Το αεροπλάνο της Πάρνηθας σήμερα και όπως ήταν όταν τοποθετήθηκε εκεί για να γίνει καφετέρια
Το αεροπλάνο- καφετέρια στους πρόποδες της Πάρνηθας, ένα επιχειρηματικό όνειρο που φιλοδόξησε να δημιουργήσει μια ατραξιόν, αλλά δε λειτούργησε ποτέ, θυμήθηκε ένα άρθρο του Γιάννη Σχίζα στην ΑΥΓΗ.
"Τα αυθαίρετα είναι μια μεγάλη πληγή εις βάρος του ανθρωπογενούς και του φυσικού περιβάλλοντος. Τα αυθαίρετα και οι αυθαιρεσίες μπορούν ενίοτε να είναι «χαριτωμένα» -όπως λόγου χάρη ένα παλιό Μπόινγκ 707 που προ ετών μετατράπηκε σε καφετέρια στην Πάρνηθα (!!!)- όμως δεν παύουν να υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής. Με την υπόθεση των οικολογικοφανών πλην «αυθαίρετων δένδρων» είχα απασχολήσει παλιά τους αναγνώστες του περιοδικού «Ο Δαίμων της Οικολογίας», διατυπώνοντας ένα πρόβλημα χιλιοδιατυπωμένο από μικρούς και μεγάλους χρήστες των πόλεων- και ιδιαίτερα από όσους πάσχουν από κάποια μορφή αναπηρίας. Τελικά, τον Δεκέμβριο του 2009 εκδόθηκε απόφαση του ΥΠΕΚΑ (52907 ΦΕΚ Β 2621/31-12-09) που καθόριζε ότι τα πεζοδρόμια θα πρέπει να είναι ελεύθερα από παντός είδους εμπόδια (και δένδρα) όταν έχουν πλάτος μικρότερο από 1,5 μ. Η απόφαση ήταν ορθή, όμως αυτό δεν την γλύτωσε από ορισμένες γκρίνιες, δοθέντος του σκληρού καθήκοντος της εκκαθάρισης των πεζοδρομίων ακόμη και από «πράσινα» εμπόδια..." γράφει μεταξύ άλλων ο οικολόγος- συγγραφέας και δημοσιογράφος Γιάννης Σχίζας στο άρθρο που μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο ΕΔΩ.
Να πούμε ότι ο αρθρογράφος πιθανόν να θυμήθηκε το αεροπλάνο και γιατί, μεταξύ άλλων, διετέλεσε ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας και άρα, εκτός από την οικολογία, συνδέεται και με τα εναέρια μέσα κυκλοφορίας...
Όλα αυτά ενώ το Υπουργείο Περιβάλλοντος, αρχίζοντας από κατεδαφίσεις αυθαιρέτων στο Μάτι, έχει συμπεριλάβει σε αυτές και κάποια που βρίσκονται σε άλλες περιοχές τις Αττικής, αλλά και στην Πάρνηθα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου