Πηγή: Delphi Economic Forum
Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές έως τέλος του έτους θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, ενώ εξετάζονται και οι επεκτάσεις προς Μενίδι και Γλυφάδα.
Αρχές Νοεμβρίου θα είναι στον «αέρα» ο διαγωνισμός για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής, ενώ έργα Οδικής Ασφάλειας ύψους 700 εκατ. ευρώ θα τρέξουν μέσα στο 2023, με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις υποδομές Γιώργο Καραγιάννη να εστιάζει στο πρόγραμμα έργων της Αττικής που αναμένεται να δώσει σημαντική ανάσα στο κυκλοφοριακό.
Μιλώντας στο Olympia Forum III, δίνοντας και το χρονοδιάγραμμα για τις κεντρικότερες παρεμβάσεις που εξελίσσονται στη χώρα, ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε ότι «στις αρχές Νοεμβρίου θα είναι στον ‘’αέρα’’ ο διαγωνισμός για τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής. Πρόκειται για την επέκταση προς την Ελευσίνα, τον Ασπρόπυργο, τα Μέγαρα και τις γύρω περιοχές με 7 νέους σταθμούς και προϋπολογισμό 130 εκατομμυρίων ευρώ». Υπενθύμισε ότι «ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις του Προαστιακού σε Ραφήνα και Λαύριο και αναμένουμε να έχουν προσωρινό ανάδοχο το α’ τρίμηνο του 2023».
Προς τα Δυτικά της Αθήνας θα είναι και το επόμενο έργο Μετρό που θα προκηρυχθεί, καθώς, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών «έως τέλος του έτους θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον». Ταυτόχρονα, όπως ανέφερε ο κ. Καραγιάννης αυτή τη στιγμή «έχουν στηθεί και δουλεύουν τα εργοτάξια για τη Γραμμή 4 του Μετρό, ενώ μελετάμε τις επεκτάσεις του Μέσου δυτικά προς το Μενίδι και στα νότια προς τη Γλυφάδα και το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος».
Τα οδικά έργα της Αττικής
Στη συνέχεια, ο υφυπουργός Υποδομών ανέδειξε τον σχεδιασμό για τα οδικά έργα που προγραμματίζονται στην Αττική, σημειώνοντας ότι «μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν έγιναν πράγματα σε ό, τι αφορά τα μεγάλα οδικά έργα που χρειάζεται το Λεκανοπέδιο». Αναλύοντας τον σχεδιασμό, ο κ. Καραγιάννης είπε ότι «το επόμενο διάστημα θα υπογραφεί η σύμβαση για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και θα στηθούν εργοτάξια».
Παράλληλα, «προχωρά ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, για τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού που θα τη συνδέει με Βουλιαγμένη και τη μετατροπή της Λ. Βουλιαγμένης σε ελευθέρας ροής καθώς και την επέκταση προς Ραφήνα και Λαύριο» όπως ανέφερε ο κ. Καραγιάννης.
«Όλα αυτά τα έργα τα έχει ανάγκη το Λεκανοπέδιο και γίνονται πράξη. Αν όλα αυτά τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί έως το 2030 τότε να είστε σίγουροι ότι αυτή η κατάσταση με το κυκλοφοριακό που βιώνουμε όλοι όσοι μετακινούμαστε στην Αττική θα γίνει πολύ χειρότερη» υπογράμμισε.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου