Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών την Τρίτη 21 Νοεμβρίου



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 σας προσκαλούμε να παραβρεθείτε στην 21η ΤΑΚΤΙΚΗ Δημόσια συνεδρίαση του Σώματος που θα γίνει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου (2ος όροφος Δημαρχιακού Μεγάρου) στις 21/11/2017 ημέρα Τρίτη και ώρα 19:00 για να πάρουμε αποφάσεις στα παρακάτω θέματα:

Α. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Β. ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ 21ης/11/2017

1 Καθορισμός των τελών καθαριότητας και φωτισμού έτους 2018 για την αντιμετώπιση των δαπανών παροχής υπηρεσιών καθαριότητας και φωτισμού καθώς και άλλης δαπάνης από πάγια παρεχόμενες δημοτικές υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα.

2 Κανονισμός χρήσης κοινόχρηστων χώρων Δήμου Αχαρνών.

3 Αναπροσαρμογή ή μη τελών και δικαιωμάτων κοιμητηρίων - οικονομική τεκμηρίωση.

4 Δωρεάν παραχώρηση (δηλαδή χωρίς αντάλλαγμα μεταβίβαση κατά πλήρη κυριότητα) οικοπέδου έκτασης 1.975,98 τμ κειμένου εντός σχεδίου στο Ο.Τ. 585 στο Δήμο Αχαρνών για την ανέγερση Ιερού Ναού κατόπιν σχετικής αίτησης της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

5 «3η Αναμόρφωση Προϋπολογισμού του Ν.Π.Δ.Δ. ΅Δημοτική Φροντίδα Αχαρνών΅ οικονομικού έτους 2017»

6 Ορθή επανάληψη της υπ’ αριθ. 528/2017 απόφασης Οικονομικής Επιτροπής που αφορά την Έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού εσόδων - εξόδων Β΄ τριμήνου οικονομικού έτους 2017.

7 Έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού εσόδων - εξόδων Γ΄ τριμήνου οικονομικού έτους 2017

8 Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής του έργου: «Επικάλυψη Λάκκων»

9 Έγκριση μελέτης του έργου «Συντήρηση, Ανακατασκευή και Πιστοποίηση Παιδικών Χαρών στο Δήμο Αχαρνών»

10 Χορήγηση Δικαιώματος Διέλευσης – Άδεια Εκτέλεσης Εργασιών στην εταιρεία VODAFONE – PANAFON Α.Ε. (αρ. πρωτ. αίτησης 68700/31-10-2017) με Ανάδοχο εταιρεία την ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ με δ.τ. INTRAKAT

11 «Έγκριση ή μη οικιστικών πυκνώσεων στον Δήμο Αχαρνών σύμφωνα με το άρθρο 23 του Ν. 3889/10 και αποτύπωσή τους στην διαδικτυακή εφαρμογή του κτηματολογίου»

12 «Έγκριση ορίων που προβλέπονται στο άρθρο 23 του Ν. 3889/10 στην διαδικτυακή εφαρμογή του κτηματολογίου»

13 Ανάκληση της υπ’ αριθμ. 53/2016 Απόφασης Δημ. Συμβουλίου.

14 Πρόταση για ίδρυση ή μη 37ου Νηπιαγωγείου Αχαρνών

15 Πρόταση ίδρυσης 31ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών

16 A. Έγκριση προμήθειας υλικών για τη διοργάνωση πολιτιστικής εκδήλωσης στα πλαίσια της βράβευσης των επιτυχόντων μαθητών του Δήμου Αχαρνών 2017 στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) της χώρας μας.
Β. Ψήφιση πίστωσης 1.860,00 €, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., για τις ανάγκες κάλυψης της ανωτέρω προμήθειας, σε βάρος του Κ.Α. 15-6471.001, προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου, οικονομικού έτους 2017.

17 Έγκριση εκτέλεσης εργασιών καθαρισμού υαλοπινάκων των δύο (2) κτιρίων του Δημαρχιακού Μεγάρου.

18 Έγκριση της διενέργειας διαγωνισμού για την προμήθεια οχημάτων, συνολικού ποσού 673.320,00 € και της διαδικασίας εκτέλεσής του.

19 «Οικονομική επιχορήγηση ποσού 14.000,00€ του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου μας για πραγματοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων για τους εργαζομένους και τα παιδιά αυτών ενόψει των Εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς»

20 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για την ετήσια συντήρηση των πυροσβεστικών συγκροτημάτων κτιρίων του Δήμου, τη συντήρηση των Η/Μ εγκαταστάσεων κτιρίων του Δήμου, τη συντήρηση συστημάτων Η/Ζ (γεννήτριας) – υποσταθμού μέσης τάσης – UPS των κτιρίων του Δήμου, την ετήσια συντήρηση και τις εργασίες ελέγχου και πιστοποίησης ανελκυστήρων κτιρίων του Δήμου, τις εργασίες συντήρησης – επισκευής του τηλεφωνικού κέντρου κτιρίων του Δήμου, την ετήσια συντήρηση των οκτώ (8) μηχανημάτων split και των τριών (3) ψυκτών κτιρίων του Δημαρχιακού Μεγάρου και κλιματιστικών μονάδων κτιρίων του Δήμου, την ετήσια συντήρηση των συστημάτων συναγερμού και πυρανίχνευσης κτιρίων του Δήμου, τις εργασίες επισκευής των πυροσβεστικών συγκροτημάτων, των Η/Μ εγκαταστάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου, των συστημάτων Η/Ζ (γεννήτριας) – υποσταθμού μέσης τάσης – UPS των κτιρίων του Δημαρχιακού Μεγάρου, των ανελκυστήρων, του τηλεφωνικού κέντρου και των οκτώ (8) μηχανημάτων split και των τριών (3) ψυκτών κτιρίων και κλιματιστικών μονάδων κτιρίων του Δήμου, τις λοιπές εργασίες συντήρησης και επισκευής κτιριακών εγκαταστάσεων του Δήμου και την παραγωγή εκτυπώσεων τοπογραφικού και σχεδιαστικού υλικού, για τις εργασίες επισκευής αντλιοστασίου, για το έτος 2018.

21 Ορισμός επιτροπής παραλαβής για την μίσθωση μηχανημάτων έργου και οχημάτων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, για το έτος 2018.

22 Ορισμός επιτροπής παραλαβής εργασιών επισκευής γεωργικών μηχανημάτων, και τις εργασίες ή υπηρεσίες που σχετίζονται με τη συντήρηση πρασίνου (αποψίλωση κοινόχρηστων χώρων, παρτεριών, κ.λ.π.), για το έτος 2018.

23 Ορισμός επιτροπής παραλαβής για την μίσθωση μηχανημάτων έργου και οχημάτων της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Πρασίνου, για το έτος 2018.

24 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για την ετήσια συνδρομή σε βάσεις δεδομένων (π.χ. Δήμος ΝΕΤ, Νομοτέλεια, κ.λ.π.), τις εργασίες παραμετροποίησης μηχανογραφικών εφαρμογών και ασφάλειας διακίνησης των πληροφοριών, τις εργασίες υποστήριξης, αναβάθμισης και συντήρησης λογισμικού (Software), τις εργασίες συντήρησης και επισκευής μηχανογραφικού εξοπλισμού (Hardware) και τις εργασίες συντήρησης και επισκευής των μηχανημάτων ανάγνωσης καρτών, για το έτος 2018.

25 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για την ετήσια παροχή ασφάλισης των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου, τις εργασίες επισκευής ελαστικών των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου, τις εργασίες πλυσίματος των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου και τις εργασίες συντήρησης και επισκευής των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου, για το έτος 2018

26 Ορισμός επιτροπής παραλαβής για την μίσθωση μηχανημάτων έργου και οχημάτων της Δ/νσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, για το έτος 2018.

27 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών μυοκτονιών και απολυμάνσεων, για το έτος 2018.

28 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών οικονομικών ελέγχων και υποστήριξης των οικονομικών υπηρεσιών, για το έτος 2018.

29 Ορισμός επιτροπής παραλαβής συμβουλευτικών – υποστηρικτικών υπηρεσιών, για το έτος 2018.

30 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών ιατρού εργασίας και τεχνικού ασφαλείας, για το έτος 2018.

31 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών ανεξάρτητου δημοσιογράφου, για το έτος 2018.

32 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για τον ξενώνα φιλοξενίας γυναικών θυμάτων βίας και των παιδιών τους, όπως ιατρικές υπηρεσίες, υπηρεσίες φύλαξης κ.λ.π., για το έτος 2018.

33 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών για τις πολιτιστικές και επιμορφωτικές εκδηλώσεις, για το έτος 2018.

34 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών καθαρισμού κτιρίων και μεταφοράς εξοπλισμού κτιρίων, για το έτος 2018.

35 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων και τηλεομοιοτυπικών συσκευών (Fax), για το έτος 2018.

36 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών και εργασιών για το Αυτοτελές Τμήμα Διαχείρισης & Συντήρησης Δημοτικών Κοιμητηρίων, όπως αποκομιδή και απόρριψη μπαζών των Δημοτικών Κοιμητηρίων, εργασίες συντήρησης – επισκευής μηχανημάτων και λοιπών συναφών υπηρεσιών, για το έτος 2018.

37 Ορισμός επιτροπής παραλαβής υπηρεσιών συλλογής και φιλοξενίας αδέσποτων ζώων, για το έτος 2018.

38 Ορισμός επιτροπής παραλαβής μίσθωσης οχημάτων - μηχανημάτων αποχιονισμού του Τμήματος Αντιμετώπισης Καταστροφών και Διαχείρισης κρίσεων, για το έτος 2018.

39 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ασφάλτου και ασφαλτικής προεπάλειψης, οικοδομικών υλικών και σκυροδέματος, προκατασκευασμένων γραφείων και αιθουσών, διαφόρων πλακών, πλακιδίων, κολωνακίων και προχυτών κρασπέδων πεζοδρομίου και λοιπών συναφών μηχανημάτων, εργαλείων και υλικών, για το έτος 2018.

40 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ξυλείας, σιδηρουργικών υλικών, χυτοσιδηρών καλυμμάτων φρεατίων αποχέτευσης και ομβρύων και μεταλλικών κατασκευών, κατασκευών αλουμινίου και λοιπών τεχνικών υλικών, για το έτος 2018.

41 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας μηχανήματος βαφής διαγραμμίσεων οδού, υλικών χρωματισμού, πινακίδων σήμανσης και λοιπών μηχανημάτων - εργαλείων, για το έτος 2018.

42 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας λαμπτήρων, φωτιστικών σωμάτων, βραχιόνων, εορταστικού στολισμού και ηλεκτρολογικού υλικού, αντλιών, ανταλλακτικών για την επισκευή αντλιών, λέβητα – καυστήρα για κτίρια του Δήμου, ανταλλακτικών για την επισκευή ανελκυστήρων, ανταλλακτικών για την επισκευή του Η/Ζ – υποσταθμού μέσης τάσης των κτιρίων του Δημαρχιακού Μεγάρου, υδραυλικών υλικών και προμήθεια και αναγόμωση πυροσβεστήρων και διαφόρων υλικών πυροπροστασίας και ανταλλακτικών για τη συντήρηση και επισκευή μονίμων εγκαταστάσεων και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2018.

43 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας διαφόρων υλικών για την επισκευή
παιδικών χαρών, για το έτος 2018.

44 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ελαστικών και ανταλλακτικών για τα οχήματα – μηχανήματα του Δήμου, πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης, βενζίνης, λιπαντικών, ορυκτελαίων και λαδιού μίξης, διαφόρων εργαλείων, μηχανημάτων και αναλωσίμων υλικών για τα οχήματα - μηχανήματα, εξοπλισμού ψηφιακής καταγραφής εικόνας και ήχου, για το έτος 2018.

45 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας οχημάτων - μηχανημάτων, υπερκατασκευών απορριμματοφόρων οχημάτων και λοιπών οχημάτων, για το έτος 2018.

46 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας κάδων και επιδαπέδιων κάδων απορριμμάτων, νάιλον σάκων απορριμμάτων, ανταλλακτικών για κάδους απορριμμάτων, υγρού καθαρισμού για κάδους απορριμμάτων, χορτάρινων σκουπών, χειραμαξιδίων οδοκαθαριστών και απορριμματοδεκτών δαπέδου και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2018.

47 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας αντ/κών και αναλωσίμων υλικών για την επισκευή γεωργικών μηχανημάτων, σπόρων, φυτών και δενδρυλλίων, γεωργικών εργαλείων, μηχανημάτων και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2018.

48 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας τροφίμων και ποτών και υλικών φαρμακείου, για το έτος 2018.

49 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας μηχανογραφικού εξοπλισμού (Hardware), λογισμικού (Software) και ανταλλακτικών για επισκευές Η/Υ, εκτυπωτών και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2018.

50 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας αναλώσιμου φωτοτυπικού και μηχανογραφικού υλικού, γραφικής ύλης και μικροαντικειμένων γραφείου και σφραγίδων και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2018.

51 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού, ραφιών τύπου ντέξιον, επίπλων, καρεκλών και τραπεζιών, τηλεφωνικών συσκευών, ανταλλακτικών για επισκευές φωτοτυπικών μηχανημάτων και συσκευών Fax, φωτοτυπικών μηχανημάτων και συσκευών Fax, βιβλίων και εντύπων, ηλεκτρονικών καρτών χρονομέτρησης παρουσίας προσωπικού, συστημάτων προτεραιότητας και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2018.

52 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών και υλικών σημαιοστολισμού, διαφόρων ειδών και υλικών για τη διοργάνωση πολιτιστικών και επιμορφωτικών εκδηλώσεων, για το έτος 2018.

53 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας οικιακού εξοπλισμού, ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και λευκών ειδών, για το έτος 2018.

54 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας αλατιού για τον αποχιονισμό των δρόμων, μηχανημάτων, διαφόρων εργαλείων, αντλιών και λοιπού εξοπλισμού του Τμήματος Αντιμετώπισης Καταστροφών και Διαχείρισης κρίσεων, για το έτος 2018.

55 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών ατομικής προστασίας και γάλακτος, για το έτος 2018.

56 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ταϊστρών, ζωοτροφών και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2018.

57 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών κοιμητηρίου, όπως κεριών, εργαλείων, κομπρεσέρ, ανταλλακτικών για επισκευές εργαλείων και μηχανημάτων και λοιπών συναφών ειδών, για το έτος 2018.

58 Ορισμός επιτροπής παραλαβής προμηθειών για τον ξενώνα φιλοξενίας γυναικών θυμάτων βίας και των παιδιών τους, για το έτος 2018, όπως τρόφιμα, είδη καθαριότητας και ατομικής υγιεινής, υλικά φαρμακείου, γραφική ύλη, ηλεκτρικές συσκευές, μηχανογραφικό υλικό και λοιπές σχετικές προμήθειες.


O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.

ΡΟΥΣΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου