Τελευταια Νεα
Φόρτωση...
Η ελληνική πάλη και η πόλη των Αχαρνών θρηνεί τον θάνατο του
Μπάμπη Χολίδη. Σε ηλικία 62 ετών ο σπουδαίος αθλητής άφησε την τελευταία του πνοή.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο Μπάμπης Χολίδης πήγαινε την κόρη του σε
μάθημα χορού, όταν ένιωσε μια έντονη δυσφορία. Ακολούθως μεταφέρθηκε στο
νοσοκομείο, αλλά στη διαδρομή απεβίωσε από ανακοπή καρδιάς.
Γεννήθηκε στο Καζακστάν την 1η Οκτωβρίου το 1956. Το 1968
ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο αγώνισμα κι από τότε έλαβε μέρος σε τέσσερις
Ολυμπιακούς Αγώνες (Μόντρεαλ 1976, Μόσχα 1980, Λος Άντζελες 1984 και Σεούλ
1988). Κατέκτησε 2 Ολυμπιακά μετάλλια, ενώ από 1998 μέχρι και το 2000 υπήρξε
προπονητής της εθνικής ομάδας ανδρών μαζί με τον Δημήτρη Θανόπουλο και τον
Αριστείδη Γρηγοράκη.
Οι διακρίσεις του Μπάμπη Χολίδη
Πανελλήνια Πρωταθλήματα: 1ος (1971, 1972)
Παγκόσμια Πρωταθλήματα: 3ος (1978, 1986)
Παγκόσμια Κύπελλα: 3ος (1982) 2ος(1983, 1ος(1985)
Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα: 2ος (1983,1986), 3ος(1976)
Ολυμπιακοί Αγώνες: 3ος (1984, 1988)
Super Champion: 1ος (1985)
Μεσογειακοί Αγώνες: 1ος (1975, 1979)
Παραδόθηκε
και τίθεται σε εφαρμογή το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών
Πραγματοποιήθηκε
εχθές η τελευταία συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής (STEERING
COMMITTEE) για την εκπόνηση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών (ΕΣΣΜ). Στη
συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε υπό την Προεδρία του Γενικού Γραμματέα του
Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κ. Θάνου Βούρδα, παρουσιάστηκε το τελικό
ΕΣΣΜ καθώς έχει ήδη αναρτηθεί και η έγκριση της Στρατηγικής Μελέτης
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Για
πρώτη φορά η Ελλάδα αποκτά ΕΣΣΜ με βάθος 20ετίας και περιλαμβάνονται σε αυτό
όλες οι υποδομές που απαιτούνται στη χώρα μας.
Για
πρώτη φορά υπάρχει σχέδιο τεκμηριωμένο Τεχνοοικονομικά και στηριγμένο σε
επιστημονικά Οικονομικά, Κοινωνικά και Περιβαλλοντικά κριτήρια.
Παράλληλα
με το ΕΣΣΜ, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δημιουργήθηκε σύστημα
παρακολούθησης της εφαρμογής του ΕΣΣΜ με βάση το μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε
όλη η δουλειά που έγινε 2 χρόνια τώρα.
Με
τον τρόπο αυτό θα γίνεται τεκμηριωμένη αποτύπωση της εξέλιξης εφαρμογής του
ΕΣΣΜ, θα τεκμηριώνονται οι ανάγκες χρηματοδότησης Μελετών και Έργων και θα
υπάρχουν μετρήσιμα στοιχεία αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας.
Επίσης
εκπαιδεύτηκε προσωπικό του Υπουργείου προκειμένου να αποτελέσει την ομάδα
παρακολούθησης του ΕΣΣΜ.
Με
αφορμή την ολοκλήρωση του ΕΣΣΜ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ.
Χρήστος Σπίρτζης, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «H Ελλάδα αποκτά
επιτέλους Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών, αποκτά ολοκληρωμένο σχεδιασμό που
υπηρετεί τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες της χώρας μας.
Θέλω
να συγχαρώ όλους αυτούς που δούλεψαν 2 χρόνια τώρα για την εκπόνηση, την
επίβλεψη και το συντονισμό του και να ευχαριστήσω την ΕΤΕπ για την
χρηματοδότηση του έργου και την υποστήριξη που παρείχε.
Πλέον,
όλες οι υποδομές που ωριμάζουν, χρηματοδοτούνται και υλοποιούνται στη χώρα,
υπακούουν στις ανάγκες της και στις ανάγκες των πολιτών και όχι σε
μικροπολιτικές και προσωπικές σκοπιμότητες.
Το
ΕΣΣΜ σε συνδυασμό με το σύστημα παρακολούθησης της υλοποίησής του, μας θέτουν
όλους προ των ευθυνών μας καθώς θα υπάρχουν σαφή στοιχεία που θα δείχνουν την
αποτελεσματικότητα της δράσης μας στον Τομέα αυτό.
Προσωπικά
από όπου κι αν θα βρίσκομαι, μέχρι την ολοκλήρωση της υλοποίησής του, θα
αναζητώ τα στοιχεία εξέλιξης γιατί είναι πρώτιστο ενδιαφέρον μου η
δημιουργία όλων των Υποδομών που υπηρετούν τις ανάγκες των Μεταφορών και των
πολιτών και νομίζω πως έχω δώσει δείγματα γραφής.
Στη
νέα περίοδο διακυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα , αμέσως μετά τις εκλογές,
δεσμευόμαστε πως το ΕΣΣΜ θα κυρωθεί και από το Ελληνικό Κοινοβούλιο».
Αγαπητοί φίλοι,
Οι μέρες για το πανηγύρι μας ζύγωσαν πια! Το ραντεβού μας, όπως ξέρετε, είναι στο λόφο του Προφήτη Ηλία, το ερχόμενο Σάββατο 29/6/2019.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το ίδιο βράδυ, στην ίδια περιοχή και συγκεκριμένα στους πρόποδες του λόφου, πραγματοποιεί εκδήλωση ο Σύλλογος Κρητών Αχαρνών ακριβώς έξω από τα γραφεία του.
Για τη διευκόλυνση όλων μας και για την αποφυγή προβλημάτων που σχετίζονται με την πρόσβασή σας στην περιοχή που πραγματοποιούνται οι δύο ανωτέρω εκδηλώσεις, το parking, κ.λ.π., θα πρέπει να γνωρίζετε ότι φτάνοντας στους πρόποδες του λόφου, και πριν ανεβείτε σε αυτόν για να συναντηθούμε, θα υπάρχουν σχετικές πινακίδες που θα σας οδηγήσουν εύκολα στο χώρο της εκδήλωσής μας, αλλά και μέλη της Ένωσης που θα σας βοηθήσουν με το παρκάρισμα, έτσι ώστε να φτάσετε κοντά μας, χωρίς να αντιμετωπίσετε ιδιαίτερα προβλήματα.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, ή ακόμα και για κρατήσεις θέσεων επικοινωνήστε μαζί μας (τηλ. επικοιν. 6948896427)
Σας περιμένουμε!
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Η 2η ΠΑΝΑΧΑΡΝΑΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΟΜΜΩΤΩΝ ΚΑΙ BARBER ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ ME ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΡΧΩΝ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΙΔΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ: Ένωση Κομμωτών και Barber Aχαρνών
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΤΟΜΕΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΝΟ.ΔΕ. Β.Α.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση που οργάνωσε ο Τομέας Γυναικείων Θεμάτων της ΝΟΔΕ Β.Α. στο Πνευματικό Κέντρο Θρακομακεδόνων, με στόχο τη γνωριμία με τους υποψήφιους Βουλευτές της περιφέρειας της Βόρειας Αττικής και την ανταλλαγή απόψεων. Αίσθηση προκάλεσε η μεγάλη προσέλευση των δημοτών στο χώρο της εκδήλωσης. Η κυρία Σεβαστή Παρασκευοπούλου, πρόεδρος Γυναικείων Θεμάτων της ΝΟΔΕ Β.Α., στην ομιλία της είπε:
«Η Ν.Δ. είναι η ελπίδα της Ελλάδας, η ελπίδα αυτή πρέπει να μετατραπεί σε πίστη και αυτοπεποίθηση, ιδιαίτερα τις μέρες της βαθιάς κρίσης που περνάει η πατρίδα μας. Μας στέρησαν αγαθά που δικαιούμαστε, όπως ασφάλεια, δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια στην εργασία, ανάπτυξη κι ευημερία. Διευρύνουμε, κι ενισχύουμε την ενότητά της παράταξης και σε αυτό συμμετέχουμε όλοι, από τον πρόεδρό μας Κυριάκο Μητσοτάκη, τους επικεφαλής και τα μέλη των οργανώσεών μας, μέχρι και τους αφανείς ήρωες, τους εθελοντές, που δουλεύουν για την επιτυχία της παράταξης. Μακρυά από μικροπολιτικές και διχαστικές πρακτικές ορισμένων, κλείνουμε τα αυτιά σε όλους όσους θέλουν να μας βγάλουν από το δρόμο μας και να μας αποσπάσουν από το σκοπό μας, που είναι η συσπείρωση για την νίκη της 7ης Ιουλίου.» Η κυρία Παρασκευοπούλου ευχαρίστησε όσους συμμετείχαν στα ψηφοδέλτια των ευρωεκλογών και των αυτοδιοικητικών εκλογών και στηρίζουν την παράταξη, ανεξάρτητα από την εκλογή τους ή μη. Στη συνέχεια ανέβηκε στο πάνελ η κυρία Φρόσω Σακελλαρίου πρόεδρος ΝΟ.ΔΕ Β.Α και έκανε έναν χαιρετισμό και μια ενημέρωση.
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Σε συνέχεια του Ν.4568/2018, με τον οποίο προσαρμόστηκε το θεσμικό πλαίσιο των αστικών οδικών μεταφορών στις διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007, και προκειμένου να υπάρχει πρόβλεψη και για τα θέματα των υπεραστικών οδικών μεταφορών, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επεξεργάστηκε αντίστοιχη νομοθετική πρωτοβουλία.
Οι ρυθμίσεις που προτείνονται προσαρμόζουν το θεσμικό πλαίσιο των υπεραστικών οδικών μεταφορών στις διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007. Δυστυχώς είμαστε η μόνη χώρα της Ε.Ε. που ζήτησε και πήρε τη μέγιστη δυνατή παράταση για την εφαρμογή του. Οι σκοπιμότητες υπερκάλυπταν τις ανάγκες και την προοπτική.
Οι διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007 αποτελούν νομική βάση για τις ρυθμίσεις του Σ/Ν, με το οποίο επιδιώκεται η αξιοποίηση όλων των θετικών εμπειριών από την μέχρι σήμερα λειτουργία του συστήματος υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών και η βελτίωσή του.
Σκοπός των διατάξεων που περιλαμβάνονται στο Σ/Ν είναι:
α) η εξασφάλιση της συνεχούς προσφοράς δημοσίων υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών,
β) ο σχεδιασμός, η οργάνωση και λειτουργία δικτύων δημοσίων υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών που συνδέουν τα αστικά κέντρα μεταξύ τους και εξασφαλίζουν την οδική μεταφορά επιβατών από οικισμούς προς τα αστικά ή διοικητικά κέντρα ή προς άλλους οικισμούς ή προορισμούς με εργασιακό, εκπαιδευτικό, ιστορικό ή τουριστικό ενδιαφέρον,
Οι ρυθμίσεις που προτείνονται προσαρμόζουν το θεσμικό πλαίσιο των υπεραστικών οδικών μεταφορών στις διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007. Δυστυχώς είμαστε η μόνη χώρα της Ε.Ε. που ζήτησε και πήρε τη μέγιστη δυνατή παράταση για την εφαρμογή του. Οι σκοπιμότητες υπερκάλυπταν τις ανάγκες και την προοπτική.
Οι διατάξεις του Κανονισμού ΕΕ 1370/2007 αποτελούν νομική βάση για τις ρυθμίσεις του Σ/Ν, με το οποίο επιδιώκεται η αξιοποίηση όλων των θετικών εμπειριών από την μέχρι σήμερα λειτουργία του συστήματος υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών και η βελτίωσή του.
Σκοπός των διατάξεων που περιλαμβάνονται στο Σ/Ν είναι:
α) η εξασφάλιση της συνεχούς προσφοράς δημοσίων υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών,
β) ο σχεδιασμός, η οργάνωση και λειτουργία δικτύων δημοσίων υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών που συνδέουν τα αστικά κέντρα μεταξύ τους και εξασφαλίζουν την οδική μεταφορά επιβατών από οικισμούς προς τα αστικά ή διοικητικά κέντρα ή προς άλλους οικισμούς ή προορισμούς με εργασιακό, εκπαιδευτικό, ιστορικό ή τουριστικό ενδιαφέρον,
Τη Κυριακή 23/6/2019 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη περιβαλλοντική δράση του συλλόγου μας «καθαρισμοί κυνηγότοπων», στη θέση Κρύο Πηγάδι Φυλής.
Με κατώτερη του αναμενομένου προσέλευση λόγω της έντονης ζέστης που επικρατούσε ήδη από νωρίς το πρωί, συλλέχθηκαν αρκετές σακούλες από άδειους κάλυκες και διάφορα άλλα απορρίμματα.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ ήταν η έκπληξη των Ευρωεκλογών. Με 4,18 %, σε πανελλαδικό επίπεδο, κατέγραψε πολύ σημαντική άνοδο, που ξεπέρασε τις προβλέψεις των δημοσκοπήσεων και κέρδισε μια έδρα στην Ευρωβουλή.
Κι ενώ στην Ανατ. Αττικής κατέγραψε 4,68%, στις Αχαρνές, το μεγαλύτερο Δήμο της εκλογικής περιφέρειας διπλασίασε το ποσοστό της και φτάνοντας το 7,58 αναδείχθηκε τρίτη δύναμη.
Στη ζωή τίποτε δεν είναι τυχαίο. Ήδη από το τέλος του 2018, το κόμμα εμφάνιζε σημαντική δυναμική, καθώς από εκείνη την περίοδο άρχισε να δραστηριοποιείται, ως υποψήφιος βουλευτής του, ο Χρήστος Ηλιάδης. Επιχειρηματίας, πολύ αγαπητό πρόσωπο στις Αχαρνές και ιδίως στο πανίσχυρο, πολιτικά, ποντιακό στοιχείο της πόλης, ο Χρήστος Ηλιάδης έχει πίσω του μια μεγάλη οικογενειακή παράδοση κοινωνικής προσφοράς, που κληρονόμησε από τον αείμνηστο πατέρα του Παύλο.
Η οργανωμένη δουλειά του απέδωσε γρήγορα καρπούς και το αποτέλεσμα φάνηκε στην ομιλία του Προέδρου Κυριάκου Βελόπουλου στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Αχαρνών. Εκατοντάδες άνθρωποι βρέθηκαν, εκεί, το βράδυ της 27ης Φεβρουαρίου 2019, συγκροτώντας ένα ενθουσιώδες ακροατήριο.
Ακολούθησε η μάχη των Ευρωεκλογών, των Περιφερειακών και των Δημοτικών εκλογών, στη διάρκεια των οποίων ο Χρήστος Ηλιάδης, με προσεκτικές κινήσεις, συγκρότησε ισχυρές συμμαχίες που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αποτελέσματος στις Αχαρνές. Στην πραγματικότητα κατόρθωσε το ακατόρθωτο: Συνέβαλε στην αύξηση του ποσοστού του κόμματος και ταυτόχρονα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ανάδειξη της νέας δημοτικής αρχής, συσπειρώνοντας το ποντιακό στοιχείο.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Χρήστος Ηλιάδης εξέπληξε για ακόμα μια φορά των Κυριάκο Βελόπουλο, όταν ο τελευταίος επισκέφτηκε, την Τρίτη 18 Ιουνίου 2019, το Μενίδι. Πάνω από 200 οπαδοί και φίλοι της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ τον περίμεναν, μέρα εργάσιμη και μεσημέρι, στο Πολιτικό Γραφείο του Χρήστου Ηλιάδη για να τον ακούσουν και να του σφίξουν το χέρι.
Με στρατηγείο το οργανωμένο και καλαίσθητο Πολιτικό του Γραφείο, που βρίσκεται στον κεντρικότερο δρόμο των Αχαρνών, ο Χρήστος Ηλιάδης συνεχίζει μεθοδικά την προσπάθεια, που στοχεύει να βάλει τις πατριωτικές θέσεις της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ σε όλα τα σπίτια των Αχαρνών και της Ανατ. Αττικής.
Υπ’ αυτές τις συνθήκες, στις Βουλευτικές Εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019 αναμένεται να κεφαλαιοποιήσει τη συστηματική πολιτική δουλειά που κάνει, κερδίζοντας την έδρα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ στην εκλογική περιφέρεια Ανατ. Αττικής.
Οι προβλέψεις δείχνουν ότι αυτό θεωρείται βέβαιο, καθώς η επιρροή του ξεπερνάει τα όρια των Αχαρνών και φτάνει και σε άλλους Δήμους της Ανατ. Αττικής. Κάτι που σίγουρα θα αποτελέσει δικαίωση, τόσο για ο κόμμα του, όσο και για τον ίδιο.
|
4ο σιδηροδρομικό πακέτο: Πυλώνας Αγοράς και Τεχνικός Πυλώνας
H υιοθέτηση τα τελευταία 20 χρόνια πολιτικών απελευθέρωσης της εθνικής αγοράς ως πανάκεια για την επίτευξη ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας, επέφερε ανυπολόγιστο πλήγμα στον τομέα των Σιδηροδρομικών Μεταφορών.
Σε αντίθεση με την ανυπαρξία σχεδιασμού στον τομέα των Σιδηροδρομικών Μεταφορών και της συμμετοχής της ελληνικής δημόσιας διοίκησης και ηγεσίας των προηγούμενων κυβερνήσεων στη συνδιαμόρφωση των προηγούμενων Σιδηροδρομικών «πακέτων», το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εκπονήσει και καταθέσει ολοκληρωμένο σχέδιο για τον τομέα αυτό. Βασικό εργαλείο για την υλοποίηση αυτού είναι το Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Ρυθμίσεις Σιδηροδρομικών Μεταφορών και άλλες Διατάξεις» το οποίο έχει ολοκληρώσει και το νομικό έλεγχο στη Βουλή και είναι έτοιμο για εισαγωγή προς συζήτηση, αποτελεί ενσωμάτωση τριών οδηγιών στο εθνικό δίκαιο και το οποίο είναι ευρύτερα γνωστό ως 4ο Σιδηροδρομικό «πακέτο».
Το συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου δεν είναι μία διεκπεραιωτική νομική υποχρέωση ως κράτος μέλος της Ε.Ε., αλλά βασικό νομοθετικό εργαλείο της επιτελικής δημόσιας πολιτικής την οποία ασκούμε στον τομέα των Σιδηροδρομικών Μεταφορών. Σημειώνουμε, ότι η χώρα μας σε επίπεδο θέσεων, υπήρξε συνδιαμορφωτής του 4ου Σιδηροδρομικού «πακέτου» και για πρώτη φορά πέτυχε να απαλειφθούν λογικές πλήρους απελευθέρωσης και να μπουν κανόνες στο μοντέλο διακυβέρνησης της Σιδηροδρομικής Υποδομής. Κανόνες που θα συνδυάζουν αποτελεσματικά την παροχή ασφαλών και ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, με τις υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος στον τομέα των σιδηροδρόμων αλλά και την επίτευξη των στόχων ανταγωνιστικότητας που θα δώσουν προωθητικό πλεονέκτημα στην υπό διαμόρφωση νέα σιδηροδρομική αγορά .
H υιοθέτηση τα τελευταία 20 χρόνια πολιτικών απελευθέρωσης της εθνικής αγοράς ως πανάκεια για την επίτευξη ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας, επέφερε ανυπολόγιστο πλήγμα στον τομέα των Σιδηροδρομικών Μεταφορών.
Σε αντίθεση με την ανυπαρξία σχεδιασμού στον τομέα των Σιδηροδρομικών Μεταφορών και της συμμετοχής της ελληνικής δημόσιας διοίκησης και ηγεσίας των προηγούμενων κυβερνήσεων στη συνδιαμόρφωση των προηγούμενων Σιδηροδρομικών «πακέτων», το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εκπονήσει και καταθέσει ολοκληρωμένο σχέδιο για τον τομέα αυτό. Βασικό εργαλείο για την υλοποίηση αυτού είναι το Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Ρυθμίσεις Σιδηροδρομικών Μεταφορών και άλλες Διατάξεις» το οποίο έχει ολοκληρώσει και το νομικό έλεγχο στη Βουλή και είναι έτοιμο για εισαγωγή προς συζήτηση, αποτελεί ενσωμάτωση τριών οδηγιών στο εθνικό δίκαιο και το οποίο είναι ευρύτερα γνωστό ως 4ο Σιδηροδρομικό «πακέτο».
Το συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου δεν είναι μία διεκπεραιωτική νομική υποχρέωση ως κράτος μέλος της Ε.Ε., αλλά βασικό νομοθετικό εργαλείο της επιτελικής δημόσιας πολιτικής την οποία ασκούμε στον τομέα των Σιδηροδρομικών Μεταφορών. Σημειώνουμε, ότι η χώρα μας σε επίπεδο θέσεων, υπήρξε συνδιαμορφωτής του 4ου Σιδηροδρομικού «πακέτου» και για πρώτη φορά πέτυχε να απαλειφθούν λογικές πλήρους απελευθέρωσης και να μπουν κανόνες στο μοντέλο διακυβέρνησης της Σιδηροδρομικής Υποδομής. Κανόνες που θα συνδυάζουν αποτελεσματικά την παροχή ασφαλών και ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, με τις υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος στον τομέα των σιδηροδρόμων αλλά και την επίτευξη των στόχων ανταγωνιστικότητας που θα δώσουν προωθητικό πλεονέκτημα στην υπό διαμόρφωση νέα σιδηροδρομική αγορά .
Έφυγε από τη ζωή, το πρωί του Σαββάτου 22 Ιουνίου 2019, ο Νίκος Γκασούκας.
Διετέλεσε Δημοτικός Σύμβουλος Αχαρνών επί Δημαρχίας Τάκη Παπανίκα και Σπύρου Στριφτού, αλλά πάντοτε ασχολείτο με τα κοινά ως ενεργός πολίτης.
Δικαστικός επιμελητής στο επάγγελμα, ήταν λόγω του επαγγέλματός του ενημερωμένος για όλα τα νομικά θέματα που απασχόλησαν το Δήμο Αχαρνών.
Το 2014, επί Δημαρχίας Γιάννη Κασσαβού ορίστηκε Πρόεδρος του ΔΣ του Κέντρου Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες "ΑΡΩΓΗ", όπου ανέπτυξε αξιοσημείωτη δραστηριότητα. Μάλιστα σε ένδειξη σεβασμού στη μνήμη του η ΑΡΩΓΗ ματαίωσε την προγραμματισμένη καλοκαιρινή της εκδήλωση.
Η νεκρώσιμη ακολουθία θα ψαλεί τη Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019 και ώρα 17:00 στο νέο Κοιμητήριο Αχαρνών, όπου και θα ενταφιαστεί.
Η μετεγκατάσταση του καζίνο από την Πάρνηθα στο Μαρούσι «εξυπηρετεί τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που θα έχει για τη ζωή και την υγεία των κατοίκων του Μαρουσιού» αναφέρει σε ανακοίνωση η «Λαϊκή Συσπείρωση» αναδεικνύοντας τις ευθύνες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Αναφέρει, μεταξύ άλλων, πως «αυτού του είδους την ανάπτυξη υπηρετούν ΣΥΡΙΖΑ -ΝΔ - ΚΙΝΑΛ και, φυσικά, οι εκπρόσωποί τους στην Τοπική Διοίκηση (στην Περιφέρεια και στο Μαρούσι). Ανάπτυξη, με αποκλειστικό κριτήριο τα κέρδη του κεφαλαίου από τη στυγνή εκμετάλλευση των εργαζόμενων με εργασιακές σχέσεις-λάστιχο και μισθούς πείνας».
Σημειώνει ότι όλα αυτά «ας αποτελέσουν ένα ακόμη κριτήριο ψήφου για τον μαρουσιώτικο λαό, δυναμώνοντας το ΚΚΕ στις επικείμενες εκλογές, για να δυναμώσει και μ' αυτό τον τρόπο την πάλη του, να ακυρωθούν στην πράξη τα αντιλαϊκά σχέδια των δικομματικών εταίρων, ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, με τα όποια εξαπτέρυγά τους».