Χθες το πρωί, μοιράσαμε τα δώρα, στο δημοτικό σχολείο Καποτά, που οι υποψήφιοι της παράταξης μας, αγόρασαν με δική τους οικονομική προσφορά ως αποτέλεσμα των φωτογραφιών που ανέβηκαν στην εκδήλωση μας!
Επιλέξαμε ως δώρο για όλα τα παιδιά, το αρμόνιο, για να τους δώσουμε και τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με ένα όργανο μουσικής! Η αθωότητα και η αγκαλιά τους είναι το μεγαλύτερο δώρο που δεχτήκαμε αυτές τις ημέρες !
Τα χαμόγελα τους μας πλημμύρισαν συγκίνηση και αγάπη! Ευχαριστούμε πολύ! Eυχαριστούμε πολύ και τον συντοπίτη μας Thanos Gav και την εταιρεία του Photopartybox, που μας παραχώρησε το φωτογραφικό κουτί και τις υπηρεσίες του αφιλοκερδώς!










0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου