Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Τέσσερα νεαρά μέλη της παράταξης 10 συστήνονται στους δημότες

EΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ 

Είναι σημαντικό στον συνδυασμό μιας δημοτικής παράταξης να υπάρχουν πρόσωπα με αξίες, σπουδές, ενδιαφέρον για τον τόπο, που να εκπροσωπούν τις νέες γενιές και να έχουν φρέσκες ιδέες και σύγχρονες απόψεις για το αύριο. Στο πλαίσιο αυτό, τέσσερα "παιδιά" της παράταξης 10 του Χάρη Δαμάσκου εκπροσωπούν τη νέα γενιά, όντας κομμάτι της και συστήνονται μέσω του Μενιδιάτη στους δημότες των Αχαρνών.

Θανάσης Χρήστου, Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος

Είμαι 21 ετών και φοιτητής στο 3ο έτος των προπτυχιακών μου σπουδών στο Τμήμα Μαθηματικών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μεγάλωσα και ζω στις Αχαρνές, μια ιστορική πόλη που οφείλει να σεβαστεί όχι μόνο το παρελθόν της, αλλά και να διεκδικήσει το μέλλον που της αξίζει. Γι' αυτό πήρα την απόφαση να συμπορευτώ με τον Χάρη Δαμάσκο στις προσεχείς εκλογές του Μαΐου και να συμμετέχω κι εγώ σε μια προσπάθεια για την βελτίωση της καθημερινότητάς μας. Από τις πρώτες μας συναντήσεις κατάλαβα ότι πρόκειται για έναν ικανότατο άνθρωπο με όραμα και αγάπη για τον τόπο, έναν άνθρωπο εγγυητή της ομαλότητας και υπέρμαχο της δημοκρατίας, που συγκεντρώνει γύρω του έναν συνδυασμό ατόμων που μοιράζονται κοινές αξίες και όνειρα για την αναβάθμιση και εξέλιξη των Αχαρνών. Στόχος μας λοιπόν να δώσουμε μια γροθιά στο λαϊκισμό και με όλες μας τις δυνάμεις να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο για την πόλη μας και τους δημότες της!

Κώστας Τριανταφυλλίδης, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος




Ο Κώστας Τριανταφυλλίδης είναι 30 ετών, έχει μεγαλώσει και ζει μέχρι σήμερα στο Μενίδι. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας και συνιδιοκτήτης στην εταιρία επιπλοποιίας RAPTOHELLAS με έδρα τις Αχαρνές. Συμμετέχει στην δημοτική παράταξη του Χάρη Δαμάσκου θέλοντας να δημιουργήσει μαζί με τους πολίτες των Αχαρνών ένα καλύτερο αύριο.
Ζούμε σε μια εποχή όπου σε κάθε κουβέντα απαξιώνουμε γενικότερα και αόριστα τους πολιτικούς, φταίνε όλοι εκτός από τον ίδιο μας τον εαυτό. Αν πραγματικά θες να αλλάξει κάτι, μπορείς πρώτα να αλλάξεις εσύ και μετά να εργαστείς προκειμένου να εμπνεύσεις κι άλλους να αλλάξουν. Αυτές οι σκέψεις με οδήγησαν στην επιθυμία για παραγωγική και δημιουργική δράση στην κοινωνία την οποία μεγάλωσα, τον Δήμο Αχαρνών. Έτσι λοιπόν θέλω να διαθέσω χρόνο και προσπάθεια για μια καλύτερη γειτονιά. Από την καθαριότητα γειτονιάς μου, την λακκούβα του δρόμου, την επιχείρηση του γείτονα, το σχολείο του παιδιού του, την ασφάλεια του. Αν μείνουμε ενωμένοι και επενδύσουμε εδώ στο Μενίδι, ίσως είναι μια αρχή για ένα καλύτερο αύριο... Σε αυτό το δημιουργικό έργο με τιμά ιδιαίτερα που επιλέχθηκα να συνδράμω στην ομάδα του Χάρη του Δαμάσκου, τον εμπιστεύομαι και εύχομαι να τον δω να διοικεί τον Δήμο Μενιδίου την επόμενη των δημοτικών εκλογών.


Ιωάννα Καραλιά, Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος




Ονομάζομαι Καραλιά Ιωάννα, είμαι 26 ετών και εργάζομαι στον Ιδιωτικό τομέα. Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στο τμήμα της Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας, στη σχολή Περιβάλλοντος, Γεωγραφίας και Εφαρμοσμένων Οικονομικών του Χαροκόπειου Πανεπιστήμιου. Συνεχίζω τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, ως φοιτήτρια στη σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών σπουδών, στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στο 7ο Γυμνάσιο Αχαρνών, ως καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας, καθώς και στο Ίδρυμα Θεοτόκος, ίδρυμα προστασίας και αποκατάστασης παιδιών και νέων με νοητική υστέρηση, ως Οικονόμος στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής αλυσίδας. Είμαι εδώ σήμερα γιατί πιστεύω πως με ειλικρινή διάθεση και συλλογική δράση θα δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο για την πόλη μας και του κατοίκους της.


Βαγγέλης Κατάρας, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος



Είμαι 29 ετών πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Από το 2014 δραστηριοποιούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας στον τομέα του εμπορίου αθλητικών ειδών. Παράλληλα ασχολούμαι με το εμπόριο ειδών υγιεινής διατροφής ως σύμβουλος διατροφής και ευεξίας. Αναζητώντας μια ποιοτικότερη και ασφαλέστερη ζωή στον τόπο που ζω, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά της πόλης μας. Τα προβλήματα είναι γνωστά και τα βιώνουμε όλοι μας. Ως νέος ,δραστήριος και εργατικός άνθρωπος θέλω να έχω στο πλευρό μου ανθρώπους με πάθος και μεράκι να αλλάξουμε τον τόπο μας. Όχι ατομικά αλλά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Αυτό το πάθος διέκρινα στα μάτια του Χάρη Δαμάσκου και τον εμπιστεύομαι με όλη μου την καρδιά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου