Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων του Δήμου μας , εύχεται σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς, Καλή Χρονιά, με υγεία, χαρά, οικογενειακή και προσωπική ευτυχία. Ο καινούργιος χρόνος ας αποτελέσει την αφετηρία μιας νέας δημιουργικής περιόδου που θα εκπληρώσει τις επιθυμίες όλων μας. Με ψυχική αντοχή, δημιουργική υπομονή και περίσσεια επιμονή, προσπαθούμε, συνεχίζουμε τον αγώνα για την ευόδωση στόχων και προσδοκιών.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη






0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου