| Από τη συνεδρίαση του συνδυασμού, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 26 Ιουνίου |
Στο τέλος Ιουλίου σκοπεύει να προχωρήσει στη στελέχωση της νέας διοίκησης του Δήμου Αχαρνών, ο Γιάννης Κασσαβός.
Αυτό ανέφερε στην πρώτη μετεκλογική συνεδρίαση του συνδυασμού του, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 26 Ιουνίου, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου. Πρόσθεσε ακόμα ότι πιθανή ημερομηνία ορκωμοσίας της νέας διοίκησης είναι το Σάββατο, 30 Αυγούστου, δηλαδή δύο ημέρες πριν από την ημερομηνία ανάληψης των καθηκόντων της νέας διοίκησης.
Ο νέος Δήμαρχος ζήτησε από τα στελέχη της παράταξής του ενότητα και ομοψυχία, τονίζοντας ότι αποτελούν αναγκαία στοιχεία για την αντιμετώπιση των δύσκολων προβλημάτων του Δήμου. Συνέστησε ακόμα σε όλους να κρατούν χαμηλούς τόνους και να κινούνται γνωρίζοντας ότι κάθε λάθος συμπεριφορά μπορεί να εκθέσει, στα μάτια των δημοτών, τους ίδιους, αλλά και την παράταξη στο σύνολό της. Αναφορικά με τους στόχους της νέας διοίκησης δήλωσε ότι οι πρώτες εκατό μέρες είναι πολύ σημαντικές γιατί σε αυτές θα πρέπει να δώσει δείγματα γραφής. Για το σκοπό αυτό ζήτησε από τα μέλη του συνδυασμού να προτείνουν μικρές, αλλά αναγκαίες παρεμβάσεις, χαμηλού κόστους, που θα λύσουν προβλήματα και θα βελτιώσουν την αισθητική του Δήμου.
Δοθείσης ευκαιρίας, ανέφερε, ότι παρά την εικόνα που καλλιέργησε προεκλογικά η απερχόμενη διοίκηση, η οικονομική κατάσταση του Δήμου είναι οικτρή κι ότι από την ενημέρωση που είχε από τους υπηρεσιακούς παράγοντες προέκυψε ότι ο Δήμος κινδυνεύει τεθεί υπό επιτήρηση, λόγω μη επίτευξης των στόχων που έχουν τεθεί.
Η συνεδρίαση έκλεισε με συζήτηση, στην οποία τέθηκαν διαδικαστικά κυρίως ζητήματα.






0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου