Εκδήλωση αλληλογνωριμίας, διοργάνωσε, το απόγευμα της Δευτέρας, 9 Ιανουαρίου, σε κέντρο διασκέδασης της Λεωφόρου Πάρνηθος, η Μητρόπολη Ιλίου και Αχαρνών. Στην εκδήλωση, κατά τη διάρκεια της οποίας ο Μητροπολίτης Αθηναγόρας έκοψε την πίτα του νέου χρόνου, παρευρέθηκαν οι Δήμαρχοι Αχαρνών Σωτήρης Ντούρος και Αγίων Αναργύρων Νίκος Σαράντης και πολλοί εφημέριοι Ενοριών από τις Αχαρνές και τα Άνω Λιόσια. Πραγματοποιήθηκε ακόμα ο απολογισμός του έργου της Μητρόπολης, κατά το προηγούμενο έτος και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με δείπνο.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη








0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου