμα. Τέτοια ανάλογα έθιμα και παραδόσεις έχουμε και σήμερα. Για μένα που έχω ζήσει στη Λάρισα, το έργο αυτό είναι σαν να συμβαίνει μία Καθαρή Δευτέρα στον Τύρναβο, σαν μία διονυσιακή αρχέγονη γιορτή.
Ερ: Επιστρέψατε στην ιδιαίτερη πατρίδα σας και υπηρετήσατε το θέατρο από εκεί για πολλά χρόνια. Τι κρατάτε από την πορεία σας στο Θεσσαλικό Θέατρο;
Απ: Κρατάω τα πάντα. Ήταν μία ευλογημένη αλλά και δύσκολη περίοδος. Το Θεσσαλικό Θέατρο το ξεκινήσαμε με την Άννα Βαγενά και τον Γιώργο Ζιάκα μόνοι μας, χωρίς λεφτά, χωρίς βοήθεια. Η επιχορήγησή μας ήταν το εισιτήριο των θεατών. Με αυτό οργώσαμε ολόκληρη τη Θεσσαλία και πολλές ακόμη περιοχές. Ήταν το σπίτι μου, αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να τελειώσει. Δεν μπορούσα να είμαι άλλο καλλιτεχνικός διευθυντής, πέρασε και η ηλικία μου. Βέβαια, το μυαλό μου είναι πάντα εκεί.
Ήταν μία τεράστια εμπειρία. Εκεί μέστωσα σαν άνθρωπος του θεάτρου. Επέλεξα να είμαι σε διαρκή επαφή με ένα κοινό μη υποψιασμένο, που δεν είχε δει ποτέ θέατρο. Αυτό ήταν ένα μεγάλο σχολείο για μένα. Και αν πετύχαμε στο Θεσσαλικό, ήταν γιατί ούτε εγώ, ούτε η Άννα που συνεργαζόμασταν τον πρώτο καιρό, δεν κάναμε τους δασκάλους. Αυτά τα σιχαινόμασταν. Πηγαίναμε να κάνουμε θέατρο και συγχρόνως να μάθουμε από τους θεατές μας. Περάσαμε πάρα πολύ χρόνο μέσα στα καφενεία και στα σπίτια με τις νοικοκυρές να συζητάμε μαζί τους.
Ερ: Ποια είναι η άποψη σας για την πορεία των ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ σήμερα;
Απ: Τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. βρίσκονται σε οικονομική δυσπραγία, όπως και όλη η χώρα. Η Λυδία Κονιόρδου προσπάθησε να βοηθήσει δίνοντας κάποιες επιχορηγήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι αναλαμβάνουν διευθυντές, άνθρωποι που δεν έχουν πατήσει πολλές φορές το πόδι τους σε αυτές τις πόλεις. Πρέπει να ξέρεις την πόλη. Εμείς στο Θεσσαλικό ήμασταν Λαρισαίοι που πήγαμε και ζυμωθήκαμε με τον κόσμο, που από την πρώτη στιγμή μας δέχθηκε σαν δικά του παιδιά. Γι αυτό είχε αυτή την ακμή το θέατρό μας. Μακάρι να διατηρηθούν τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. γιατί είναι εστίες πολιτισμού. Είναι κρίμα να σταματήσει αυτή η ιστορία. Γιατί οι πόλεις να έχουν γήπεδα και να μην έχουν θέατρα; Κάθε πόλη πρέπει να έχει το θέατρο της.
Απ: Συνεργαστήκατε με τη Δώρα Στράτου εντρυφώντας στη λαϊκή μας παράδοση. Τι θυμάστε από εκείνα τα χρόνια και πόσο μακριά είμαστε σήμερα από τις ρίζες μας;
Απ: Δίπλα στη Δώρα Στράτου άνοιξαν οι ορίζοντές μου. Είχα την τύχη να με παίρνει μαζί της σε λαογραφική έρευνα ανά την Ελλάδα, όπου αναζητούσαμε παλιούς χορούς, μελωδίες, κοστούμια, σαν να ήμασταν σε αρχαιολογική αποστολή. Ήταν μια σπουδαία εμπειρία κατά τη διάρκεια της οποίας γνώρισα σημαντικούς ανθρώπους. Εκεί που κάναμε πρόβα, ξαφνικά άνοιγε η πόρτα και έμπαινε μέσα ο Χατζιδάκις, ο Τσαρούχης, η Αγγελική Χατζημιχάλη, η Δόμνα Σαμίου, ο Σίμων Καράς, ο Κουν, οι οποίοι ήταν σύμβουλοι της Στράτου.
Ο λαϊκός πολιτισμός είναι ένας ατέλειωτος θησαυρός. Τα περισσότερα ήθη και έθιμα που διατηρούνται μέχρι σήμερα έρχονται από πολύ μακριά, το νήμα τους χάνεται σε αρχέγονες εποχές. Τα τελευταία χρόνια δήμοι και σύλλογοι κινητοποιούνται στο να μαθαίνουν παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια. Το συγκρότημα της Δώρας Στράτου πάντα υπάρχει, όπως και το Λύκειο Ελληνίδων που κάνει μία σοβαρή δουλειά και είναι πολλά τα νέα παιδιά που ακολουθούν και ενδιαφέρονται για την παράδοση. Χωρίς παράδοση, χωρίς να ξέρουμε ποιοι είμαστε δεν μπορούμε να συνεχίσουμε. Για να είσαι μέλος μιας παγκοσμίας κοινότητας πρέπει να ξέρεις ποιος είσαι. Δεν γίνεται να χάσουμε την εθνική μας συνείδηση. Αυτά τα πράγματα δεν είναι εθνικιστικά και τα λέω εγώ που έχω μία αριστερή διάθεση.
Ερ: Ποια είναι η σχέση σας με τον χρόνο;
Απ: Είμαι απολύτως συμφιλιωμένος μαζί του, δεν τον μετράω. Και πολύ μου αρέσει που είμαι τώρα 75 χρονών και είμαι καλά, πατάω στα πόδια μου και δουλεύω σαν μικρό παιδί. Τα χρόνια μου είναι τα γαλόνια μου, τα παράσημά μου. Είμαι περήφανος που έχω φτάσει μέχρι εδώ και ζω με αξιοπρέπεια και εξακολουθώ να υπηρετώ την τέχνη μου. Δεν νιώθω ότι έχω φτάσει κάπου, φτάνει κάνεις, όταν πεθαίνει. Η υστεροφημία μου δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου. Αν αξίζεις, θα σε θυμούνται κάποιοι.
Ερ: Υπάρχει κάποια φράση που μπορεί να χωρέσει τη διαδρομή σας;
Απ: Πάντα όταν με ρωτούν τι κάνω, απαντώ «προσπαθώ για το καλύτερο». Είναι σαν μότο μου αυτή η φράση. Και αυτό προσπαθώ σε όλη μου τη ζωή. Η αγωνία μου είναι να είμαι εντάξει, να αγαπώ και να με αγαπούν. Μου αρέσει να με αγαπούν, αλλά το κέρδος είναι να αγαπάς τους ανθρώπους, να φροντίζεις γι αυτούς. Αυτή είναι η μεγάλη νίκη. Αυτό που έχει σημασία στη ζωή είναι να καλλιεργούμε την ψυχή μας και το μυαλό μας όσο μπορούμε. Να προσπαθούμε τουλάχιστον...
Ερ: Μετά τους «Αχαρνής», ποια είναι τα σχέδιά σας;
Απ: Δεν έχω τίποτα ακόμα. Πάντα κάποιο τηλέφωνο χτυπάει και προκύπτουν τα πράγματα. Τώρα είμαι απόλυτα απορροφημένος σε αυτήν την παράσταση, γιατί είναι δύσκολο έργο. Απαιτητικό. Και εγώ δεν ικανοποιούμαι εύκολα στη δουλειά. Συνήθως δεν μου αρέσει τίποτα. Ακόμα και κάποιες παραστάσεις που λένε ότι ήταν τεράστιες επιτυχίες, σκέφτομαι «μα, αφού έκανα τόσα λάθη, δεν τα είδε κανείς;». Ικανοποιημένοι είναι μόνο οι ελαφρόμυαλοι. Δεν έχω χαρεί ποτέ για επιτυχία, δεν με πολυενδιαφέρει κιόλας, γιατί η φύση της δουλειά μας είναι θνησιγενής.
Κάθε παράσταση, όταν φεύγει από τα χέρια σου και φτάνει στο κοινό, είναι ένας μικρός θάνατος. Την επομένη ξεκινάς κάτι άλλο. Αυτό είναι και καλό, γιατί δεν σ' αφήνει να πλήττεις. Κάθε μέρα ανακαλύπτεις καινούρια πράγματα, με έναν τρόπο ξαναγεννιέσαι.

Πηγή: ΑΠΕ

Του Σπύρου  Βρεττού  - Υποψήφιου Δημάρχου Αχαρνών - επικεφαλής της παράταξης "ΑχαρΝΕΩΝ Ελπίδα" 

Μέσα στον τελευταίο μήνα, συμμετείχαμε στο μνημόσυνο για τον έναν χρόνο που πέρασε από την δολοφονία του μικρού Μάριου! Μέσα στον ίδιο μήνα, η δυσλειτουργία του ΧΥΤΑ Φυλής, μετέτρεψε την πόλη σε σκουπιδότοπο! Και μόλις προχθές, ήρθε από την Περιφέρεια η ακύρωση του Διαγωνισμού για την αναβάθμιση σε 7 παιδικές χαρές, σαν συνέπεια του απαράδεκτου «φωτογραφικού διαγωνισμού» που συνέταξε η Δημοτική αρχή, για προφανέστατους λόγους!
Ζούμε σε μια πόλη που καθημερινά την αναγνωρίζουμε όλο και λιγότερο. Οι Αχαρνές που ξέραμε, μεταμορφώνονται !
Ο τόπος, μας απασχολεί καθημερινά, αλλά δυστυχώς, όλες τις φορές είναι για κάτι που πηγαίνει τραγικά λάθος και όχι γιατί κάτι που βελτιώνεται ή μας δημιουργεί ελπίδα..
Αποκλείεται όμως να μην φταίει κανείς! Αλλά με βρίσκει αντίθετο και η γενικότητα του «Φταίνε όλοι». Αν πιστέψουμε κάτι τέτοιο, θα οδηγηθούμε σε ένα αδιέξοδο ή σε κάτι που θα είναι τόσο πολύπλοκο, που θα τα παρατήσουμε πρίν καν ξεκινήσουμε. Τι σημαίνει «Φταίνε όλοι»? Φταίνε τα μικρά παιδιά? Φταίνε οι συνταξιούχοι? Φταίει ο απλός νοικοκύρης που είναι σε όλα νόμιμος και παρ΄όλα αυτά δεν νοιώθει ασφάλεια για τον ίδιο ή το παιδί του? Η πόλη μας δεν είναι μια πόλη χωρίς ηγεσία, είναι μια πόλη με αναποτελεσματική ηγεσία! Δεν είναι μια πόλη χωρίς δήμαρχο, αλλά μια πόλη με λάθος δήμαρχο.
Σαν παράταξη, έχουμε συμμετάσχει σε άπειρα δημοτικά συμβούλια με την σημερινή Δημοτική αρχή. Σε όσα δεν ακυρώθηκαν την τελευταία στιγμή, τουλάχιστον… Και έχω βιώσει ότι υπάρχουν δύο πραγματικότητες! Η πραγματικότητα «μέσα στα Δημοτικά συμβούλια», με τον δήμαρχο να ακούει όλες τις αντιρρήσεις και τις προτάσεις αλλά να κάνει τελικά αυτό που ο ίδιος ήθελε από την αρχή. Υπάρχει όμως και «η πραγματικότητα έξω από την αίθουσα του Δημοτικού συμβουλίου», που είναι τραγική και αμείλικτη. Χωρίς λοιπόν να αρνούμαι την παρουσία μου στην «αίθουσα», έχει έρθει ο καιρός να ασχοληθούμε με την πραγματικότητα στον δρόμο και με το πρόβλημα που είναι η καθημερινότητα του κάθε δημότη. Η μάχη για να βρεθούν οι λύσεις, θα κριθεί «έξω»! Δίπλα στον κάθε δημότη και όχι δίπλα στον δήμαρχο που δεν ακούει κανέναν. Γιατί δυστυχώς, η Δημοκρατία βρίσκεται έξω από την αίθουσα του Δημοτικού συμβουλίου! 
Ταυτόχρονα με τα προβλήματα, ζούμε σε ένα περιβάλλον που δημιουργεί νέους συσχετισμούς και νέους συνδυασμούς. Το πλήθος τους, θα παίξει ρόλο – ειδικά με τον νέο νόμο – δημιουργώντας προβλήματα που δεν είναι της παρούσης να τα αναλύσουμε. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως, δεν είναι ο τελικός αριθμός των συνδυασμών, αλλά η ποιότητά τους!  Είναι σύγχρονοι ή αναμασούν τα ίδια και τα ίδια, πιστεύοντας ότι - για άλλη μια φορά - θα καταφέρουν να εκλεγούν, ενώ η πόλη …«θα περιμένει»;
Σήμερα, ο καθένας από εμάς ή πρέπει να καταλάβει ότι το «παλιό» τελείωσε και να αναλάβει ουσιαστική δράση ή θα πρέπει να πάει σπίτι του σώζοντας - τουλάχιστον - την αξιοπρέπειά του.
Η θέση όλων όσοι ασχολούμαστε με τα κοινά, είναι τόσο κρίσιμη και τόσο καθοριστική, που η ανάγκη της αυτοκριτικής έχει έρθει εδώ και πολύ καιρό.
Για να κάνεις όμως μια νέα αρχή, πρέπει να δώσεις και ένα ουσιαστικό τέλος. Ένα τέλος στον αναχρονιστικό τρόπο σκέψης, ένα τέλος στις στερεότυπες και χωρίς ουσία ευχές, ένα τέλος στα χαμόγελα και τις εθιμοτυπικές επισκέψεις. Είναι – φαντάζομαι – ξεκάθαρο το ότι πιστεύω σε μια νέα ουσία, χωρίς να προσπαθώ να πω ότι χρειάζεται να ανατρέψουμε τα πάντα.
Ο καθένας από εμάς, οφείλει να αναζητήσει να βρίσκονται δίπλα του, μόνο αυτοί που περιέχουν ικανότητα και ήθος και με αυτούς μόνο να συμπορευτεί.  
Μπορεί αυτό να έχει ακουστεί ξανά, αλλά είμαι σίγουρος ότι ειπώθηκε σαν περιεχόμενο μιας παλαιού τύπου προεκλογικής περιόδου και όχι σαν «κραυγή» ή σαν «πίστη» απέναντι στο νέο, το ξεκάθαρο και το υγειές. Ξέρω ότι ο κόπος αυτής της προσπάθειας θα είναι μεγάλος, αλλά μόνο εκεί κατοικεί η λύση και η πραγματική αλλαγή.


Με τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ, Γιώργο Πατούλη, συναντήθηκε η δημοτική παράταξη του Παναγιώτη Γρηγοριάδη «Νέα Δύναμη». Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε έπειτα από πρωτοβουλία του επικεφαλής της «Νέας Δύναμης», Παναγιώτη Γρηγοριάδη ο οποίος οργάνωσε γεύμα προς τιμήν του κυρίου Πατούλη σε γνωστό εστιατόριο της Αθήνας όπου και αντάλλαξαν απόψεις για θέματα που αφορούν στον τομέα της αυτοδιοίκησης. 

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ένα ευρύτερο πλαίσιο συναντήσεων με πρόσωπα- πρωταγωνιστές του αυτοδιοικητικού κλάδου που σκοπό έχουν να δώσουν σαφή εικόνα του τρόπου με τον οποίο και ο δικός μας δήμος μπορεί να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στοχεύοντας στην ανάπτυξη της πόλης μας με όλα τα μέσα που μπορεί να διαθέσει αλλά και με κομβικές συνεργασίες με δήμους από όλη την Ελλάδα. 

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, το λόγο πήρε ο Συντονιστής της παράταξης Σωτήρης Αλεπούς ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η παράταξή μας έχει ήδη καταθέσει ένα σαφές και ολοκληρωμένο πρόγραμμα ώστε οι πολίτες των Αχαρνών να έχουν την ευκαιρία ένα χρόνο πριν την εκλογική αναμέτρηση να γνωρίσουν το σχέδιο που έχουμε για την πόλη μας, το όραμά, τον χρόνο και τον τρόπο υλοποίησής του. Έχουμε θέσει υψηλούς στόχους και δεν θα συμβιβαστούμε με τίποτα λιγότερο από την άμεση και πλήρη επίτευξη των όσων έχουμε δεσμευτεί απέναντι στην κοινωνία των Αχαρνών». 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κύριος Πατούλης, ένας άνθρωπος με χρόνια εμπειρία στα αυτοδιοικητικά η οποία απέδειξε την άξια πορεία του στο χώρο, έλαβε το λόγο ευχαριστώντας αφενός τον κ. Γρηγοριάδη για το γεύμα που παρέθεσε προς τιμήν του εκφράζοντας τον σεβασμό αλλά και την πεποίθησή του ότι η οι πολίτες θα στηρίξουν και θα ανταμείψουν τον Παναγιώτη Γρηγοριάδη για την αδιάλειπτη προσπάθεια που καταβάλει τόσο στα αυτοδιοικητικά αλλά και για την ιδιαίτερη ευαισθησία του όσον αφορά στα κοινωνικά ζητήματα. 

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Πατούλης απευθυνόμενος στον Παναγιώτη Γρηγοριάδη δήλωσε χαρακτηριστικά: «Να θυμάσαι ότι τίποτα δεν χαρίζεται, όλα κατακτώνται με αγώνες και εμείς από σήμερα βάζουμε τις βάσεις για να συνεργαστούμε τη δεδομένη στιγμή ως δήμος Αμαρουσίου και αύριο ως δήμος Αθηναίων με τον ιστορικό δήμο Αχαρνών στον οποίο αξίζει να είσαι ο αυριανός Δήμαρχος». 

Από την πλευρά του ο κ. Γρηγοριάδης ευχαρίστησε τον κ. Πατούλη για την άμεση ανταπόκρισή του στο κάλεσμα που του απηύθυνε εκφράζοντας ταυτόχρονα την ξεκάθαρη στήριξή του στο πρόσωπο του Προέδρου της ΚΕΔΕ και υποψήφιου Δημάρχου Αθηναίων με τη βεβαιότητα ότι η εκλογή του θα αποτελέσει ορόσημο μίας νέας εποχής την οποία και θα σηματοδοτήσει για την πόλη των Αθηνών.












Του Μιχάλη Τέζαρη 

Ακόμη και χώρο προκειμένου να κάνουν ακόμη και παρά τη θέλησή τους, τις ενέσεις με την ηρωίνη δίπλα στο σπίτι που πουλούσαν τα ναρκωτικά είχαν εξασφαλίσει τα μέλη του κυκλώματος εμπόρων ναρκωτικών που εξάρθρωσε η Ελληνική Αστυνομία μετά απο επιχείρηση στο Μενίδι, συλλαμβάνοντας 24 άτομα. 

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, τα μέλη του κυκλώματος προέβαιναν σε αυτή την ενέργεια για να ελαχιστοποιήσουν τη περίπτωση κάποιος τοξικομανής να συλληφθεί με "φιξάκι" ηρωίνης από αστυνομικούς και να τους ενημερώσει από ποιο σημείο είχε προμηθευτεί την δόση του. 

Παράλληλα τα μέλη της σπείρας είχαν στεγάσει το "στρατηγείο" τους σε σπίτι στην περιοχή Λόφος Αυλίδας, που παρέχει πανοραμική εικόνα της περιοχής, ενώ είχαν τοποθετηθεί και "σκοποί" που παρέμεναν στην ταράτσα του σπιτιού τις ώρες που γινόταν η διακίνηση των ναρκωτικών. Μάλιστα είχαν στρατολογήσει και έναν τοξικομανή που κατάφερνε να εξασφαλίσει ναρκωτικά χάπια από φαρμακεία σε διάφορες περιοχές της Αττικής, έναντι μεγαλύτερων από την κανονική τους αξία και πλέον διερευνάται τυχόν εμπλοκή φαρμακοποιών στο κύκλωμα. 

Μάλιστα η "αμοιβή" του συγκεκριμένου ατόμου, δινόταν σε γραμμάρια κοκαΐνης. Κατά τις συνομιλίες τους, τα μέλη της σπείρας, ονόμαζαν την κοκαΐνη ως "τζατζίκι" για να μην γίνεται αντιληπτή η φράση από αυτήκοους μάρτυρες, ενώ υπήρχαν και πολλά ψευδώνυμα και παραφράσεις ονομάτων όπως ο "Μαλλιάς", η "Κωστούλα" για την Κωσταντίνα και η "Πίπη" για την Σπυριδούλα.

Εντοπίστηκε στην Πάτρα, η φερόμενη ως μία εκ των δύο αρχηγών της εγκληματικής οργάνωσης του κυκλώματος ναρκωτικών, που είχε έδρα τη Δυτική Αττική.

Η γυναίκα, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε διαφύγει από την αστυνομική επιχείρηση που έγινε στα Νέα Λιόσια. Εντοπίστηκε, στην περιοχή πίσω από την Πειραϊκή Πατραϊκή, και, όπως πληροφορείται το thebest.gr, συνελήφθη και μεταφέρθηκε στη Αθήνα.

Οι «βαρόνοι» των ναρκωτικών της Δυτικής Αττικής, έπεσαν στα χέρια των αστυνομικών, μετά τη μεγάλη επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε προχθες από την Ασφάλεια Δυτικής Αττικής, με τη συνεργασία της ΕΚΑΜ, της ΟΠΚΕ και όλων σχεδόν των υπηρεσιών της ΓΑΔΑ, στους καταυλισμούς Ρομά, της Αγίας Σωτήρας και της Αυλίζας Αχαρνών.

zougla.gr

"ΘΕΟΔΩΡΑ" ΘΕΑΤΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛ 1996 
(ΜΑΝΤΙΣΣΑ ΦΩΤΕΙΝΗ)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018 

Θρηνούμε την απώλεια της ταλαντούχου ηθοποιού Τζέσυ Παπουτσή. Ήταν πάντα μια εκρηκτική θεατρική προσωπικότητα πάνω στη σκηνή και ταυτόχρονα το πιο καλόκαρδο και ειλικρινές γέλιο στα παρασκήνια και τις πρόβες. Αφιερωμένη στην τέχνη της αλλά και σε όσους είχαν την παραμικρότερη ανάγκη, ήταν πάντα εκεί που θα μπορούσε να απαλύνει τον πόνο και να δώσει χείρα βοηθείας. Θα λείψει και στους ομότεχνους της αλλά και στο κοινό που ξέροντας ποιόν να αγαπά, την αγάπησε πολύ. 

Για την ΕΠΕΚΕ Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ 
Παναγιώτης Σκουρολιάκος 
... Είσοδος Ελεύθερη

Της Ελευθερίας Τριανταφύλλου

Στην ιδιαίτερη μουσική σκηνή Paranoid στο Περιστέρι παρουσίασε την καθιερωμένη πλέον, ετήσια καλοκαιρινή εκδήλωση του το παράρτημα του Εθνικού Ωδείου Αχαρνών. Την Τετάρτη 27 Ιουνίου σπουδάστριες και σπουδαστές του Ωδείου που ανήκουν στις φημισμένες μουσικές μπάντες του, οπλίστηκαν με τα μουσικά όργανα και τις φωνές τους για να ξεσηκώσουν φίλους και θαυμαστές που έσπευσαν από κάθε γωνιά να τους απολαύσουν.

Οι άγνωστοι με την απειλή πιστολιού ανάγκασαν την 48χρονη γυναίκα να τους δώσει τις εισπράξεις που είχε στο ταμείο

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση της υποδιεύθυνσης ασφάλειας Δυτικής Αττικής πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 29 Ιουνίου σε καταυλισμούς Ρομά στην περιοχή Αγία Σωτήρα και Αυλίζα Αχαρνών.

Σύμφωνα με την αστυνομία συνελήφθησαν 21 άτομα, ενώ κατασχέθηκαν μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών, όπλων και χρημάτων.