Φαντασμαγορική Τελετή λήξης της χορευτικής χρονιάς για το Λύκειο Ελληνίδων Αχαρνών με τίτλο: Πατώντας στα Χνάρια της Μνήμης


 Άλλη μια όμορφη χορευτική χρονιά έφτασε στο τέλος της και εμείς την αποχαιρετήσαμε (Κυριακή 21 Ιουνίου 2026) με μια παράσταση γεμάτη μουσικές, τραγούδια και φορεσιές από κάθε γωνιά της πατρίδας μας.
Μέσα από τους χορούς, τα τραγούδια και τις παραδόσεις μας, ζήσαμε ακόμη μια χρονιά γεμάτη όμορφες στιγμές, συγκινήσεις, δημιουργία και πολύ μεράκι.
Ευχαριστούμε από καρδιάς την Έφορο Χορού, μέλος του Δ.Σ. και δασκάλα μας, Μαρία Λιβανού, καθώς και τους δασκάλους μας, Stamatis Vlachos και Emmanouela Georgousi που με την αγάπη, την αφοσίωση και την ακούραστη προσπάθειά τους μάς χάρισαν για ακόμη μία χρονιά ένα υπέροχο θέαμα και κράτησαν ζωντανή τη φλόγα της παράδοσής μας.
Ένα μεγάλο μπράβο αξίζει στους μικρούς και μεγάλους χορευτές μας, που με ενθουσιασμό, συνέπεια και αγάπη για τον χορό έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και γέμισαν τη σκηνή με χαμόγελα, κέφι και συγκίνηση.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλουμε στην ακούραστη Έφορο της Ιματιοθήκης μας, Μαρία Χειμαριού-Κατάρα, για την πολύτιμη προσφορά, τη φροντίδα και τη διαρκή στήριξή της.
Στο ντύσιμο των χορευτριών και των χορευτών, πολύτιμη ήταν η συνδρομή των αγαπημένων μας Αγγελικής Μακρυνιώτη, Γωγώς Γιάνναρου, Λένας Βέργου, Ελένης Μπόσδα, Δήμητρας Μπόσδα, Κατερίνας Φυτά, Αναστασίας Μαγγίνα, Ελένης Στεργιάδη, Αλεξάνδρας Κατάρα και Γιώργου Τσιαβαλιάρη, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά.
Τέλος, ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που μας εμπιστεύονται τα παιδιά τους και στέκονται διαρκώς δίπλα μας, καθώς και όλους όσοι παρευρέθηκαν στην εκδήλωσή μας και μοιράστηκαν μαζί μας αυτή τη γιορτή της παράδοσης. Η παρουσία και η στήριξή σας αποτελούν για εμάς τη μεγαλύτερη δύναμη για να συνεχίζουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου