Ο Δήμαρχος Αχαρνών, Σπύρος Βρεττός, με αφορμή την εορτή του Αγίου Δημητρίου, παρευρέθηκε στον ομώνυμο Ιερό Ναό όπου βρίσκεται στην Λεωφόρο Δημοκρατίας αλλά και στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στο στρατόπεδο Παπαστάθη, όπου είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει ευχές με τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου