Ασύρματο ίντερνετ πρόκειται να αποκτήσει σύντομα ένα μεγάλο κομμάτι των Αχαρνών. Αυτό σημαίνει ότι οι δημότες θα μπορούν να συνδέονται στο διαδίκτυο, χωρίς να πληρώνουν συνδρομή, σε κάποια από τις εταιρίες που παρέχουν συνδέσεις. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι, μετά από πολλές περιπέτειες, ο Δήμος Αχαρνών κατόρθωσε να ενταχθεί σε ένα πρόγραμμα ευρυζωνικότητας, προϋπολογισμού 38 χιλ. ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Χάρη στο πρόγραμμα αυτό, θα τοποθετηθεί στο Δημαρχείο η κεντρική κεραία και στο τελεφερίκ ο αναμεταδότης. Ο Δήμος σκοπεύει να επεκτείνει, σταδιακά, το δίκτυο, τοποθετώντας κεραίες σε κεντρικά σημεία της πόλης, όπως στον Αη Γιώργη, το Ολυμπιακό Χωριό, τον Άγιο Βλάση, στην Εύξεινη Λέσχη, στο Σύλλογο Κρητών και στον Άγιο Κωνσταντίνο Κόκκινου Μύλου.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
130 πυροβολισμοί σε γλέντι στον οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, δύο μέρες μετά την απόφαση για τον μικρό Μάριο Καταγγέλεται αδιανόητη τηλε...
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







2 σχόλια:
και πως θα το πληρωσει???
μπορουμε να ξερουμε την εμβελεια του δικτυου απο την κεραια και την ποιοτητα?
Δημοσίευση σχολίου