Επιστολή στην οποία αναφέρεται η ανάγκη να ιεραρχήσουν, εκ νέου, τις προτεραιότητές τους και να διαχειριστούν με διαφορετικό τρόπο τους πόρους του 2012, καθώς πολλές χιλιάδες πολίτες έχουν περάσει στην ανεργία, ή δοκιμάζονται σκληρά, απέστειλε στους Δημάρχους και Περιφερειάρχες, ο Υπουργός Εσωτερικών, Τάσος Γιαννίτσης. Ο Υπουργός τονίζει ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση καλείται να μηδενίσει ή να περιορίσει στο ελάχιστο δαπάνες για εορταστικές εκδηλώσεις, δράσεις προβολής ή παρεμφερείς δαπάνες , διαθέτοντας τα εξοικονομούμενα ποσά σε δραστηριότητες που μεγιστοποιούν το κοινωνικό όφελος, όπως κοινωνικές δράσεις ή επενδυτικές δραστηριότητες, που δημιουργούν απασχόληση και αναπτυξιακή προοπτική σε τοπικό επίπεδο.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη






0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου