Δήμος Αχαρνών: Ελάχιστες μόνο ελεύθερες θέσεις για την 3η περίοδο του καμπ


 Ο Δήμος Αχαρνών ενημερώνει τους δημότες για το πρόγραμμα της 2ης Περιόδου του καλοκαιρινού καμπ της Διεύθυνσης Αθλητισμού και Πολιτισμού. 

Παράλληλα υπενθυμίζει πως οι θέσεις της 2ης περιόδου έχουν καλυφθεί, ενώ έχουν απομείνει ελάχιστες ελεύθερες θέσεις για την 3η περίοδο του καμπ.  

ΔΕΙΤΕ εδώ το πρόγραμμα για τις Αχαρνές.  

ΔΕΙΤΕ εδώ το πρόγραμμα για τους Θρακομακεδόνες. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου