Τελευταια Νεα
Φόρτωση...

Η φωτογραφία του 2013

Δεν ξέρω τ' όνομά του. Μικρή σημασία έχει. Είναι δάσκαλος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών. Κι αν έχω τραβήξει φωτογραφίες μέσα στο 2013. Κι όμως! Αν με ρωτούσατε ποια θεωρώ ότι είναι η φωτογραφία της χρονιάς για την πόλη των Αχαρνών, θα σας απαντούσα ανεπιφύλακτα ΑΥΤΗ! Και δυστυχώς δεν την τράβηξα εγώ. Την βρήκα τυχαία στο διαδίκτυο. Κάποιος γονιός του 2ου την τράβηξε κατά την διάρκεια του 1ου Art Fest που διοργάνωσαν γονείς, μαθητές κι εκπαιδευτικοί. Δείτε πως τους μιλά. Δείτε πως τον κοιτάζουν. Τιποτ' άλλο! 
Εύη Τριανταφύλλου

5 σχόλια:

Unknown είπε...

ειναι ο κ.Δημητρης!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

ειναι ο κ.Δημητρης δασκαλος του σχολειου μας!!!!!!!!!!!!!!

ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΣΗ είπε...

TO ONOMA TOY EINAI ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΙΤΣΙΩΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑ......ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ, ΔΙΔΑΞΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ!

Μάνθος Πατρινόπουλος είπε...

Δάσκαλος με κεφαλαίο Δ

DinaD είπε...

Πρώτα άνθρωπος και μετά εκπαιδευτικός!!!!!! Ηταν τυχερός ο γιος μου που υπήρξε μαθητής του κ.Δημήτρη!!!!

Δημοσίευση σχολίου