Στην καρδιά του Αυγούστου ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός πραγματοποίησε αιφνιδιαστική επίσκεψη σε διάφορες υπηρεσίες του Δήμου, ενώ επιθεώρησε την πρόοδο των έργων που υλοποιούνται στην πόλη των Αχαρνών.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου