Πανηγυρίζουν οι "Πράσινοι" του Δήμου Αχαρνών για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟ στο μπάσκετ
Aποκλειστική και ιστορική φωτογραφία του "Μενιδιάτη". Ο Σωτήρης Ντούρος και ο Γιάννης Κασσαβός υψώνουν την κούπα του πρωταθλητή, αμέσως μετά τη λήξη του τέταρτου αγώνα της σειράς των τελικών
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου