Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός που βρέθηκε στην καλοκαιρινή γιορτή για τα παιδιά της Αρωγής και του Βαμβακάρειου με ανάρτησή του στα social media ανέφερε τα εξής:
Το καλοκαίρι υποδέχτηκαν τα παιδιά της Αρωγής και του Βαμβακάρειου με μια όμορφη γιορτή που επιμελήθηκε η πρόεδρος Όλγα Παυλίδου και το προσωπικού των δομών μας. Μια γιορτή γεμάτη χαμόγελα, τραγούδι, χορό για μια σεζόν γεμάτη όμορφες αναμνήσεις, δραστηριότητες, εξορμήσεις, δημιουργία μα κυρίως πολλή αγάπη.
Θέλω να ευχηθώ σε όλους τους ωφελούμενους να έχουν ένα καλό καλοκαίρι και να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό που με μεράκι και φροντίδα δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, για να έχουν οι άνθρωποι με αναπηρίες ίσες ευκαιρίες αλλά και την ποιότητα ζωής που τους αξίζει. Το ΚΔΑΠ ΑμεΑ «Αρωγή» είναι για εμάς ένα σπιτικό, μια οικογένεια από την οποία λαμβάνουμε τα πιο σπουδαία και όμορφα μαθήματα ζωής, μια οικογένεια που δεν σταματάμε να στηρίζουμε με κάθε δυνατό τρόπο.


































0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου