Στην Τελετή Λήξης του ΑΣΤΕΡΑ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός


Αναφορικά με την εκδήλωση στην οποία παρέλαβε τιμητική πλακέτα για την πολύτιμη προσφορά του στον Σύλλογο, ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός ανέφερε τα εξής: 

 Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το να αντικρίζεις εκατοντάδες παιδιά να αγκαλιάζουν τον αθλητισμό και τα ιδεώδη του. Μια τέτοια όμορφη εικόνα είδαμε χτες (25-6-2026) στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Αστέρα Μενιδίου, μια από τις πιο σημαντικές ακαδημίες της πόλης μας που χρόνια τώρα, αποτελεί ένα φυτώριο μικρών ποδοσφαιριστών. Στην τελετή λήξης, τα παιδιά έλαβαν τα βραβεία τους, καλωσόρισαν με χαρά το καλοκαίρι και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη σεζόν. Εύχομαι σε όλους τους μικρούς μας αθλητές καλή πρόοδο, με πολλές επιτυχίες και καλές διακοπές! Συγχαρητήρια στον Δημήτρη Κορμανιώτη, σε όλους τους προπονητές και το προσωπικό για το αξιόλογο έργο που προσφέρουν στα παιδιά της πόλης μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου