Ορκίστηκε το πρωί της Τρίτης 18 Μαρτίου, ενώπιον του Δημάρχου Αχαρνών Σπύρου Βρεττού, η νέα μόνιμη υπάλληλος του Δήμου, αρχιτέκτονας μηχανικός, Σοφία Γιατρά.Ο Δήμαρχος Αχαρνών καλωσόρισε τη νέα υπάλληλο, εκφράζοντας τις ευχές του για μια δημιουργική και παραγωγική θητεία, προς όφελος του Δήμου και των πολιτών.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







.jpg)


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου