Και με τη ...βούλα γραμματέας του Σωτήρη Ντούρου η Μαρία Δέδε

H Mαρία Δέδε (στην φωτό με τον Γιάννη Μίχα, στην πρόσφατη εκδήλωση πεζοδρόμησης στο κέντρο της πόλης), ανέλαβε και επισήμως καθήκοντα στο γραφείο Δημάρχου, εγκαταλείποντας τις μπογιές και την ...οικοδομή...
Δημοσιεύθηκε στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης ο διορισμός της Μαρίας Δέδε στο γραφείο του Δημάρχου Σωτήρη Ντούρου, ως μετακλητής γραμματέως, δηλαδή για όσο χρόνο διαρκέσει η θητεία του Δημάρχου. Καιρός ήταν γιατί η Μαρία αφενός έχει προσφέρει στην παράταξη του Δημάρχου και αφετέρου τα επαγγελματικά της δεν εξελίσσονται με τον καλύτερο τρόπο, αφού δουλεύει στον «Ξένιο 94,3FM», με τα γνωστά προβλήματα...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου