Γέμισε παιδικά χαμόγελα το προαύλιο του Δημαρχείου για τη γιορτή των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών του Δήμου μας.
Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή και το προσωπικό της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και Παιδικής Φροντίδας του Δήμου μας υπό την καθοδήγηση του Αντιδημάρχου Οδυσσέα Καμπόλη, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Κατάφεραν να προσφέρουν στα παιδιά μια βραδιά γεμάτη διασκέδαση, ψυχαγωγία, παιχνίδι και δημιουργικότητας στην έναρξη του καλοκαιριού, της εποχής που δικαιωματικά τους ανήκει. Όλα αυτά που έχτισαν στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Αχαρνών ολόκληρη τη χρονιά βρήκαν τη δική τους έκφραση. Μαζί με τη χαρά του παιχνιδιού, ήταν οι αναμνήσεις, οι νέες δεξιότητες, η συναισθηματική νοημοσύνη, οι γνώσεις που αρχίζουν να αποκτούν. Και φυσικά οι νέοι φίλοι με τους οποίους προχωράνε χέρι χέρι, όπως ετοιμάζονται για το μέλλον. Άλλωστε τα παιδιά θα παραμένουν πάντα η ελπίδα μας.
Πολλά μπράβο σε όλα τα παιδιά και τους γονείς τους για τη συμμετοχή και ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσους εργάστηκαν για να πραγματοποιηθεί αυτή η πολύ όμορφη γιορτή.




















0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου