Τι προέκυψε από την ημερίδα για τις επενδυτικές ευκαιρίες και τις αναπτυξιακές συνεργασίες στο Κουρδιστάν, που πραγματοποιήθηκε στο Δήμο Αχαρνών; Πρώτον ότι το Κουρδιστάν είναι μια αυτοδιοικούμενη περιοχή, γι αυτό και δεν χρειάζεται να έχει κανείς βίζα απ΄ το Ιράκ για να το επισκεφθεί. Δεύτερον ότι παντού υπάρχουν επενδυτικές ευκαιρίες, ιδιαίτερα όταν στη χώρα σου επικρατεί οικονομική κρίση. Τρίτον ότι στις μπίζνες δεν παίζουν ρόλο οι εθνικοί δεσμοί, αλλά το στυγνό επιχειρηματικό συμφέρον. Τέταρτον, κι αυτό αποτελεί εντύπωση που αποκόμισε ο ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ, οι Κούρδοι δεν έχουν ξεχάσει τη στάση μας στο θέμα Οτσαλάν, αλλά απλά μας ανέχονται, επειδή εκείνοι θέλουν το Τουρκικό Κουρδιστάν κι εμείς την ησυχία μας με τους Τούρκους. Πέμπτον ότι η «Εύξεινη Πόλη», θα λειτουργήσει ένα γραφείο, που θα αναλάβει να ενημερώνει εκείνους που ενδιαφέρονται, για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και κυρίως για τις διοικητικές δομές του Κουρδιστάν. Κι έχει ο Θεός. Ή ο Αλλάχ αν προτιμάτε…
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Την Δευτέρα 15 Ιουνίου στο νέο Κοιμητήριο το Ύστατο Χαίρε
-
Το σπάνιο στιγμιότυπο απαθανατίστηκε από πολίτη







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου