Συνεχίζει ακάθεκτος ο «Κότινος» ...

ΑΠΟ ΚΑΛΙΤΕΧΝΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΦΙΛΟΤΕΧΝΗ ΛΕΣΧΗ ΑΧΑΡΝΩΝ
Ο "Κότινος" της Αντικαρκινικής Αχαρνών υιοθετήθηκε σε κλίμα ενθουσιασμού από τα μέλη της ΦΙΛΕΑ στην οποία θα παραμείνει για ένα μήνα...
... μετά τον πρώτο του σταθμό που ήταν η Φιλόξενη Στέγη του Καλλιτεχνείου των Αχαρνών 
Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αχαρνών Ελένη Σαχσανίδου, παρέλαβε με ενθουσιασμό τα πρώτα φάρμακα από τον Πρόεδρο της Αντικαρκινικής Αχαρνών Παναγιώτη Καζανά και το δραστήριο μέλος του Δ.Σ. Ευφροσύνη Γιαννουσάκη 
Ο «Κότινος»,το ελαιόδεντρο που ως σύμβολο χαράζει την δική του πορεία, μεγαλώνει και ριζώνει ακόμη περισσότερο, αντλώντας δύναμη μέσα από τις ζεστές αγκαλιές των φορέων και συλλόγων του Δήμου μας, που τον υιοθετούν και συλλέγουν φάρμακα για το κοινωνικό φαρμακείο του Δήμου Αχαρνών. 
Έτσι μετά από 30 ημέρες παραμονής του «Kότινου» στο Καλλιτεχνικό Καφενείο Αχαρνών , έφτασε ο χρόνος για να υιοθετηθεί από την Φιλότεχνη Λέσχη Αχαρνών. Την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2015, μέσα σε ζεστό και φιλικό κλίμα παραδόθηκαν τα πρώτα φάρμακα στην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αχαρνών, κ. Ελένη Σαχσανίδη, η οποία παρευρέθηκε κατά τη διάρκεια όλης της διαδικασίας παράδοσης και παραλαβής του «Κότινου», και είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις με τους εκπροσώπους των παρευρισκόμενων φορέων. 
Ο «Κότινος», θα παραμείνει για ένα μήνα στη Φιλότεχνη Λέσχη Αχαρνών για να συνεχίσει το ταξίδι του στον επόμενο φορέα που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για να τον υιοθετήσει. Στόχος μας είναι να βρεθεί κοντά σε όλους τους Συλλόγους- φορείς του Δήμου μας, προκειμένου να πετύχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή κοινωνική προσφορά και ευαισθητοποποίηση των συμπολιτών μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου