Το Σάββατο, 8 Ιανουαρίου γιορτάστηκαν, κατά το Παλαιό Ημερολόγιο, τα Χριστούγεννα, στον Ιερό Ναό Παναγίας Σουμελά Αχαρνών. Στην πανηγυρική θεία λειτουργία χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Αθηναγόρας. Παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Σωτήρης Ντούρος, οι Αντιδήμαρχοι Παιδείας Γιάννης Κατσανδρής και Κοινωνικής Πολιτικής Θεόδωρος Χαραλαμπίδης, ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σπύρος Βρεττός, ο Πρόεδρος της ΔΗΚΕΑ Σταύρος Κοπαλάς, ο Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Φροντίδας Κώστας Σαββίδης, εκπρόσωποι των Πρεσβειών Ρωσίας και Ουκρανίας και πολύς κόσμος.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου