Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

λένε οι σύλλογοι Εμποροϋπαλλήλων Μενιδίου και Αθήνας 

Ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας και το παράρτημα Μενιδίου καταγγέλλουν την επιδίωξη της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Αχαρνών να εφαρμόσουν στο συγκεκριμένο δήμο το θεσμό της "ΛΕΥΚΗΣ ΝΥΧΤΑΣ" στις 16 Δεκέμβρη. Με πρόσχημα την τόνωση της αγοράς, τις χαμηλές τιμές, το εορταστικό κλίμα θα κρατήσουν τα καταστήματα ανοιχτά μέχρι τις 12 μ.μ. εξαντλώντας τους εργαζόμενους σε αυτά.
Ο θεσμός της "Λευκής Νύχτας", της BLACK FRIDAY πριν λίγες ημέρες έρχονται να προστεθούν στην πλήρη απελευθέρωση του ωραρίου, στην κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας, στο σμπαράλιασμα των εργασιακών σχέσεων εργασίας, δημιουργώντας συνθήκες γαλέρας για τους εργαζόμενους στο Εμπόριο.
Πρόθεση της Δημοτικής αρχής είναι να οδηγήσουν τους εργαζόμενους της πόλης μας των 300-400 ευρώ, τους εργαζόμενους που "απασχολούνται" με 3ωρα, 4ωρα, προγράμματα ΕΣΠΑ, με εκ περιτροπής εργασία, τους απλήρωτους, τους ανασφάλιστους, χωρίς ωράριο, χωρίς ελεύθερο χρόνο, χωρίς δικαιώματα να δουλεύουν 15ωρα οδηγώντας τους στην εξάντληση. Πριμοδοτούν και ενισχύουν μια χούφτα μεγαλομάγαζα μεθοδεύοντας την 24ωρη λειτουργία του εμπορίου.
Οι εκατοντάδες εργαζόμενοι στο Εμπόριο καλούνται εκβιαστικά από την εργοδοσία να ξεχάσουν την προσωπική, κοινωνική, οικογενειακή ζωή και να δουλεύουν ως δούλοι ξεροσταλιάζοντας όρθιοι από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα και σε κάποιες περιπτώσεις χαράματα της επομένης. Ήδη πληρώνουμε σκληρά το τίμημα της απελευθέρωσης του ωραρίου και της κατάργησης της Κυριακάτικης αργίας.
Το μόνο σίγουρο πλέον είναι ότι από τους εργαζόμενους και την κάθε λαϊκή οικογένεια δεν λείπουν οι ώρες και οι μέρες για να ψωνίσουν, τους λείπουν τα χρήματα από τις μειώσεις των μισθών και των συντάξεων, από την άγρια φορολογία που μας έχουν επιβάλλει προηγούμενες και σημερινή κυβέρνηση. Από την εφαρμογή της αντεργατικής – αντιλαϊκής πολιτικής που δεν έχει τέλος.
Στα προηγούμενα βάρβαρα μέτρα η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ εξυπηρετώντας τα συμφέροντα της μεγαλοεργοδοσίας και των πολυεθνικών είναι έτοιμη να ψηφίσει νέα που θα επιδεινώσουν ακόμα περισσότερο τη ζωή μας.
Συνάδελφοι - συναδέλφισσες,
Κανένας μας να μην δεχτεί το αίσχος της ΛΕΥΚΗΣ ΝΥΧΤΑΣ, τη δουλειά χωρίς δικαιώματα, με μισθούς πείνας. Οργανωμένα, συλλογικά, συσπειρωμένοι στο κλαδικό μας σωματείο να εκφράσουμε την αντίθεση μας. Να οργανώσουμε τον αγώνα μας, να μην επιτρέψουμε άλλη επιδείνωση στη ζωή μας. Η αγανάκτηση μας να γίνει οργανωμένη δράση για να πετάξουμε τα παράσιτα από πάνω μας.

Από κοινού με τους αυτοαπασχολούμενους, τους μικρέμπορους που με "φιέστες " τύπου ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ και το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές τους οδηγούν μια ώρα αρχύτερα στο λουκέτο και ανοίγουν κερκόπορτες για νέα χειρότερα μέτρα εις βάρος τους.
Είναι ανάγκη τώρα όλοι εμείς που τα δικαιώματα μας, οι ανάγκες μας γίνονται βορά των μεγαλεμπόρων, των πολυεθνικών του κλάδου  για να αυγατίζουν τα κέρδη τους να πάρουμε ξεκάθαρη θέση, να δώσουμε την δική μας απάντηση.
Η υπόθεση της υπεράσπισης της ζωής μας και της κλιμάκωσης του αγώνα μας θα κριθεί μέσα στους χώρους δουλειάς από τον καθένα μας.
Απαντάμε στην επίθεση της εργοδοσίας, που θα κλιμακωθεί και άλλο το επόμενο διάστημα, με την οργάνωση μας στο κλαδικό μας σωματείο , τον Σύλλογο Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας, με τους αγώνες και την δράση μας, με την συμμετοχή μας στην πανελλαδική πανεργατική απεργία στις 8 Δεκέμβρη, 10.30 π.μ. στην Ομόνοια.
Παλεύουμε για μόνιμη σταθερή δουλειά για όλους τους εργαζόμενους, Κυριακή υποχρεωτική αργία για όλα τα καταστήματα για όλο το χρόνο, 40ωρο -8ωρο- 5ήμερο , ,κατάργηση όλων των αντεργατικών νόμων των τελευταίων ετών, κάλυψη των απωλειών μας, αυξήσεις σε μισθούς, συντάξεις, κοινωνικές παροχές, επαναφορά των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας
Συνάδελφοι - συναδέλφισσες,
Για όλα τα παραπάνω αποκτά ιδιαίτερη σημασία η συμμετοχή μας στη Γενική Συνέλευση του παραρτήματος Μενιδίου του Συλλόγου Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 7.00μ.μ.(ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 42 ΑΧΑΡΝΑΙ)
Η είσοδος του τυπογραφείου που είχε, έως την περασμένη Τρίτη, σύμβαση με τον φορέα των συγκοινωνιών Αθηνών για τα εισιτήρια.



Μετά το νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου, αρχίζει η οδός Λαϊκών Αγώνων στο Μενίδι. Στη γωνία της οδού Λαϊκών Αγώνων και Λεύκτρων, βρίσκεται το τυπογραφείο που είχε, έως την περασμένη Τρίτη, σύμβαση με τον φορέα των συγκοινωνιών Αθηνών για «την προμήθεια χαρτιού ασφαλείας, εκτύπωσης εισιτηρίων, κουπονιών και καρτών» (απόφαση 3335/2015).
Φθάνοντας στο τυπογραφείο, μπαίνουμε μέσα ανενόχλητοι, για να ρωτήσουμε πώς μπορούμε να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο. Δύο εργαζόμενοι, με τους καφέδες στο χέρι, μας διώχνουν. Είναι φανερό ότι δεν πρόκειται για τυπογραφείο που έχει δυνατότητα να εκτυπώνει έγγραφα ασφαλείας. Εδώ αποκαλύφθηκαν τα ξημερώματα της 17ης Νοεμβρίου ρολά εισιτηρίων δημόσιων συγκοινωνιών. Πέντε ημέρες αργότερα, ο ΟΑΣΑ ακύρωσε τη σύμβαση και τώρα ψάχνει να βρει πού μπορεί να τυπώσει εισιτήρια λεωφορείων.

Λίγα χιλιόμετρα νοτιότερα, στο Ιλιον, ο Ευθύμιος Ματσούκης, διευθύνων σύμβουλος της Veridos Ματσούκης Α.Ε., διευθύνει μια επιχείρηση που έχει περισσότερες κάμερες παρά εργαζομένους. Οι εγκαταστάσεις περιβάλλονται από μια ψηλή μάντρα και στο γραφείο του δεν φτάνεις χωρίς κωδικό και έλεγχο ταυτοπροσωπίας. Ο κ. Ματσούκης ήταν πρόεδρος της Intergraph, του οργανισμού που πιστοποιεί πανευρωπαϊκά τις εκτυπώσεις ασφαλείας, από το 2003 έως το 2016.

Χωρίς σύμβαση
Το τυπογραφείο στην οδό Λεύκτρων και Λαϊκών Αγώνων, που τύπωνε τα εισιτήρια του ΟΑΣΑ, δεν είχε πιστοποίηση Intergraph, αλλά λειτουργούσε με «δάνεια εμπειρία», ενός λετονικού εργοστασίου, της Balticbanknote, που διέθετε Intergraph. Μόνο που οι Συγκοινωνίες Αθηνών δεν είχαν σύμβαση με τους Λετονούς, αλλά με το τυπογραφείο στο Μενίδι.
«Oλη η υπόθεση στις εκτυπώσεις ασφαλείας στηρίζεται στην εμπιστοσύνη», λέει ο κ. Ματσούκης, που τυπώνει τα διαβατήρια της Λετονίας. Στη συνέχεια κάνει μια μικρή παύση. «Την εμπιστοσύνη την κερδίζεις», συμπληρώνει. Γιατί λοιπόν ένας οργανισμός συγκοινωνιών αναθέτει σε ένα εργοστάσιο της Λετονίας να του τυπώνει αξιόγραφα –τέτοια είναι τα εισιτήρια– ενώ η Λετονία έχει αναθέσει την εκτύπωση των διαβατηρίων της σε ένα ελληνικό τυπογραφείο; «Μα για την τιμή», λέει αφοπλιστικά στέλεχος του ΟΑΣΑ που θέλει να μην αναφερθεί το όνομά του.
O ΟΑΣΑ, όπως και η «Κ», είχε την πρώτη καταγγελία για την εκτύπωση παράνομων παραχθέντων εισιτηρίων συγκοινωνιών ενάμιση μήνα πριν. Ομως ο «πληροφοριοδότης» δεν ήταν σαφής στο «πού», «πώς», «πότε». Το βράδυ της Tετάρτης 16 Νοεμβρίου επανήλθε και «έστειλε» στελέχη του ΟΑΣΑ, την αστυνομία και την Εισαγγελία στο Μενίδι.

Τέσσερις ποιότητες

Με βάση τη σύμβαση, η εκτύπωση στο Μενίδι, ακριβώς επειδή το τυπογραφείο δεν ήταν πιστοποιημένο, απαγορευόταν. Και όμως, η αστυνομία βρήκε έτοιμα εισιτήρια και ρολά με τον λογότυπο του ΟΑΣΑ. «Βρήκαμε συνολικά 4 ποιότητες χαρτιού», είπαν στην «Κ» πηγές του ΟΑΣΑ, «αλλά η διαχείριση του χαρτιού έπρεπε να γίνεται αποκλειστικά από το λετονικό εργοστάσιο».
Στη μακρινή Ρίγα της Λετονίας οι υπεύθυνοι του εργοστασίου, που αρνήθηκαν να αποκαλύψουν ποιος τους παρέδιδε το χαρτί, είπαν στην «Κ» ότι «άλλοτε παρέδιδαν στον ΟΑΣΑ και άλλοτε στο τυπογραφείο». O Αϊναρς Μίναρς, πάντως, από το λετονικό εργοστάσιο, έγραψε στην «Κ» ότι «το χαρτί αγοράστηκε απευθείας από τον παραγωγό χαρτιού χωρίς μεσάζοντα».
Η απάντηση έχει σχέση με συγκεκριμένο μεσάζοντα χαρτιού που συναλλασσόταν επί δεκαετίες με τον ΟΑΣΑ και που σε τηλεφωνική του επικοινωνία με την «Κ» είπε ότι στη συγκεκριμένη δουλειά παρέδιδε το χαρτί στην επιχείρηση του Μενιδίου. Εάν αυτό είναι ακριβές, σημαίνει ότι Ρίγα και Μενίδι τύπωναν σε δύο διαφορετικές ποσότητες χαρτιού, ενώ το Μενίδι δεν θα έπρεπε να τυπώνει καν.
Πηγές της αγοράς λένε στην «Κ» ότι η κίνηση των εισιτηρίων του ΟΑΣΑ είχε πέσει κατά 60% τους τελευταίους μήνες. «Θα έπρεπε να αντιληφθούν ότι κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας», επισημαίνει παλιός τυπογράφος. Στον ΟΑΣΑ απορρίπτουν τη μομφή. «Ο λόγος που είχαν μειωθεί τα εισιτήρια ήταν ότι δεν γίνονταν έλεγχοι», προσθέτουν. Οταν ξανάρχισαν, βρέθηκαν δύο κακέκτυπα εισιτήρια που αντικατέστησαν αμέσως οι Λετονοί.

Οι Λετονοί; ρωτάμε.
  • Όχι, διορθώνουν, από το εργοστάσιο που συνεργαζόταν μαζί τους.


Πολύ βροχερό θα συνεχίσει να είναι το σκηνικό του καιρού σήμερα Δευτέρα, όμως από αύριο Τρίτη θα μας επισκεφθεί ένας ...χιονιάς εξπρές, δύο ημερών!
Ψυχρές αέριες μάζες θα βυθίσουν το θερμόμετρο σε πολλές περιοχές κάτω από το μηδέν και θα ντύσουν στα λευκά ακόμη και την Πάρνηθα. 


... επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Παράταξης “ΣΤΡΟΦΗ 180 ΜΟΙΡΕΣ” 

Νίκος Τσάτσης 
Κατά την έναρξη της οικονομικής κρίσης ο Δήμος Αχαρνών βρέθηκε σε δυσμενή συγκυρία αφενός με αυξημένες δαπάνες εξυπηρετήσεως του τραπεζικού δανεισμού και διογκωμένες λειτουργικές δαπάνες , και αφετέρου με μειούμενα έσοδα εξ αιτίας της πτώσεως της οικονομικής δραστηριότητος και της αποδιοργανώσεως των οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου.
Από το καλοκαίρι οι Αχαρνές ευρίσκονται υπό τον έλεγχο του Οικονομικού Παρατηρητηρίου και στην σκέψη πολλών συμπολιτών μας το γεγονός αυτό ισοδυναμεί με αύξηση των δημοτικών τελών και επιβαρύνσεων, διότι κατά πάγια τακτική οι πολίτες πληρώνουν πάντοτε τον λογαριασμό της σπατάλης και της οικονομικής κακοδιαχείρισης του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η παράταξή μας, προκειμένου η επιχειρούμενη ¨οικονομική εξυγίανση¨ να μην καταλήξει σε μια ακόμη αύξηση τελών και δημοτικών φόρων ή σε χειροτέρευση της ποιότητας των βασικών υπηρεσιών που προσφέρει ο Δήμος, προτείνει μέτρα που θα βοηθήσουν, με την περιστολή μη αναγκαίων δαπανών, στην εξοικονόμηση πόρων, θα προστατεύσουν τις κοινωνικές δομές από περικοπές και θα δώσουν την δυνατότητα στην Διοίκηση του Δήμου να κινηθεί περισσότερο ενεργά στην καταπολέμηση της φτώχειας στην πόλη μας.
Τα μέτρα αυτά χωρίς να επιβαρύνουν καμμιά κοινωνική ομάδα λειτουργούν εξυγιαντικά και εκσυγχρονίζουν τον Δήμο και εν συντομία και με απλά λόγια είναι τα κάτωθι:
1. Αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου. Σήμερα ο Δήμος απαριθμεί περισσότερες από 75 διοικητικές μονάδες, σχεδόν τρεις φορές περισσότερες σε σύγκριση με άλλους δήμους παρόμοιου μεγέθους. Εξορθολογισμός αυτής της πολυδαίδαλης δομής, που προσιδιάζει περισσότερο σε πολυεθνική εταιρεία, εκτός από το προφανές οικονομικό όφελος, θα ενίσχυε και την αμεσότητα του δημοκρατικού θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης.
2.Μείωση κατά δυο τουλάχιστον του αριθμού των Νομικών Προσώπων του Δήμου. Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα από αυτά δεν έχουν πραγματικό αντικείμενο, οι υπηρεσίες που προσφέρουν και οι μονάδες τις οποίες διευθύνουν θα μπορούσαν άνετα να αναληφθούν από την κεντρική διοίκηση του Δήμου όπως συμβαίνει και σε άλλες πόλεις τις χώρας. Οι Διοικήσεις των καταργούμενων Νομικών Προσώπων θα μπορούσαν να φέρουν τον τίτλο του προέδρου ¨επί τιμή¨ για να μην υπάρχουν παράπονα και τριβές στην διοικούσα παράταξη.
3. Μείωση της συμμετοχής του Δήμου σε υπερτοπικούς και διεθνείς συνδέσμους και οργανισμούς, εκτός βεβαίως εάν αναλυθεί πειστικά το πραγματικό όφελος του Δήμου από κάθε συγκεκριμένη συμμετοχή. Ούτως ή άλλως οι δημότες έχουν δικαιολογημένη καχυποψία για την σκοπιμότητα των συμμετοχών αυτών.
4. Ενεργοποίηση του θεσμού του ΣΔΙΤ για την δημιουργία ή επέκταση κοινωνικών δομών που με μειωμένο ιδρυτικό κόστος θα βοηθήσει τον Δήμο να ανταποκριθεί με ταχύτητα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της κοινωνίας και της εποχής. Πολλοί Δήμοι έχουν χρησιμοποιήσει τον θεσμό αυτό για την ίδρυση και λειτουργία παιδικών σταθμών, εμείς θα προσθέταμε και την ίδρυση σταθμού διαλογής και ανακύκλωσης, γιατί το κόστος διαθέσεως των απορριμμάτων προβλέπεται να ξεφύγει από κάθε έλεγχο την επόμενη διετία.
5. Ανάθεση μέρους των υπηρεσιών που προσφέρει ο Δήμος σε εξωτερικούς συνεργάτες. Ορθολογική χρήση του μέτρου αυτού συνήθως συνεπάγεται μείωση κόστους περίπου κατά 40%. Μέρους του οφέλους θα μπορούσε να επενδυθεί στην βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής και να επιστρέψει έτσι ξανά στους δημότες.
6. Δημιουργία ταμείου διαχείρισης ακίνητης περιουσίας. Ο Δήμος διαθέτει μεγάλη ακίνητη περιουσία η οποία του αποδίδει ελάχιστα. Ταυτόχρονα είναι αντιμέτωπος με δεκάδες δικαστικές αποφάσεις για αποζημιώσεις. Αποπληρωμή των απαιτήσεων αυτών με δικαιώματα επί τιτλοποιημένης ακίνητης περιουσίας αποτελεί σύγχρονο, αποδεκτό και δίκαιο τρόπο αποζημιώσεως για εντάξεις στο σχέδιο πόλεως.
7. Κατά αντιστοιχία μπορούν να εκδοθούν τίτλοι για απαιτήσεις του Δήμου έναντι τρίτων. Θα επιταχυνθεί έτσι η είσπραξη κάποιων εσόδων τα οποία εισρέουν ακανόνιστα και σε μη προβλεπτό χρόνο.
Τα προαναφερθέντα είναι κάποιες από τις προτάσεις που ο Δήμος θα μπορούσε να εφαρμόσει σε σύντομο χρόνο και να νοικοκυρέψει τα οικονομικά του. Αναλυτικά οι προτάσεις αυτές έχουν κατατεθεί για μελέτη και αξιοποίηση στη Δημαρχιακή Αρχή. Μια πρώτη εκτίμηση υπολογίζει το προσδοκώμενο όφελος σε τουλάχιστο 6 εκατομμύρια κατά την αρχική εφαρμογή των μέτρων. Είναι αρκετά για να καλύψουν το αναμενόμενο έλλειμα των επόμενων 2 ετών. Δεν θα χρειαστούν επομένως αυξήσεις στα τέλη και στις λοιπές επιβαρύνσεις που αποτελούν συνήθως την εύκολη λύση.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες δημιουργικές ιδέες. Ατυχώς οι διοικήσεις του Δήμου, από παλαιότερα, αντί να φροντίζουν τα του οίκου τους και να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες σαν προκλήσεις για εκσυχρονισμό, προτιμούσαν την εύκολη λύση της δημιουργικής λογιστικής και της επαιτείας στους προθαλάμους των υπουργείων.
Οι προηγούμενες δημαρχίες που επισώρευσαν τα προβλήματα και οδήγησαν την πόλη στην σημερινή κατάντια μπαίνουν σιγά-σιγά στην λήθη της ιστορίας. Ελπίζομε ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή, που αντικειμενικά δεν φέρει ευθύνες για την σημερινή κατάσταση, θα έχει την τόλμη να αντιμετωπίσει τα προβλήματα με πρωτότυπες ιδέες και σε μηδενική βάση όπως ταιριάζει στην εποχή μας. Άλλωστε δεν της λείπουν ούτε οι άνθρωποι ούτε τα μέσα.

Αχαρνές 26-11-16



Ο Όμιλος Φίλων Δημοτικής Πινακοθήκης Αχαρνών «Χρήστος Τσεβάς» και το Περιοδικό ``ΕΠΙΚΑΙΡΑ``

Έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην ημερίδα με θέμα:

«Η Περίοδος της Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας από το 1897 έως και το 1909 : Το Κοινωνικό και Πολιτικό της Περίγραμμα»

που θα πραγματοποιηθεί στον
Ελληνικό Ορειβατικό Σύλλογο Αχαρνών
Λ. Φιλαδελφείας 126
το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

και ώρα 19:00 μ.μ.

Εθελοντική Αιμοδοσία, από τη Δ/νση Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αχαρνών, σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Αμαλία Φλέμινγκ την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016, στο Δημαρχείο Αχαρνών από 09:00π.μ.-13:00

ΜΗ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ να πάρετε μέρος στο υψηλό έργο ανθρώπινης Αλληλεγγύης και να γίνετε μέλος της Ομάδας Εθελοντικής Αιμοδοσίας.

Λίγο από το αίμα σας μπορεί να σώσει ανθρώπινες ζωές.


Συμβουλές για αιμοδότες

πηγή: Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α.)


Η ιδέα να προσφέρεις αίμα μπορεί να σε φοβίζει, όμως δεν χρειάζεται να ανησυχείς –αφού οι άκρως εξειδικευμένοι νοσηλευτές/τριες - θα φροντίσουν ώστε αυτή η 20- λεπτη εμπειρία να είναι όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη.

Πριν πας να δώσεις αίμα, φρόντισε για τα παρακάτω:

Σιγουρέψου ότι πληροίς τα κριτήρια αποδοχής του αιμοδότη και δεν ισχύει για σένα κάποιο από τα κριτήρια αποκλεισμού .

Να έχεις φάει ένα ελαφρύ γεύμα 3 με 4 ώρες πριν δώσεις αίμα.

Την ημέρα που θα δώσεις αίμα να παίρνεις πολλά υγρά, τόσο πριν όσο και μετά την αιμοδοσία. 

Τι θα συμβεί μόλις φτάσεις στην αιμοδοσία

1. Μόλις φθάσεις στην αίθουσα αναμονής θα πρέπει να συμπληρώσεις το ερωτηματολόγιο του αιμοδότη

2. Αυτό συμπληρώνεται κάθε φορά που δίνεις αίμα.

3. Μετά θα ελέγξουν την αιμοσφαιρίνη σου (με ένα μικρό τσίμπημα στο δάκτυλο).

4. Μετά, θα ελέγξουμε την πίεση και τις σφίξεις σου. Μπορεί να χρειαστεί να ερωτηθείς για μερικά πράγματα που αφορούν το ιατρικό σου ιστορικό

5. Εάν όλα είναι καλά, θα περάσεις στην αίθουσα αιμοληψιών, όπου θα ξεκινήσεις να δίνεις αίμα.

6. Στην διάρκεια της αιμοδοσίας θα ξαπλώσεις στις ειδικές καρέκλες, και θα χαλαρώσεις για 10 λεπτά. Σε αυτόν τον χρόνο θα δώσεις περίπου 450 ml αίμα – ούτε καν μισό λίτρο. Μόνο με αυτό θα έχεις καταφέρει να σώσεις τρείς ζωές. Δεν είναι καταπληκτικό!

7. Μετά την αιμοδοσία δεν θα πρέπει να βιαστείς. Θα σου προσφέρουμε φρυγανιά, τυράκια και πορτοκαλάδα. Πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι αισθάνεσαι τελείως καλά πριν φύγεις.

8. Θα σε ξαναδούμε σε 90 ημέρες! 

Πράγματα που πρέπει να κάνεις μετά την αιμοδοσία

Χαλάρωσε και πιες αρκετά υγρά. Τα υγρά θα βοηθήσουν να αντικατασταθεί ο όγκος αίματος που χάθηκε. Καλό είναι την υπόλοιπη μέρα να πιείς αρκετά υγρά (όχι αλκοολούχα)

Κράτα τον επίδεσμο στο χέρι σου καθαρό και στεγνό για λίγη ώρα.

Εάν ο επίδεσμος στο χέρι σου ματώσει, σήκωσε το χέρι ψηλά και πίεσε με δύναμη μέχρι να σταματήσει το αίμα.
Να αποφύγεις να σηκώσεις βαριά αντικείμενα με το χέρι που έδωσες αίμα την ημέρα της αιμοδοσίας.

Εάν αισθανθείς αδυναμία ή ζάλη, ξάπλωσε ανάσκελα και σήκωσε ψηλά τα πόδια σου.

Εάν σε ανησυχεί ελαφρύς πόνος στο χέρι που έδωσες αίμα ή δεις μελανιά σε αυτό το σημείο, μην ανησυχείς αλλά επικοινώνησε μαζί μας και ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο ιατρό.

Η διαδικασία αναπλήρωσης του αίματος
Το σώμα σου θα αντικαταστήσει το πλάσμα (το υγρό στοιχείο του αίματος) μέσα σε 24 ώρες. Τα ερυθρά αιμοσφαίρια θα χρειαστούν τρείς με τέσσερεις μέρες για να αποκατασταθούν, ενώ ο σίδηρος θα έχει αναπληρωθεί μέσα σε έξι με οκτώ εβδομάδες.

Με στόχο την προώθηση των δράσεων και την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Αχαρνών "ΔΙΕΞΟΔΟΣ", συναντήθηκε ο Δήμαρχος Αχαρνών κ. Γιάννης Κασσαβός και ο Πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ κ. Ευάγγελος Καφετζόπουλος.

Ο Δήμαρχος Αχαρνών, τόνισε ότι η ΔΙΕΞΟΔΟΣ μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο "εργαλείο" στον αγώνα κατά της εγκληματικότητας και παραβατικότητας στον Δήμο Αχαρνών, προάγοντας θέματα πρόληψης, ενημέρωσης, υποστήριξης και εκπαίδευση των νέων, ώστε να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που να αντιστέκονται στην χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών.

Με αφορμή τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο του ΟΚΑΝΑ κ Καφετζόπουλο, ο Δήμαρχος Αχαρνών κ. Γιάννης Κασσαβός δήλωσε:
"Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμου Αχαρνών "ΔΙΕΞΟΔΟΣ" συμπεριλαμβάνεται στο δίκτυο Κοινωνικών Δομών του Δήμου Αχαρνών και έχει να επιδείξει σημαντικές δράσεις και παρεμβάσεις πρόληψης και ενημέρωσης στη σχολική κοινότητα και γενικότερα στην κοινωνία των Αχαρνών. Με τη συνεργασία της Διοίκησης του ΟΚΑΝΑ, εστιάζουμε στην περαιτέρω βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών της ΔΙΕΞΟΔΟΥ και στην πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων της περιοχής μας"

Στη συνάντηση παραβρέθηκε, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αχαρνών κ. Θανάσης Κατσιγιάννης, ο αναπληρωτής Πρόεδρος της ΔΙΕΞΟΔΟΥ κ. Κώστας Καρυδάκης, η Επιστημονική Συνεργάτης του ΟΚΑΝΑ κα Ευαγγελία Λαγάκου και ο
Διευθυντής του ΟΚΑΝΑ κ. Κοκώνης.


Πρόσκληση
 Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 σας προσκαλούμε να παραβρεθείτε στην 18η ΤΑΚΤΙΚΗ Δημόσια συνεδρίαση του  Σώματος που θα γίνει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου (2ος όροφος Δημαρχιακού Μεγάρου) στις 29/11/2016 ημέρα Τρίτη και ώρα 19:00  για να πάρουμε αποφάσεις στα παρακάτω θέματα:

Α.       ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Β.       ΘΕΜΑΤΑ  ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ 29/11/2016


1  Λήψη απόφασης που αφορά την 2η αναμόρφωση προϋπολογισμού του  Ν.Π.Δ.Δ Κέντρου Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες του Δήμου Αχαρνών «ΑΡΩΓΗ» ,οικονομικού έτους 2016.

2  Έγκριση Προϋπολογισμού Οικονομικού έτους 2017, του Ν.Π.Δ.Δ Κέντρο Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες του Δήμου Αχαρνών «ΑΡΩΓΗ»

3  Έγκριση του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (Ο.Π.Δ) Οικονομικού έτους 2017,του Ν.Π.Δ.Δ Κέντρου Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες του Δήμου Αχαρνών «ΑΡΩΓΗ»

4  « Διαγραφή οφειλής του κ. Μοσχίδη Χαρίλαου του Συμεών από τον βεβαιωτικό κατάλογο Θρακομακεδόνων  7/15-3-2010 ύψους 204,37€ που αφορά Τέλος Ακίνητης Περιουσίας ».

5  «Διαγραφή οφειλέτη  από το  βεβαιωτικό  κατάλογο 471/2016 που αφορά κλήση τροχαίας.»

6  Διαγραφή της οφειλής συνολικού ποσού 168.486,44€ της Εταιρείας Ανεξάρτητος Διαχ. Μεταφοράς Ηλ/κης ενέργειας Α.Ε. από τους Β.Κ 192/13-5-2013 & 238/30-5-2014 που αφορούν χρεώσεις ΔΤ & ΔΦ”.

7  «Επιστροφή χρημάτων ποσού 62,16 € στην κ. Ξηραδάκη Μαρία του Ιωάννη ως αχρεωστήτως καταβληθέντα για Τ.Α.Π. »

8  «Eπιστροφή χρημάτων εκ ποσού 126.25€ στην κ. Καρκαλούσου Ευαγγελία στον Κ.Α. 00-8261.001 ως αχρεωστήτως καταβληθέντα για ΤΑΠ »..

9  «Επιστροφή  ποσού 70,00 €  που αφορά είσπραξη κλήσης Κ.Ο.Κ. με δικαιούχο το Δήμο Φυλής  »

10  Έγκριση διενέργειας υπηρεσιών ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Δήμου, για τη χρήση (οικονομικό έτος) 2015.

11  Έγκριση της 2ης έκδοσης του Εγχειριδίου Διαδικασιών Δήμου Αχαρνών   για την υλοποίηση συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων,  των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων  ΕΣΠΑ 2014-2020

12  Τροποποίηση της Απόφασης 93/30-06-2016 του Δ.Σ. υλοποίησης με ίδια μέσα της πράξης «λειτουργίας ξενώνα φιλοξενίας γυναικών θυμάτων βίας στο Δήμο Αχαρνών «με κωδικό ΟΠΣ 5001005 στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020»

13  «Υπογραφή της σύμβασης δεσμευμένου λογαριασμού escrow account, μεταξύ του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και του Δήμου Αχαρνών για την έναρξη του προγράμματος «Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα σε 34 Δήμους (θύλακες υψηλής ανεργίας) (συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης των συμμετεχόντων)» Β’ Φάση, ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού» στον Δήμο Αχαρνών.

14  Συμπληρωματική αίτηση (για την χορηγημένη άδεια με την ΑΔΣ 141/2016)  της εταιρείας  ΟΤΕ Α.Ε.  με αρ. πρωτ. 66756/2-11-2016 για την Χορήγηση Δικαιώματος Διέλευσης – Άδεια Εκτέλεσης Εργασιών στην Ανάδοχο εταιρεία την ERICSSON – ΑΡΤΕΜΙΣ Κ/Ξ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

15  Χορήγηση Δικαιώματος Διέλευσης – Άδεια Εκτέλεσης Εργασιών στην εταιρεία  VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (αρ. πρωτ. αίτησης 66348/1-11-2016) με Ανάδοχο εταιρεία την EDIL ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΤΕΒΕ

16  « Έγκριση όρων υπογραφής σύμβασης πώλησης τμήματος δημοτικής έκτασης συνολικού εμβαδού 0,31τμ. στην Π.Ε ¨ΛΑΘΕΑ Β’¨ που προσκυρώνεται στην ιδιοκτησία του κου ΡΕΜΟΥΝΔΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ - ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ του ΑΓΓΕΛΟΥ και της ΜΙΝΑΣ το γένος ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ ΤΟΥΝΤΑ »

17  ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΣΗΜΑΝΣΗΣ Ρ-40 ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΝΩ  ΤΩΝ 3,5 Τ
        ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ ΑΠΟ  ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΕΩΣ ΛΑΘΕΑΣ

18  Αποδοχή συμβιβαστικής τιμής αγοράς απαλλοτριούμενης ιδιοκτησίας των: α) Μποζινάκη Μιχαήλ, β) Μποζινάκη Γεωργίου, γ) Γλυκερίας Δημαδάμα Μποζινάκη και δ) Χριστόφορου Μποζινάκη   με  Κ.Α : 280601-01α, 280602-02β, 280618 στο  Ο.Τ. 1485 & 1487 της  Π.Ε  « ΛΑΘΕΑ Α »  που  αναφέρεται στο  ποσό των  268,43μ (συνολικά ) Χ 207 €/τ.μ. = 55.565,01€

19  Αποδοχή συμβιβαστικής τιμής αγοράς απαλλοτριούμενης ιδιοκτησίας του Παναγιωτόπουλου Αντωνίου  με  Κ.Α : 141412 στο  Ο.Τ. Γ 1621 της  Π.Ε  « ΑΓ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ »  που  αναφέρεται στο  ποσό των  171μ Χ 142 €/τ.μ. = 24.282,00€

20  Αποδοχή συμβιβαστικής τιμής αγοράς απαλλοτριούμενης ιδιοκτησίας της Νάση Αγγελικής  με  Κ.Α : 294017 στο  Ο.Τ. Γ2051 της  Π.Ε  « ΧΑΡΑΥΓΗ Β »  που  αναφέρεται στο  ποσό των  49,71μ Χ 178 €/τ.μ. = 8.843,38 € (σύνολο από το ποσοστό του)

21  Αποδοχή συμβιβαστικής τιμής αγοράς απαλλοτριούμενης ιδιοκτησίας της Ελευθεριάδου Μερτζανιώ με  Κ.Α : 132812 στο Ο.Τ 84 και 87 στην  Π.Ε  «ΑΥΛΙΖΑ»  που  αναφέρεται στο  ποσό των  24,15μ χ 82,77€/τ.μ.  =1.999,00€ ( τιμή χαμηλότερη )

22  Αποδοχή συμβιβαστικής τιμής αγοράς απαλλοτριούμενης ιδιοκτησίας του  Βασιλείου Νίκα με  Κ.Α. : 141315 στην  Π.Ε  «ΑΓ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ»  που  αναφέρεται στο  ποσό των  89,72μ χ 142€/τ.μ.  =12740,24€ (είναι μερίδιο, 25%)

23  «Εξέταση προσφυγής-ένστασης κατά της υπ΄αριθμ. 97/2014 Απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά «Αυτοδίκαια άρση απαλλοτρίωσης λόγω δικαστικής απόφασης και τροποποίηση του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου στα Ο.Τ. Γ.895 και Ο.Τ Γ. 896 στην Π.Ε. «Αγ. Πέτρος Β΄»».

24  «Άρση απαλλοτρίωσης στο Ο.Τ. Γ2147 της Π.Ε. «Γεροβουνό-Αγ. Άννα» του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Αχαρνών, σε συμμόρφωση της υπ΄αριθμ. 5929/2011 Απόφασης του 25ου Τμήματος του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών»

25  « Ψήφιση   πίστωσης  ποσού  8.930,14 €,    από    το  Υπουργείο Εσωτερικών
και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Δια μέσου του Ταμείου Παρακαταθηκών  και  Δανείων και απόδοση αυτών στη Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας   Εκπαίδευσης  για   την  αμοιβή των   εθελοντών  σχολικών τροχονόμων, χρονικής περιόδου  Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου – Νοεμβρίου  –  Δεκεμβρίου  2016».

26 Διοργάνωση πολιτιστικής εκδήλωσης στα πλαίσια της βράβευσης των επιτυχόντων μαθητών του Δήμου Αχαρνών στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) της χώρας μας.

27 «Διοργάνωση πολιτιστικής εκδήλωσης στα πλαίσια της βράβευσης των αθλητών του Δήμου Αχαρνών για την τιμητική διάκρισή τους στη χώρα μας αλλά και στο εξωτερικό.

28  «Περί δικαιώματος αφής καντηλιών»

29 «Ενημέρωση σχετικά με τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων στο Δήμο Αχαρνών και λήψη σχετικής απόφασης»

30  Έγκριση διενέργειας της προμήθειας λιπαντικών, ορυκτελαίων και λαδιού μίξης και τρόπος εκτέλεσής της.

31 Έγκριση διενέργειας της προμήθειας ανταλλακτικών για τα οχήματα – μηχανήματα του Δήμου και του τρόπου εκτέλεσής της.

32 Συγκρότηση Επιτροπής για προσωρινή και Οριστική Παραλαβή του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ, ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ, ΧΑΜΟΜΥΛΟΥ  ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ»

33  «Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ασφάλτου και ασφαλτικής προεπάλειψης, οικοδομικών υλικών και σκυροδέματος, προκατασκευασμένων γραφείων και αιθουσών, διαφόρων πλακών, πλακιδίων, κολωνακίων και προχυτών κρασπέδων πεζοδρομίου και λοιπών συναφών μηχανημάτων, εργαλείων και υλικών, για το έτος 2017.

34  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ξυλείας, σιδηρουργικών υλικών, χυτοσιδηρών καλυμμάτων φρεατίων αποχέτευσης και ομβρύων και μεταλλικών κατασκευών, κατασκευών αλουμινίου και λοιπών τεχνικών υλικών, για το έτος 2017.».

35  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας μηχανήματος βαφής διαγραμμίσεων οδού, υλικών χρωματισμού, πινακίδων σήμανσης και λοιπών μηχανημάτων - εργαλείων, για το έτος 2017.

36  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας λαμπτήρων, φωτιστικών σωμάτων, βραχιόνων, εορταστικού στολισμού και ηλεκτρολογικού υλικού, αντλιών, ανταλλακτικών για την επισκευή αντλιών, λέβητα – καυστήρα για κτίρια του Δήμου, ανταλλακτικών για την επισκευή ανελκυστήρων, ανταλλακτικών για την επισκευή του Η/Ζ – υποσταθμού μέσης τάσης των κτιρίων του Δημαρχιακού Μεγάρου, υδραυλικών υλικών και προμήθεια και αναγόμωση πυροσβεστήρων και διαφόρων υλικών πυροπροστασίας και ανταλλακτικών για τη συντήρηση και επισκευή μονίμων εγκαταστάσεων και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2017.

37  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ελαστικών και ανταλλακτικών για τα οχήματα – μηχανήματα του Δήμου, πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης, βενζίνης, λιπαντικών, ορυκτελαίων και λαδιού μίξης, διαφόρων εργαλείων και μηχανημάτων και αναλωσίμων υλικών για τα οχήματα -  μηχανήματα, για το έτος 2017.

38  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας οχημάτων - μηχανημάτων, υπερκατασκευών απορριμματοφόρων οχημάτων και λοιπών οχημάτων, για το έτος 2017.

39  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας κάδων και επιδαπέδιων κάδων απορριμμάτων, νάιλον σάκων απορριμμάτων, ανταλλακτικών για κάδους απορριμμάτων, υγρού καθαρισμού για κάδους απορριμμάτων, χορτάρινων σκουπών, χειραμαξιδίων οδοκαθαριστών και απορριμματοδεκτών δαπέδου και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2017.

40  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας αντ/κών και αναλωσίμων υλικών για την επισκευή γεωργικών μηχανημάτων, σπόρων, φυτών και δενδρυλλίων, γεωργικών εργαλείων, μηχανημάτων και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2017.

41  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας τροφίμων και ποτών και υλικών φαρμακείου, για το έτος 2017.

42  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας μηχανογραφικού εξοπλισμού (Hardware), λογισμικού (Software) και ανταλλακτικών για επισκευές Η/Υ, εκτυπωτών και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2017.

43  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας αναλώσιμου φωτοτυπικού και μηχανογραφικού υλικού, γραφικής ύλης και μικροαντικειμένων γραφείου και σφραγίδων και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2017.

44  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού, ραφιών τύπου ντέξιον, επίπλων, καρεκλών και τραπεζιών, τηλεφωνικών συσκευών, ανταλλακτικών για επισκευές φωτοτυπικών μηχανημάτων και συσκευών Fax, φωτοτυπικών μηχανημάτων και συσκευών Fax, βιβλίων και εντύπων, ηλεκτρονικών καρτών χρονομέτρησης παρουσίας προσωπικού και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2017.

45  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών και υλικών σημαιοστολισμού, διαφόρων ειδών και υλικών για τη διοργάνωση πολιτιστικών και επιμορφωτικών εκδηλώσεων, για το έτος 2017.

46  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας οικιακού εξοπλισμού, ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και λευκών ειδών, για το έτος 2017.

47  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας αλατιού για τον αποχιονισμό των δρόμων, μηχανημάτων, διαφόρων εργαλείων, αντλιών και λοιπού εξοπλισμού του Τμήματος Αντιμετώπισης Καταστροφών και Διαχείρισης κρίσεων, για το έτος 2017.

48  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών ατομικής προστασίας και γάλακτος, για το έτος 2017.

49  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ταϊστρών, ζωοτροφών και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2017.

50  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών κοιμητηρίου, όπως κεριών, εργαλείων, κομπρεσέρ και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2017.

51  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για την ετήσια συντήρηση των πυροσβεστικών συγκροτημάτων κτιρίων του Δήμου, τη συντήρηση των Η/Μ εγκαταστάσεων κτιρίων του Δήμου, τη συντήρηση συστημάτων Η/Ζ (γεννήτριας) – υποσταθμού μέσης τάσης – UPS των κτιρίων του Δήμου, την ετήσια συντήρηση και τις εργασίες ελέγχου και πιστοποίησης ανελκυστήρων κτιρίων του Δήμου, τις εργασίες συντήρησης – επισκευής  του τηλεφωνικού κέντρου κτιρίων του Δήμου, την ετήσια συντήρηση των οκτώ (8) μηχανημάτων split και των τριών (3) ψυκτών κτιρίων του Δημαρχιακού Μεγάρου και κλιματιστικών μονάδων κτιρίων του Δήμου, την ετήσια συντήρηση των συστημάτων συναγερμού και πυρανίχνευσης κτιρίων του Δήμου, τις εργασίες επισκευής των πυροσβεστικών συγκροτημάτων, των Η/Μ εγκαταστάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου, των συστημάτων Η/Ζ (γεννήτριας) – υποσταθμού μέσης τάσης – UPS των κτιρίων του Δημαρχιακού Μεγάρου, των ανελκυστήρων, του τηλεφωνικού κέντρου και των οκτώ (8) μηχανημάτων split και των τριών (3) ψυκτών κτιρίων και κλιματιστικών μονάδων κτιρίων του Δήμου, τις λοιπές εργασίες συντήρησης και επισκευής κτιριακών εγκαταστάσεων του Δήμου και την παραγωγή εκτυπώσεων τοπογραφικού και σχεδιαστικού υλικού, για τις εργασίες επισκευής αντλιοστασίου, για το έτος 2017.

52  Ορισμός επιτροπής παραλαβής για την μίσθωση μηχανημάτων έργου και οχημάτων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, για το έτος 2017.

53  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για τις εργασίες επισκευής γεωργικών μηχανημάτων, και τις εργασίες που σχετίζονται με τη συντήρηση πρασίνου (αποψίλωση κοινόχρηστων χώρων, παρτεριών, κ.λ.π.), για το έτος 2017.

54  Ορισμός επιτροπής παραλαβής για την μίσθωση μηχανημάτων έργου και οχημάτων της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Πρασίνου, για το έτος 2017.

55  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για την ετήσια παροχή ασφάλισης των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου, τις εργασίες επισκευής ελαστικών των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου, τις εργασίες πλυσίματος των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου και τις εργασίες συντήρησης και επισκευής των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου, για το έτος 2017.

56  Ορισμός επιτροπής παραλαβής για την μίσθωση μηχανημάτων έργου και οχημάτων της Δ/νσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, για το έτος 2017.

57  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για τις εργασίες μυοκτονιών - απολυμάνσεων, για το έτος 2017.

58  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για την ετήσια συνδρομή σε βάσεις δεδομένων (π.χ. ΔήμοςΝΕΤ, Νομοτέλεια, κ.λ.π.), τις εργασίες παραμετροποίησης μηχανογραφικών εφαρμογών και ασφάλειας διακίνησης των πληροφοριών, τις εργασίες υποστήριξης, αναβάθμισης και συντήρησης λογισμικού (Software), τις εργασίες συντήρησης και επισκευής μηχανογραφικού εξοπλισμού (Hardware) και τις εργασίες συντήρησης και επισκευής των μηχανημάτων ανάγνωσης καρτών, για το έτος 2017.

59  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών ιατρού εργασίας και τεχνικού ασφαλείας, για το έτος 2017.

60  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για τις υπηρεσίες οικονομικών ελέγχων και τις υπηρεσίες υποστήριξης των οικονομικών υπηρεσιών, για το έτος 2017.

61  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών ανεξάρτητου δημοσιογράφου, για το έτος 2017.

62  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για τον ξενώνα φιλοξενίας γυναικών θυμάτων βίας και των παιδιών τους, όπως ιατρικές υπηρεσίες, υπηρεσίες φύλαξης κ.λ.π., για το έτος 2017.

63  Ορισμός επιτροπής παραλαβής συμβουλευτικών – υποστηρικτικών υπηρεσιών, για το έτος 2017.

64  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών ενταφιασμού (σφράγιση-αποσφράγιση τάφων), αποκομιδής και απόρριψης μπαζών των Δημοτικών Κοιμητηρίων, για το έτος 2017.

65  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων και τηλεομοιοτυπικών συσκευών (Fax), για το έτος 2017.

66  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για τις πολιτιστικές και επιμορφωτικές εκδηλώσεις, για το έτος 2017.

67  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών συλλογής και φιλοξενίας αδέσποτων ζώων, για το έτος 2017.

68  Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών καθαρισμού κτιρίων και μεταφοράς εξοπλισμού κτιρίων, για το έτος 2017.

69  Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμηθειών για τον ξενώνα φιλοξενίας γυναικών θυμάτων βίας και των παιδιών τους, για το έτος 2017, όπως τρόφιμα, είδη καθαριότητας και ατομικής υγιεινής, υλικά φαρμακείου, γραφική ύλη, ηλεκτρικές συσκευές, μηχανογραφικό υλικό και λοιπές σχετικές προμήθειες.

70  Ψήφισμα στήριξης των αιτημάτων των Δημοτών μας μελών του Συλλόγου δανειοληπτών που έχουν λάβει στεγαστικά δάνεια σε ελβετικό φράγκο.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. 
ΜΑΡΙΑ ΧΑΡΙΤΙΔΗ