Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Η Ορκωμοσία του Δημοτικού Συμβουλίου Αχαρνών μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό


Το βράδυ της Τετάρτης 28 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε η τελετή ορκωμοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου Αχαρνών στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου. Με αφορμή το γεγονός ο νέος Δήμαρχος Σπύρος Βρεττός σε ανάρτησή του στη σελίδα του στο face Book, συνόδευσε τη φωτό της ορκωμοσίας του με ακόλουθη δήλωση:


Ευχαριστώ όλους τους Δημότες για την ευκαιρία που μου έδωσαν να υλοποιήσω το όραμά μου για τον Δήμο Αχαρνών αλλά ευχαριστώ και όσους δε βρέθηκαν στο πλευρό μου, γιατί έτσι μου δίνουν τη δυνατότητα να τους αποδείξω ότι μπορώ να είμαι ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΛΩΝ.




Ακολουθεί πλούσιο υλικό μέσα από τον φωτογραφικό φακό του Διευθυντή της ΑΧΑΡΝΑΪΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΙΩΡΑ

























































































0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου