Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Δήλωση Οδυσσέα Καμπόλη σχετικά με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αχαρνών για τους… “Ανεπιθύμητους Βουλευτές”


Ως υποψήφιος δήμαρχος Αχαρνών, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΑΧΑΡΝΕΙΣ και δημοτικός σύμβουλος, με τη νομική μου κατάρτιση, την προέλευση και τη ιδιότητα που κατείχα μέχρι πρότινος (του δικαστικού λειτουργού των Ενόπλων Δυνάμεων), με τα αισθήματα φιλοπατρίας και αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο που με διακατέχουν, σε συνδυασμό με τους στόχους μου για το Δήμο Αχαρνών να γίνει μια φωτεινή πόλη, στόχους που μπορώ να πετύχω λόγω της αποτελεσματικότητας του δια βίου έργου μου, δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά και προς άρση κάθε παρερμηνείας ότι στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου που τέθηκε προς ψήφιση από δημοτικό σύμβουλο άσχετο, ως προς την αρμοδιότητα και την εξουσία του δημοτικού συμβουλίου, ψήφισμα («άκυρο και ανυπόστατο», οι νομικοί όροι), η ψήφος μου ΠΑΡΩΝ σημαίνει τα εξής: 

Αποχή από την υπέρβαση εξουσίας του χθεσινού δημοτικού συμβουλίου, καθόσον άπτεται σε θέματα που υπερβαίνουν τις αρμοδιότητές του και συνιστούν το αδίκημα της κατάχρησης αξιώματος. Δεν συγχωρείται άγνοια νόμου σε οποιοδήποτε πολίτη ή δημότη, πολλώ δε μάλλον στο πρόσωπό μου που στην εν λόγω συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου είχα την ενσυνείδητη γνώση όλων των παραπάνω και της ψήφου μου. 

Αναμφισβήτητα παραμένουν τα αισθήματα φιλοπατρίας μου, τα έργα μου και οι πράξεις μου για το Δήμο Αχαρνών αλλά και η εν γένει πορεία μου και η προέλευσή μου και τα έργα μου προς το δημόσιο συμφέρον στις θέσεις που κατείχα. Αρνούμαι να συμμετέχω σε τυμπανοκρουσίες και πατριδοκαπηλείες. 

Οι γνώσεις μου που στηρίζονται στη νομική επιστήμη που διδάχθηκα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με την παράλληλη φοίτησή μου στην Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων, αλλά και στο περιεχόμενο του διδακτορικού μου σε θέματα τρομοκρατίας, δεν θα μου επέτρεπαν να συνεχίσω να συμμετάσχω στο συγκεκριμένο δημοτικό συμβούλιο και γι’ αυτό αποχώρησα επιδεικτικά, καθώς μετά το δήθεν σοβαρό και δήθεν χωρίς ψηφοθηρικές σκοπιμότητες – τακτικές ψήφισμα, ακολούθησαν διαξιφισμοί και διενέξεις που μόνο ευτελισμό επί της διαδικασίας προκαλούν και εν τέλει αποδεικνύουν γιατί ζούμε σε ένα δήμο με τόσα πολλά άλυτα προβλήματα. 

Με την πορεία μου έχω αποδείξει την αγάπη μου για την πατρίδα, τη δικαιοκρισία μου, την παντελή έλλειψη πολιτικού τυχοδιωκτισμού και εμπράκτως έχω εργαστεί φιλότιμα για το δημόσιο συμφέρον, για την αλληλεγγύη προς το συνάνθρωπο και για την ελευθερία της έκφρασης και της γνώμης και ενάντια στον ευτελισμό των αρχών και των αξιών και τις δημοκρατικές αρχές και αξίες. Δηλώνω δε με σαφήνεια πως οποιαδήποτε ενέργεια/δράση των δημοτικών συμβουλίων και άλλων θεσμικών συλλογικών οργάνων για να έχει αποτελέσματα θα πρέπει να προβλέπεται από το νόμο και να μην αποτελεί ρητορική μίσους, βλάβη στη δημοκρατία, στις ανθρωπιστικές αξίες και στο δημόσιο και εθνικό συμφέρον. 

Ο Δήμος των Αχαρνών, δεν έχει ούτε την πολυτέλεια, ούτε δικαιούται να στερεί σε δημοκρατικά εκλεγμένους αντιπροσώπους του εθνικού μας κοινοβουλίου την πρόσβαση στα κοινά της περιοχής μας, αλλά και τη συνεργασία των φορέων και των πολιτών του με αυτούς για την αντιμετώπιση της δύσκολης καθημερινότητας που βιώνουν. 

Σε τέτοιου είδους διαδικασίες στα δημοτικά συμβούλια, το ΠΑΡΩΝ είναι δήλωση αποχής από διαδικασία που αποτελεί υπέρβαση εξουσίας και κατάχρηση αξιώματος. Η απουσία είναι «κρησφύγετο», το ψηφίζω «ΚΑΤΑ επειδή διαφωνώ με την διατύπωση» είναι «ΣΥΜΦΩΝΩ υπό προϋποθέσεις». 

Και εν τέλει, λέμε ΟΧΙ στα πυροτεχνήματα, σε άκυρες και ανυπόστατες διαδικασίες και σε κάθε μορφή διέγερσης και παραπλάνησης συνειδήσεων και βλάβης της ειρήνευσης της κοινωνίας των Αχαρνών. 

Αγωνιζόμαστε για μια φωτεινή και δίκαιη πόλη των Αχαρνών, για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να το πετύχουμε. 

Αντίθετα με άλλες δημοτικές παρατάξεις που έχουν να παρουσιάσουν πανηγυράκια και πυροτεχνήματα και δεν ενδιαφέρονται για τον καθημερινό βίο του δημότη… 

Οδυσσέας Καμπόλης 
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης «ΑΧΑΡΝΕΙΣ»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου