Εορταστικό κλίμα επικράτησε στο καθιερωμένο, ετήσιο χριστουγεννιάτικο παζάρι της ΑΡΩΓΗΣ, που προγραμματίστηκε για το Σαββατοκύριακο, 3 και 4 Δεκεμβρίου. Πλήθος κόσμου έσπευσε, το πρωί του Σαββάτου, να νιώσει το πνεύμα των Χριστουγέννων σε ένα χώρο που η έννοια της ανθρωπιάς μετουσιώνεται σε πράξη. Αλλά και να στηρίξει μια προσπάθεια, που αποσκοπεί στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και εκπαίδευσης στο ίδρυμα. Άριστα οργανωμένο και πλούσιο, ως προς τα προσφερόμενα είδη, το παζάρι δικαίωσε απόλυτα τις προσπάθειες του προσωπικού και των εθελοντών, οι οποίοι εργάστηκαν σκληρά τις προηγούμενες ημέρες, για να πετύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ανάμεσα στον κόσμο που, παρά τις δυσκολίες των καιρών, ανταποκρίθηκε στο κοινωνικό του καθήκον και αρκετά μέλη της διοίκησης του Δήμου, με επικεφαλής το Δήμαρχο Σωτήρη Ντούρο. Μπράβο σε όλους.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου