Ο πύρινος εφιάλτης χτύπησε και φέτος την πόρτα των Αχαρνών, ευτυχώς, αυτή τη φορά, χωρίς τραγικές συνέπειες. Πυρκαγιά ξέσπασε το απόγευμα της Παρασκευής, 8 Ιουλίου στην περιοχή Ρέμα Χελιδονούς, επί της συμβολής των οδών Δεκελείας και Τατοΐου, στην Κάτω Κηφισιά, η οποία τέθηκε υπό μερικό έλεγχο στις 17:30 περίπου. Στο έργο της κατάσβεσης συμμετείχαν 12 πυροσβεστικά οχήματα επανδρωμένα με 30 πυροσβέστες.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου