Μπορεί ο έντυπος Τύπος να έχει δεχθεί πλήγμα από το διαδίκτυο, όμως το χαρτί εξακολουθεί να γοητεύει και πάντως, στην περίπτωση του 7ου Γυμνασίου θα χρησιμοποιηθεί για παιδαγωγικούς λόγους. Κι αυτό γιατί ο δραστήριος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποφάσισε να προχωρήσει στην έκδοση μαθητικού περιοδικού, με προφανή σκοπό να δώσει στα παιδιά το κίνητρο να δημοσιοποιήσουν τις σκέψεις και τις ιδέες τους. Παράλληλα αποφασίστηκε η επαναδραστηριοποίηση της θεατρικής ομάδας του σχολείου, μέσα από την οποία θα επιδιωχθεί η θεατρική αγωγή των μαθητών του σχολείου.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου